Entertainment alle pijlers

my kitchen rules

10-09-2018 18:19 899 berichten
Vandaag start het nieuwe seizoen. Elke werkdag 17.30
Wie kijkt mee?

GEEN SPOILERS!
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 19:44
25.27% gewijzigd
nlies schreef:
21-11-2019 19:30
Ja die hebben zichzelf al bijna van begin af aan als winnaars gezien, en dan komen daar ineens die mannen die steeds ergens in de middelmoot zaten. Dat is hard
ja of je wilt net wat te veel.

En ik snap de jury wel dat die op een gegeven moment wat specerij-moe waren
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
21-11-2019 19:32
ja of je wilt net wat te veel.

En ik snap de jury wel dat die op een gegeven moment wat specerij-moe waren
en ik denk dat het uiteindelijk ook de stress bij I & R er voor heeft gezorgd dat ze verloren hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer.

Jammer, ik vond Ibby en Romel veel spannender koks dan Matt en Luke. Maar dat is wel een sympathiek stel, dus ik kan er mee leven.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
21-11-2019 19:32
ja of je wilt net wat te veel.

En ik snap de jury wel dat die op een gegeven moment wat specerij-moe waren
Ja bedoelde ik, de druk was voor hen hoger, iedereen ging er van uit dat ze zouden winnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat komt er volgende week? of moeten we nu afscheid nemen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Terechte winnaars. Goede koks en sympathieke jongens. Hielden zich ver van alle drama.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
21-11-2019 19:43
Terechte winnaars. Goede koks en sympathieke jongens. Hielden zich ver van alle drama.
Vond ik ook. Was wel weer een leuke serie deze keer (ik hou wel van drama😉)
Ik ben ook blij dat Matt en Luke hebben gewonnen.
Het is ook een leuke tegenhanger van masterchef.
Alle reacties Link kopieren
Hakika schreef:
21-11-2019 23:26
Vond ik ook. Was wel weer een leuke serie deze keer (ik hou wel van drama😉)

Ik vond het ook een leuke serie, vorig jaar ben ik afgehaakt vanwege kandidaten-irritatie.

Blij met deze winst want ik krijg vaak het gevoel dat de jury ‘hoe gekker, hoe beter’ beloond.

Thuis vind ik het moeilijk voor te stellen hoe de gerechten van Ibby & Romel smaken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
jose-je schreef:
22-11-2019 06:43
Ik ben ook blij dat Matt en Luke hebben gewonnen.
Het is ook een leuke tegenhanger van masterchef.
bij masterchef ben ik afgehaakt, Dat overdreven gedoe van de jury had ik genoeg van
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
22-11-2019 12:30
bij masterchef ben ik afgehaakt, Dat overdreven gedoe van de jury had ik genoeg van
Ik ook, volg deze serie niet meer om dezelfde reden.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Masterchef is teveel van hetzelfde merk ik. Ook dat zoetsappige trek ik slecht de laatste tijd merk ik. Wel jammer want ik was altijd een trouwe kijker.

Het menu van Ibby en Romel vond ik veel spannender. Luke en Matt hadden een klassieke menu. Maar goed ik gunde het ze uiteindelijk wel, sympathieke gasten.
Overigens heeft de "waarzegster" in deze wel gelijk gehad. Ze voorspelde de winst met 5 punten verschil. Zat er niet ver naast.
nlies schreef:
22-11-2019 12:30
bij masterchef ben ik afgehaakt, Dat overdreven gedoe van de jury had ik genoeg van
Ik neem het op en spoel het meestal versneld door. Ik wil nog wel graag weten wie er wint.
Maar ik begin me ook meer te ergeren steeds, het is een show voor allerlei ego koks en voor hun zelf een vreetfestijn.
Irriteer me soms aan dat enorme ongegeneerde gevreet van de jury.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-11-2019 13:45
Ik neem het op en spoel het meestal versneld door. Ik wil nog wel graag weten wie er wint.
Maar ik begin me ook meer te ergeren steeds, het is een show voor allerlei ego koks en voor hun zelf een vreetfestijn.
Irriteer me soms aan dat enorme ongegeneerde gevreet van de jury.
Ik vraag me sowieso af hoe de jury alles kan eten en proeven. Bij MKR nu ook in de finale, een 5 gangen-menu keer twee eten! Is toch niet te doen, of zouden ze van alles 1 hapje nemen.
Hakika schreef:
22-11-2019 14:20
Ik vraag me sowieso af hoe de jury alles kan eten en proeven. Bij MKR nu ook in de finale, een 5 gangen-menu keer twee eten! Is toch niet te doen, of zouden ze van alles 1 hapje nemen.
Bij MKR zie ik vaak genoeg dat er nog wat op het bord is blijven liggen, die eten zeker niet alles op. Zijn beiden ook redelijk slank.

