Entertainment alle pijlers

my kitchen rules

10-09-2018 18:19 899 berichten
Vandaag start het nieuwe seizoen. Elke werkdag 17.30
Wie kijkt mee?

GEEN SPOILERS!
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 19:44
25.27% gewijzigd
volgens doet er 2 personen mee, die elkaar niet kennen en elkaar daar pas ontmoeten. Was volgens mij in een voorstukje te zien in de eerste aflevering.
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
09-09-2019 20:17
Of het zijn twee andere juryleden ipv Manu en Pete. Als ik me het goed herinner, was er ook een ronde met Colin en ... die toen jureerden
Volgens mij was het alleen Colin
granny71 schreef:
09-09-2019 22:40
Volgens mij was het alleen Colin
Misschien een stoel voor Colin en eentje voor zijn ego 😅

Het kan prima dat ik me vergis. Ik heb niet echt op zitten letten vandaag
klopt, Colin moest het alleen doen vorige keren, Benieuwd naar de hereniging van groep 1 met Josh en Austin. Ontroerend weerzien?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Sja ineens gaat alles goed bij de broertjes, Ik denk niet dat het een leuk weerzien wordt.
friezinnetje2014 schreef:
09-09-2019 21:23
volgens doet er 2 personen mee, die elkaar niet kennen en elkaar daar pas ontmoeten. Was volgens mij in een voorstukje te zien in de eerste aflevering.
Dit. Misschien dat ze elkaar pas echt 'in de keuken' ontmoeten, dus dat ze vandaag als eerste van groep 2 koken.
Tjezus, wat vals
Verwacht over 30 minuten van nu: waarom heb je de cheesecake gereconstrueerd? Zou je dat normaal ook doen?
Tjezus, wat vals
nee joh, maar dat is heel hip!
nou moeten die lamsschenkel nog 3-4 uur in de oven en de anderen komen binnen een half uur.
Hoofdgerecht wordt dus pas over 3 uur geserveerd?
pff vreselijk zo'n moeder die de hele dag op haar zoon hangt, zoent en emotioneel is. Brr
10-09-2019 18:41
pff vreselijk zo'n moeder die de hele dag op haar zoon hangt, zoent en emotioneel is. Brr
Ja vreselijk dat geklef
10-09-2019 18:40
nou moeten die lamsschenkel nog 3-4 uur in de oven en de anderen komen binnen een half uur.
Hoofdgerecht wordt dus pas over 3 uur geserveerd?
ja en dat spul dat eerst nog moet afkoelen, ze hadden het over 4-5 uur volgens mij. Waarom begin je dan in hemelsnaam met koekjes die zo gaar zijn.

En dat geklef ook,
MevrouwJack schreef:
10-09-2019 18:38
Verwacht over 30 minuten van nu: waarom heb je de cheesecake gereconstrueerd? Zou je dat normaal ook doen?
Haha
Dus hij maakt een blad vol koekjes (ik loop een beetje achter) die hij later zegt te gaan verkruimelen. Uhhh. Ik ben misschien te praktisch voor zoiets, maar waarom ga je koekjes maken en niet gewoon 1 koek? Resultaat blijft gelijk
niekchic schreef:
10-09-2019 18:51
Haha
Dus hij maakt een blad vol koekjes (ik loop een beetje achter) die hij later zegt te gaan verkruimelen. Uhhh. Ik ben misschien te praktisch voor zoiets, maar waarom ga je koekjes maken en niet gewoon 1 koek? Resultaat blijft gelijk
ja idd, een plaatkoek maken en dan verkruimelen.
niekchic schreef:
10-09-2019 18:51
Haha
Ja, hoe dom
(bel gaat)Zijn dat Pete en manu? Nou wat dacht je anders? de paashaas?
Wat een gejank zeg :facepalm:
Doet me een beetje denken aan die Zuid-Amerikaanse moeder en zoon uit een eerder seizoen. Hij leek op de vent van Minions en zij snotterde ook de hele tijd. Gingen eruit dankzij churros, dat weet ik nog.
Tjezus, wat vals
:peep: :clown:
sinds wanneer zijn olijven niet plantaardig?
o die helderziende "veel energie hier"
wel plantaardig, maar niet lekker voor een mayonaise
Dingdong

Wat als de buren op de stoep staan? Of je ouders of een collectant ;-D
Tjezus, wat vals
09-09-2019 21:23
Goed opgelet
Een lief blond lichtblauw muisje en een gele femme fatale

Interessant ;-D
Tjezus, wat vals
die hebben ze ook speciaal bij elkaar gezocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven