Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Afbeelding
"Dus, wanneer gaan we de kozijnen opmeten?"
Oriander schreef:
29-08-2019 09:46
Het is nu wachten en hopen dat Makelaar een notitie heeft gemaakt en je maandagochtend opbelt om te vragen wanneer je de kozijnen zou willen meten deze week. :O Hij zal je toch niet alleen naar de woning laten gaan?
Ja dat hoop ik. Hij zit nu op een (gay) mannen topic te bespreken hoe hij dit het beste aan kan pakken.
Murrmurr schreef:
29-08-2019 12:27
Ja maar we hebben het veilig gedaan
Sms veilig, of sms niet?
Als Makelaar maandag niet belt, TO, ga jij hem dan bellen?
(Ik probeer het topic een beetje levendig te houden.)
Oriander schreef:
30-08-2019 00:13
Als Makelaar maandag niet belt, TO, ga jij hem dan bellen?
(Ik probeer het topic een beetje levendig te houden.)
Nee want ik mag geen praktische dingen meer bespreken toch?! Ik kan toch moeilijk bellen hee makelaar dit is die chick van drie weken geleden, ik wil je? Ik moet wachten tot dat contract om hem uit te vragen van jullie. Niet goed voor het topic maar ja.
Murrmurr schreef:
30-08-2019 00:31
Ik kan toch moeilijk bellen hee makelaar dit is die chick van drie weken geleden, ik wil je?
Nee, doe dat maar niet.
Murrmurr schreef:
Ik moet wachten tot dat contract om hem uit te vragen van jullie.
Je bent echt een goede TO, die advies opvolgt. :there:
Murrmurr schreef:
Niet goed voor het topic maar ja.
Hoe hilarischer het topic, hoe geringer de romance.

Dus in tussentijd kan ik rustig iets anders gaan doen om mijn gedachten even te verzetten?

Afbeelding

(Dit was mijn laatste verwijzing, hoor. :A: Echt, ik ga dat niet meer doen.)
Sorry Oriander, verwijzing naar wat? Ik snap niet waar jij het over hebt. Lezen jullie mee mods? Niet.
Murrmurr schreef:
30-08-2019 11:19
Sorry Oriander, verwijzing naar wat? Ik snap niet waar jij het over hebt.
Ik heb zelf ook geen flauw idee waar ik het over heb eigenlijk. :high5:
Maar de parkiet is leuk.
En ik heb vandaag een legpuzzel gekocht
lise1985 schreef:
30-08-2019 17:11
En ik heb vandaag een legpuzzel gekocht
:cencored:
Begin je ook altijd met de rand?
Ik was die hele vent eigenlijk alweer een beetje vergeten maar ik zag hem weer en OMG, ik krijg het er warm van! En hij maakte grapjes en ik poogde ook leuk te doen en het was leuk.

Dus ik ga vanavond denk ikeen berichtje sturen waarvan ik denk dat als hij me leuk vindt, het als een date klinkt, maar als hij me niet leuk vindt of (zoals zeer waarschijnlijk) bezet is, hij gewoon nee kan zeggen en dan lijkt het alsof ik gewoon een lekker sociale meid ben. Ik wilde het niet hier melden om onvermijdelijk gezichtsverlies te voorkomen maar hee dan ben ik weer hypocriet en verheven boven zij die onder geen beding genoemd mag worden. Dus there you go :)
Alle reacties Link kopieren
Appen maar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je niet even gevraagd of hij bezet was? :proud:
I like being a mess. It's who I am.
Leuk, ik ben benieuwd!
AllyMcBeal schreef:
17-09-2019 17:24
Heb je niet even gevraagd of hij bezet was? :proud:
Ja nee shit ik vond geen bruggetje! Hij vroeg wel hoe ik tegenover huisdieren stond, is dat een goed teken?
Ooh was dit topic al vergeten maar hup to, benieuwd naar de sms !
Murrmurr schreef:
17-09-2019 17:29
Ja nee shit ik vond geen bruggetje! Hij vroeg wel hoe ik tegenover huisdieren stond, is dat een goed teken?
Als je het over huisdieren hebt, vraag je gewoon "hebben jullie huisdieren" of "hoe vindt je vriendin huisdieren" ?
creativeguy schreef:
17-09-2019 18:49
Als je het over huisdieren hebt, vraag je gewoon "hebben jullie huisdieren" of "hoe vindt je vriendin huisdieren" ?
Zo simpel, zo elegant! Daar kom ik dan dus niet op. :facepalm:
Schiet nou ff op Murrmurr, ik heb inspiratie nodig.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
17-09-2019 19:17
Schiet nou ff op Murrmurr, ik heb inspiratie nodig.
Voor je nieuwe roman?
Nee, voor bij de Appie
Ik vind het heel gek als jij een cashière van de Appie gaat vragen of ze champagne komt drinken in je nieuwe huis. Is een totale non sequitur.
That's how I roll
Ik heb het gestuurd maar dit is echt die Ewige Wiederkehr des Gleichen: ik wil echt niet dat schildertopic steeds nadoen maar dit is wel echt z'n werkmobiel bedenk ik me, dus grote kans dat ik in ieder geval tot morgen moet wachten voor een reactie. Ugh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven