Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Alle reacties Link kopieren
....
Hoe laat zou hij beginnen te werken?
Spannend!
F5 F5 F5 F5
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Tjee Vanzai, wat een stress... ben jij soms makelaar? :hihi:
Pfff wat het antwoord ook gaat zijn, hij is wat te sloom voor mij.
Nog steeds niks? Pffff.
Vanzai schreef:
18-09-2019 07:37
F5 F5 F5 F5
cmd+R cmd +R cmd+R

:popcorn:
Murrmurr schreef:
18-09-2019 10:22
Pfff wat het antwoord ook gaat zijn, hij is wat te sloom voor mij.
HIj is nu twintigduizend keer opnieuw een berichtje aan het typen omdat hij je zo leuk vindt.
lise1985 schreef:
18-09-2019 10:24
HIj is nu twintigduizend keer opnieuw een berichtje aan het typen omdat hij je zo leuk vindt.
Ja, want het moet perfect zijn. Wel enthousiast maar ook weer niet te enthousiast en vooral niet wanhopig.
Of misschien toch te sloom, te gay, te bezet.
Duurt te lang.
Geef me nou geen hoop vlak voordat ik bruut word afgewezen. Als ie een beetje als mij is, is ie nu al uren bezig een zo aardig mogelijke afwijzing te formuleren die toch nog duidelijk is
Niet zo onzeker doen hoor.
Maar wat nou als ie helemaal geen antwoord geeft? Die optie had ik niet in overweging genomen. Dat is nog veel ongemakkelijker dan een afwijzing. Ik moet een nieuwe flat!!
Murrmurr schreef:
24-08-2019 23:18
Ik woon al heel lang in deze stad en heb m niet eerder gezien dus als hij nee zegt is het niet echt een probleem.
;-D
Oriander schreef:
18-09-2019 11:21
;-D
Ja maar hij vertelde me gisteren pas dat hij geregeld door de buurt patrouilleert als aanspreekpunt
Murrmurr schreef:
18-09-2019 11:12
Maar wat nou als ie helemaal geen antwoord geeft? Die optie had ik niet in overweging genomen. Dat is nog veel ongemakkelijker dan een afwijzing. Ik moet een nieuwe flat!!
Gelukkig ken je een leuke makelaar :P
Murrmurr schreef:
18-09-2019 11:30
Ja maar hij vertelde me gisteren pas dat hij geregeld door de buurt patrouilleert als aanspreekpunt
Ik vind dat een leuke ontwikkeling. :A:
Ik doe wel stoer, maar ik kan dit soort topics eigenlijk helemaal niet aan.
Oriander schreef:
18-09-2019 13:09
Ik vind dat een leuke ontwikkeling. :A:
Dat is alleen maar leuk als hij positief reageert, anders is het een DRAMA!!!!
Wat stom dat ie niet reageert! Niet netjes. Maar ok, het kan nog komen..
Misschien heeft hij om één of andere reden een dilemma, maar zou hij wel beseffen wat hij ons aandoet?
Murrmurr schreef:
18-09-2019 13:42
Dat is alleen maar leuk als hij positief reageert, anders is het een DRAMA!!!!
Zie het als een KANS!!!!
:popcorn:
koekies zijn lekker
Kun je sms'jes terug inslikken? Het voelt ineens alsof ik iets heel ongepasts heb gedaan
Murrmurr schreef:
18-09-2019 14:37
Kun je sms'jes terug inslikken? Het voelt ineens alsof ik iets heel ongepasts heb gedaan
Ik probeer even een leuke woordgrap te verzinnen
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Murrmurr schreef:
18-09-2019 14:37
Joh, rustig aan. Meerdere opties:
- hij moet hard werken vandaag en heeft nog geen tijd gehad
- hij weet niet hoe hij moet reageren en wil daar over nadenken, en dat mag
- hij wil niet en reageert niet (dan ben je hem beter kwijt, want dat is knurftig)
- hij heeft nog niets gezien (en ja, dat kan)
- hij is vanaf vandaag een lang weekend weg en neemt zijn telefoon niet mee
- zijn batterij is leeg
- hij ligt in het ziekenhuis

Kortom, wacht nog ff :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven