Zelfde kleren

10-09-2019 20:12 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar tips.
Ik heb een dochter van ruim 5 en een babydochter van een paar maanden.
De oudste wil heel graag een keer dezelfde kleren aan als de jongste zodat iedereen kan zien dat ze zusjes zijn....:
Ik ben hier eigenlijk niet zo van maar vind het wel grappig dat ze dit zo graag wil. Ik zoek dus een plek waar je bv een zelfde shirtje of rokje/broekje van het zelfde materiaal zou kunnen krijgen. Ik bedoel dus niet zozeer zo’n grote zus/kleine zus shirtjes, maar “gewone” kleren.
Ze vallen qua maat dus ver uit elkaar, anders was het niet zo moeilijk geweest en haal je gewoon iets in een kleine en grote maat.
Helaas ben ik zelf niet handig, anders had ik dit ook zelf wel kunnen maken.

Iemand dus een tip waar je dezelfde collectie in zowel babymaat als ongeveer maat 116 kunt krijgen?

Dank!
Ik wilde ook next voorstellen. Inderdaad, van 3 maanden tot 7 jaar en vriendelijk geprijsd.

Ik hou normaal echt niet van dat hele 'twinnen' maar heb net een tweede dochter gekregen en heb stiekem al een beetje zitten kijken voor kerst (ik geef vooralsnog gewoon de hormonen de schuld).
Ik heb nooit zo begrepen waarom mensen dat doen, hun kinderen hetzelfde kleden.
Het zijn toch verschillende individuen
Frankly my dear, I don"t give a damn
-Nienke- schreef:
10-09-2019 20:41
Bij Next moet dat inderdaad ook wel lukken, net iets beter geprijsd misschien:

https://www.nextdirect.com/nl/nl/g23488s16#646789
Oh, Next kende ik niet, wat een leuke kleren!
*zoekt meteen een aantal dingen uit*
Bij prenatal heb ik wel eens voor baby en peuter zelfde gekocht. Ow edit dat gaat tot 104.

Je zou ze ook zelf kunnen laten maken. Genoeg makers die beide maten kunnen doen.
calvijn1 schreef:
10-09-2019 21:57
Het komt toch niet vanuit TO, maar juist vanuit haar dochter.

Ik vind het wel schattig, dochter is duidelijk trots dat ze grote zus is en dat wil ze graag showen. Als je 5 bent mag dat prima.
Zoek eens bij Pomp de Lux, de modelletjes zijn iets anders, maar wel dezelfde stofjes. En ze hebben hetzelfde model vaak in meerdere kleuren, dan heb je toch iets minder hetzelfde
Next inderdaad. :heart: En bij Feetje hebben ze soms ook zowel voor baby's als voor de wat grotere kinderen (Jubel) dezelfde kledingstukken.
calvijn1 schreef:
10-09-2019 21:57
Mijn peuter vindt het leuk om zelfde kleuren als baby aan te doen. En daarnaast zijn het individuen maar vind ik dezelfde soort kleding leuk voor beiden. L
Nouschi schreef:
10-09-2019 20:41
Brrrrrr.
😂 dat was ook mijn reactie 😁
Kun je niet iets doen met alleen dezelfde kleurtjes of een gedeeld motiefje ipv alles 1 op 1 overnemen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Grappig, mijn zoon van 7 wil dit ook met zijn broertje van 2. Ik heb bij h&m wat dingen gekocht. Hou er zelf ook niet zo van, maar als ze het zelf leuk vinden...
Dirkje!

Maar pas vanaf maat 74-80 lukt het beter idd.
viva-amber schreef:
11-09-2019 08:30
Kun je niet iets doen met alleen dezelfde kleurtjes of een gedeeld motiefje ipv alles 1 op 1 overnemen?
Waarom? Ik ben ook niet van hetzelfde aan doen maar als dochter dat toch graag wil?!
Tumble ‘n Dry, Pomp de lux en mango kids hebben vaak een collectie in dezelfde stijl.
Carlijn Q vind in een fantastisch merk en heeft van kleine tot grotere maten allerlei kledingstukken in dezelfde stof
4FunkyFlavours heeft ook baby tm kindermaten en heel leuk spul. Veel drukke prints en best aan de prijskaartje hele mooie kwaliteit en gaat lang mee. In de outlet scoor ik er nog wel eens iets.
Wat misschien ook nog leuk is, is basic shirtjes in dezelfde kleur halen en dan een tekst/ afbeelding die je erop strijkt.
Little Jet 😍
Klerenmakendebaby
Van maat 56 tot 128 vaak.
Wat leuk! Ik houd daarvan, hier vind onze oudste het soms ook leuk, dragen ze hetzelfde shirtje of legging.
Z8 is leuk of your wishes, kijk ook eens naar webshops die zelf gemaakte kinderkleding verkopen, little jet, justjuul, zoofs, little and cool, two little monkeys,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven