Partner heeft waarschijnlijk minnares

16-09-2019 15:19 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Normaal lees ik alleen mee,dit keer heb ik jullie advies nodig.
Zojuist een bericht gehad op Messenger.

Of wim de wit dit is niet zijn echte naam
Mijn partner is,zo nee beschouw Dit bericht niet als verzonden.
Zo ja lees verder
9 maanden ga ik met wim in de veronderstelling dat wim vrijgezel is.
Gisteren kwam je naam meerdere keren op het beeldscherm wim wimpelde het af met is mijn nicht en
Iets over een noodgeval en weg was hij.
Ik had al eerder mijn bedenkingen dat er iets niet klopte en ben op onderzoek gegaan .
jou voornaam in combinatie met zijn achternaam
Als je vragen heb bel het onderstaande telefoon nummer.

elke zondag mits ik geen vrij heb , werk ik de nacht en eerder dat ik thuis ben is wim al naar zijn werk.
Vannacht was er inderdaad een noodgeval.

Ik heb geen idee wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
16-09-2019 23:09
Fijne relatie? Ik geloof er niks van. De man vertelt zijn minnares dat hij vrijgezel is.
Oh, dat mannen alles bij elkaar liegen voor hun neukertje weet ik, ik schrijf al jaaaaaaaren op "minnaar" maar dat betekent niet automatisch dat de thuisrelatie niet fijn is.

Ik zou 100 keer liever mijn eigen man op de hoogte stellen van wat ik weet dan dat ik met samengeknepen billen de dame in kwestie vraag om dirty details. Met hem heb ik een relatie, met haar niet.

Gek om te lezen dat iedereen daar hier zo anders over denkt. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen als het jullie werkelijk zou overkomen.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-09-2019 08:22


Ik zou 100 keer liever mijn eigen man op de hoogte stellen van wat ik weet dan dat ik met samengeknepen billen de dame in kwestie vraag om dirty details. Met hem heb ik een relatie, met haar niet.

Gek om te lezen dat iedereen daar hier zo anders over denkt. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen als het jullie werkelijk zou overkomen.
zo zou ik het ook doen, als iemand mij zoiets stuurt over mijn 'wim', dan laat ik het 'wim' lezen
Eventueel bellen we dan samen dat nummer
Of hij legt uit, dat zij gelijk heeft, en dan wordt dat nachtenlang door praten
MissMaran schreef:
16-09-2019 21:31
Zo'n vrouw verdient misschien meer credit dan die overspelige echtgenoot, als hij wel vreemdgaat en zijn vrouw en haar bedondert mag je blij zijn met haar openheid.
Mwah de vraag is of haar intenties zuiver zijn. Soms willen dames in zulke situaties vooral dat de man echt beschikbaar wordt of dat hij ook pijn heeft.
Alle reacties Link kopieren
In elk geval weet ze haar naam dus ik zou even met man gaan zitten en hem dat recht op de man af vragen, vertel eens over cheryl, hij weet natuurlijk niet wat jij wel of niet weet en je ziet aan zijn reactie wel hoe het zit en waarschijnlijk zal ie wel gaan praten.
Alle reacties Link kopieren
Onwijs bedankt voor de adviezen.
Gisteren aan wim gevraagd ontkende het .
heb haar gebeld waar wim bij was .
Zij zei als je wil heb ik bewijs toen gaf wim het toe.
Gelukkig hebben wim en ik geen kinderen wel koophuis.
Heb wat spullen voor wim ingepakt en gezegd ga weg
ik moet eerst tot rust komen en later de financiële regelen.
Alle reacties Link kopieren
En hoe reageerde Wim?
Alle reacties Link kopieren
Goedzo, dag Wim.
Toch fijn dat je weet wat voor zak het is dankzij haar.
Alle reacties Link kopieren
Jee wat een eikel. Sterkte!
Rockyrice2018 schreef:
17-09-2019 11:34
Onwijs bedankt voor de adviezen.
Gisteren aan wim gevraagd ontkende het .
heb haar gebeld waar wim bij was .
Zij zei als je wil heb ik bewijs toen gaf wim het toe.
Gelukkig hebben wim en ik geen kinderen wel koophuis.
Heb wat spullen voor wim ingepakt en gezegd ga weg
ik moet eerst tot rust komen en later de financiële regelen.
Wat heftig. Dikke knuffel. Sterk dat je al stappen hebt genomen.
Rooss4.0 schreef:
17-09-2019 08:22
Oh, dat mannen alles bij elkaar liegen voor hun neukertje weet ik, ik schrijf al jaaaaaaaren op "minnaar" maar dat betekent niet automatisch dat de thuisrelatie niet fijn is.