Bij MC verbaas is me er echt over dat ze vaak toch alles opeten. Maar ja, dat is ze ook aan te zien.
oh ik vind MC veel leuker dan MKR. Bij MKR gaat het soms helemaal niet over het koken maar over alle ego's aan tafel, die hiervoor ook gecast worden.
Alle reacties Link kopieren
ik weet nog dat ik bij de eerste mkr heel erg moest wennen aan alle hatelijkheden, omdat mca juist zo vriendelijk is. Het lijkt wel alsof mkr wat dat betreft steeds extremer moet en raakt het koken steeds meer op de achtergrond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
22-11-2019 15:10
oh ik vind MC veel leuker dan MKR. Bij MKR gaat het soms helemaal niet over het koken maar over alle ego's aan tafel, die hiervoor ook gecast worden.

Bij MC zijn de gerechten zo ingewikkeld dat ik ze thuis nooit zou kunnen (en willen) maken.

Het mooie aan MKR vind ik dat ze de achtergrond van de kandidaten een beetje leert kennen en het gerechten zijn die je zelf zou kunnen koken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag mkr weer wat normaler worden, zodat er meer ruimte komt voor het koken zelf.
Maar dan weer niet zo blij als mc want dat vind ik zo langzamerhand net een zonnatura reclame "leeeeet the sun shine" ;-D

Ben benieuwd hoe de doorstart van mc gaat worden.
Tjezus, wat vals
Ik vind dat ze de vier laatste eerst moeten koken de de koppels met de hoogste score tegen elkaar in de finale moeten zetten,die Peruanen hadden hogere punten dan Ibi en Rommel, ik denk dat het dan nog een stuk spannender had geworden.
Er is een MKR-topic :cheer: Kom ik nu pas achter, nu het afgelopen is :biggrin:

Heb echt genoten van dit seizoen! Heb zoveel gelachen en verkneukeld om de deelnemers.

Ik heb eerder weleens MKR gekeken. Veel leuker dan Masterchef. Ik vind de Australische Masterchef trouwens veel leuker dan de Nederlandse of die van de VS. Volgde het niet standaard, ook ivm dat ik dan voor de tv moet zitten en dat lukt niet altijd. Maar heb tegenwoordig terugkijken :D

Ik volgde het pas toen team 2 begon met de thuisrestaurants. Leuke groep mensen. Toen team 1 tegen team 2 en toen op een gegeven moment 10 teams nog. Leuk om het zien hoe de groepsdynamiek zich ontwikkeld. Ik heb gesmuld van de venijnige opmerkingen van Josh (zegt ie dat nu echt, ja dat zei ie :proud: ), de liefdesdrama tussen Victor en Piper. Gebekvecht tussen Biana en Pat (meh) en vond Lisa en John zo lief en zoetjes.

Ik ben niet echt verrast dat Matt en Luke gewonnen hebben. Luke weet echt waar ie het over heeft. Net als John. Beiden mannen die weten wat lekker is, weten hoe ze moeten koken. Kwam misschien niet zo naar voren, want er zitten van die stellen tussen waar het veel interessanter is om de focus te zetten qua entertainmentniveau. Piper en Veronica konden niet koken, maar wel grote mond (Piper vooral). Milly en Karolina, Karolina is echt een powervrouw. Heerlijk :) Nou kan wel door gaan.

Hoog qua funfactor om te winnen en hadden best kunnen winnen: Lisa en John.
Hadden kunnen winnen en kei grappig zou zijn: Josh en Austin
Aannemelijk die hadden kunnen winnen: Ibby en Romel of Andy en Ruby
Oh en het drama vanwege het strategisch stemmen :popcorn:
Of dat Victor en G bleven, terwijl Lynn en Sal overduidelijk beter gekookt hadden.

Ik heb gesmuld van de drama :popcorn: oh en het heerlijke eten ook natuurlijk ;-D

Oh en @teamPete
Vooral als hij lacht, pretoogjes krijgt en lachrimpels :flirting:
Lol, ik kom er net achter dat het topic begint bij seizoen 8 (9?). Ik begreep al niet wie er weg gestuurd waren :biggrin:
Net een trailer gezien MKR Rivals, ziet er leuk uit wat er komend jaar komt.
Ik heb er weer zin in.
Oja de trailer is te zie oo you tube :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven