Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
woensdag 18 september 2019 om 19:03
woensdag 18 september 2019 om 19:43
Nee, want hij moet daarvoor een professionele grens over. Bovendien was je bericht te subtiel. Hij kan het ook interpreteren als gewoon aardig/hartelijk. Hij wil natuurlijk geen blauwtje lopen.
Waarom heb je het niet gevraagd toen je met hem in dat huis was?
woensdag 18 september 2019 om 19:53
Omdat ik hier niet goed in ben. Ik kwam er gewoon niet op en toen zei hij oei het is al laat, ik moet naar de volgende. Mijn plan was eigenlijk een lift te vragen naar de stad maar dat ging dus niet door. En toen zei hij we zien elkaar nog en ik dacht alleen ja! Ja! Leuk!
woensdag 18 september 2019 om 19:57
Jullie hebben al afgesproken voor een volgende keer?Murrmurr schreef: ↑18-09-2019 19:53Omdat ik hier niet goed in ben. Ik kwam er gewoon niet op en toen zei hij oei het is al laat, ik moet naar de volgende. Mijn plan was eigenlijk een lift te vragen naar de stad maar dat ging dus niet door. En toen zei hij we zien elkaar nog en ik dacht alleen ja! Ja! Leuk!
woensdag 18 september 2019 om 20:10
Hij werkt bij een woningcorporatie toch? Heb ik ook gewerkt. Je hebt z’n nummer, dat doet niet iedereen want huurders kunnen je dan altijd bellen en dat wil niet iedereen. Kans is dan groot dat ie je nummer niet heeft opgeslagen en hij hem echt alleen als werkmobiel gebruikt en dat hij niet weet van wie het bericht afkomt.
woensdag 18 september 2019 om 20:20
Tjeezus Murr, ik zit te janken achter m'n toetsenbord hierMurrmurr schreef: ↑18-09-2019 19:53Omdat ik hier niet goed in ben. Ik kwam er gewoon niet op en toen zei hij oei het is al laat, ik moet naar de volgende. Mijn plan was eigenlijk een lift te vragen naar de stad maar dat ging dus niet door. En toen zei hij we zien elkaar nog en ik dacht alleen ja! Ja! Leuk!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 18 september 2019 om 20:25
Dat is een goeie!Roepieroepie17 schreef: ↑18-09-2019 20:10Hij werkt bij een woningcorporatie toch? Heb ik ook gewerkt. Je hebt z’n nummer, dat doet niet iedereen want huurders kunnen je dan altijd bellen en dat wil niet iedereen. Kans is dan groot dat ie je nummer niet heeft opgeslagen en hij hem echt alleen als werkmobiel gebruikt en dat hij niet weet van wie het bericht afkomt.
woensdag 18 september 2019 om 20:42
woensdag 18 september 2019 om 20:43
Die kon wel een likje verf gebruiken zag ik!☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑18-09-2019 20:41Tssss...je had hem ook moeten vragen of ie naar je wc wou komen kijken. Zó lok je mannen naar je toe, duhh.
Jij moet echt nog veel leren![]()
woensdag 18 september 2019 om 21:07
woensdag 18 september 2019 om 21:28
Hahaha ahhh. Dan wel extra stoer dat je het gedaan hebt.
Ik vind je berichtje helemaal niet te subtiel eigenlijk
woensdag 18 september 2019 om 21:56
woensdag 18 september 2019 om 21:59
Eens, ik vind het bericht ook duidelijk genoeg. Jammer dat hij niet gereageerd heeft.Rosalind schreef: ↑18-09-2019 21:56Eens met apppie, het berichtje was echt wel duidelijk. Als hij had gewild had hij prima hierop in kunnen haken.
Het enige wat ik een beetje dom vind is dat je er geen naam onder hebt gezet al neem ik aan dat hij bij twijfel vast wel even gekeken heeft van wie het afkomstig was.
Jammer TO!