Ik zou 100 keer liever mijn eigen man op de hoogte stellen van wat ik weet dan dat ik met samengeknepen billen de dame in kwestie vraag om dirty details. Met hem heb ik een relatie, met haar niet.

Gek om te lezen dat iedereen daar hier zo anders over denkt. Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen als het jullie werkelijk zou overkomen.
Mijn ex en ik hadden min of meer een open relatie, met een zekere ruimte voor anderen. Ik was eerlijk, hij bleek dat niet te zijn. Sterker nog, hij loog zelfs in therapie alles aan elkaar.

Ik heb zijn minnares niets gevraagd, we waren al uit elkaar. Als ik mijn man zelf zou betrappen zou ik ook niet bellen met de vrouw in kwestie. Als zij mij benadert zou ik op zijn minst haar verhaal willen horen. Hoewel, nu ik dit zo schrijf, waarom eigenlijk? Je weet al dat ze de waarheid spreekt.

Je weet alleen nooit of je eigen man dat nog zal doen. Vraag is of dat nog relevant is natuurlijk.
Rockyrice2018 schreef:
17-09-2019 11:34
Onwijs bedankt voor de adviezen.
Gisteren aan wim gevraagd ontkende het .
heb haar gebeld waar wim bij was .
Zij zei als je wil heb ik bewijs toen gaf wim het toe.
Gelukkig hebben wim en ik geen kinderen wel koophuis.
Heb wat spullen voor wim ingepakt en gezegd ga weg
ik moet eerst tot rust komen en later de financiële regelen.
Verbaast me niets, dat hij ontkende. Maar je weet het nu. Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze niet een foto van hun samen of zo? Dan weet je meteen of hij het is toch...



edit: oh mosterd.....Wim heeft toegegeven.
Sterkte TO
s-a-r-kast wijzigde dit bericht op 17-09-2019 11:54
Reden: aanvulling
17.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterk van je! Goed dat je voor jezelf kiest.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte :hug:
Dit moet een flinke klap zijn als je dacht dat je een prima relatie had.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg jammer maar goed dat je het nu weet.

Ik weet hoe het voelt, heel veel sterkte. Als je moet ventilleren gooi het hier dan maar uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet uit ervaring hoe het is te ontdekken dat je man een buitenechtelijke relatie heeft. Zo’n klap dat diegene die je 100% vertrouwt en, als het goed is, je beste vriend is, je dit aan kan doen.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
17-09-2019 11:48
Mijn ex en ik hadden min of meer een open relatie, met een zekere ruimte voor anderen. Ik was eerlijk, hij bleek dat niet te zijn. Sterker nog, hij loog zelfs in therapie alles aan elkaar.

Ik heb zijn minnares niets gevraagd, we waren al uit elkaar. Als ik mijn man zelf zou betrappen zou ik ook niet bellen met de vrouw in kwestie. Als zij mij benadert zou ik op zijn minst haar verhaal willen horen. Hoewel, nu ik dit zo schrijf, waarom eigenlijk? Je weet al dat ze de waarheid spreekt.

Je weet alleen nooit of je eigen man dat nog zal doen. Vraag is of dat nog relevant is natuurlijk.
Ik kan me jouw topic nog goed herinneren, dat was heel heftig :-(

Je zegt: Als zij mij benadert zou ik op zijn minst haar verhaal willen horen. Hoewel, nu ik dit zo schrijf, waarom eigenlijk? Je weet al dat ze de waarheid spreekt.

Waarom zou je dat doen, nou omdat de meeste vreemdgaanders dus blijven volhouden dat er niks aan de hand is en de meeste vrouwen dan gaan twijfelen aan zichzelf. Het kan natuurlijk ook gewoon een dame zijn die graag stookt, of welke andere reden dan ook die ineens plausibel klinkt. Je hebt immers weinig bewijzen en vaak wordt de bedrogen partij gewoon flink gemanipuleerd. Dat weet jij als geen ander denk ik. Dus in dit geval ook: hoe meer bewijzen, hoe eerder je de vreemdgaander van zijn voetstuk gooit.
Bij TO is het ook zo gegaan: eerst ontkennen, tot het bewijs geleverd was omdat ze de dame in kwestie belde. Toen viel ie pas door de mand.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed dat je hebt gebeld. Je kunt ht maar beter meteen weten
Anders krijg je het spelletje dat hij eerst ontkent, jij gaat twijfelen, vervolgens zit je in zo'n cirkel van bedrog....

Ik heb toen dit mij gebeurde eerst met mijn partner proberen te praten. Hem de mogelijkheid gegeven om eerlijk te zijn.
Na het eerste bericht van de andere vrouw, kreeg ik de dag erna meteen bewijzen van haar ....
Was het wel meteen duidelijk!

Balen zeg....sterkte en ik hoop dat het snel een plekje kunt geven, wat je ook besluit t doen met Wim.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Sterkte, TO....

Sterk gehandeld!
Ik had ook eerst Wim gevraagd en dan gebeld. Goed gedaan.

Naar voor je )0: Veel sterkte!
Venusss schreef:
17-09-2019 12:56
Ik kan me jouw topic nog goed herinneren, dat was heel heftig :-(

Je zegt: Als zij mij benadert zou ik op zijn minst haar verhaal willen horen. Hoewel, nu ik dit zo schrijf, waarom eigenlijk? Je weet al dat ze de waarheid spreekt.

Waarom zou je dat doen, nou omdat de meeste vreemdgaanders dus blijven volhouden dat er niks aan de hand is en de meeste vrouwen dan gaan twijfelen aan zichzelf. Het kan natuurlijk ook gewoon een dame zijn die graag stookt, of welke andere reden dan ook die ineens plausibel klinkt. Je hebt immers weinig bewijzen en vaak wordt de bedrogen partij gewoon flink gemanipuleerd. Dat weet jij als geen ander denk ik. Dus in dit geval ook: hoe meer bewijzen, hoe eerder je de vreemdgaander van zijn voetstuk gooit.
Bij TO is het ook zo gegaan: eerst ontkennen, tot het bewijs geleverd was omdat ze de dame in kwestie belde. Toen viel ie pas door de mand.
Mijn ex bleef ook gewoon ontkennen hoor. Was belachelijk. Tot ik hem vertelde hoe ik het wist, toen kon hij het niet langer ontkennen. Maar hoe lang het gaande was geweest ging mij , ik citeer, "geen flikker aan".

Hij kende haar al sinds 2013, wat volgens hem pertinent niet waar was. Maar ik heb Facebook posts van henzelf waaruit blijkt van wel.

Ik denk dat maar heel weinig vrouwen daadwerkelijk zo gek zijn om uit het niets zomaar te gaan stoken.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het. Vreselijk om zo bedrogen te worden. :'(
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het te ronde...Mijn ex ontkende het ook. Haar wel gebeld voor verhaal en het knaagde... Zelfs toen het uit was maand later ontkende hij het. Half jaar nadien hadden we weer contact en toen pas gaf hij het officieel toe.
Bijzonder toch.



Mijn ex kreeg toen geregeld aandacht van meiden dus nam het niet té serieus maar het is wel raar dat zoiets ten ronde gaat.. Mijn gevoel gaf aan dat iets niet pluis was. Hij dacht als hij het bleef ontkennen nadat ik het uit maakte dat ik hem zou geloven tenslot. Zo kon hij ons relatie nog 'redden' dacht hij. Gelukkig bleef mijn gevoel sterk en had ik vrede mee dat het klaar was.



Jaar nadat het uit was kwam ik dat meisje tegen op een feestje. Sindsdien zijn we vriendinnen. :-D
CherryBlossom- schreef:
17-09-2019 19:54
Hier ging het te ronde...Mijn ex ontkende het ook. Haar wel gebeld voor verhaal en het knaagde... Zelfs toen het uit was maand later ontkende hij het. Half jaar nadien hadden we weer contact en toen pas gaf hij het officieel toe.
Bijzonder toch.



Mijn ex kreeg toen geregeld aandacht van meiden dus nam het niet té serieus maar het is wel raar dat zoiets ten ronde gaat.. Mijn gevoel gaf aan dat iets niet pluis was. Hij dacht als hij het bleef ontkennen nadat ik het uit maakte dat ik hem zou geloven tenslot. Zo kon hij ons relatie nog 'redden' dacht hij. Gelukkig bleef mijn gevoel sterk en had ik vrede mee dat het klaar was.



Jaar nadat het uit was kwam ik dat meisje tegen op een feestje. Sindsdien zijn we vriendinnen. :-D
Heb je er nog iets goeds aan overgehouden
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, TO... Wat erg voor je. Veel sterkte! :hug:
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven