Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Ik denk niet dat hij nog iets gaat laten horen. Mijn vriendin zegt dat dit een veel gangbaarder manier van afwijzen is dan het echt zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je zenuwen Murrmurr,

I crashed and burned two weeks ago.. it's never pretty
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Nah lekker dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind je sms ook te subtiel. Hij leest het wellicht als een vriendelijk gebaar van een klant.

Ik zou een sms sturen die wat directer is: heb je zin om een keer een drankje met mij te gaan drinken?
Afwijzen? Denk dat je daarmee veel te zwaar maakt. Hij heeft geen idee dat je hem leuk vindt denk ik. Je sms was niet duidelijk, je naam stond er niet onder.

Jij bent er al een lange tijd mee bezig, maar dat is hij niet. Hij heeft het waarschijnlijk niet eens door.
Murrmurr schreef:
18-09-2019 16:45
Behalve als ie mij ook leuk vond en vrijgezel is, dan grijp je die gelegenheid toch met beide handen aan?
Nee, want hij moet daarvoor een professionele grens over. Bovendien was je bericht te subtiel. Hij kan het ook interpreteren als gewoon aardig/hartelijk. Hij wil natuurlijk geen blauwtje lopen.
Waarom heb je het niet gevraagd toen je met hem in dat huis was?
Daveotion schreef:
18-09-2019 19:43
Nee, want hij moet daarvoor een professionele grens over. Bovendien was je bericht te subtiel. Hij kan het ook interpreteren als gewoon aardig/hartelijk. Hij wil natuurlijk geen blauwtje lopen.
Waarom heb je het niet gevraagd toen je met hem in dat huis was?
Omdat ik hier niet goed in ben. Ik kwam er gewoon niet op en toen zei hij oei het is al laat, ik moet naar de volgende. Mijn plan was eigenlijk een lift te vragen naar de stad maar dat ging dus niet door. En toen zei hij we zien elkaar nog en ik dacht alleen ja! Ja! Leuk!
Murrmurr schreef:
18-09-2019 19:53
Omdat ik hier niet goed in ben. Ik kwam er gewoon niet op en toen zei hij oei het is al laat, ik moet naar de volgende. Mijn plan was eigenlijk een lift te vragen naar de stad maar dat ging dus niet door. En toen zei hij we zien elkaar nog en ik dacht alleen ja! Ja! Leuk!
Jullie hebben al afgesproken voor een volgende keer?
Daveotion schreef:
18-09-2019 19:57
Jullie hebben al afgesproken voor een volgende keer?
Nee niks concreets, hij zei gewoon dat hij geregeld in de buurt is en toen zei ik goed dat je het zegt, toch maar gordijnen aanschaffen dan. Met mij win je de oorlog wel.
Hij werkt bij een woningcorporatie toch? Heb ik ook gewerkt. Je hebt z’n nummer, dat doet niet iedereen want huurders kunnen je dan altijd bellen en dat wil niet iedereen. Kans is dan groot dat ie je nummer niet heeft opgeslagen en hij hem echt alleen als werkmobiel gebruikt en dat hij niet weet van wie het bericht afkomt.
Murrmurr schreef:
18-09-2019 19:53
Tjeezus Murr, ik zit te janken achter m'n toetsenbord hier
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Hmmmm. Het klinkt alsof hij wel een beetje terug flirtte.
Misschien er nog een berichtje achteraan sturen dat er échte geen doekjes om windt?
Roepieroepie17 schreef:
18-09-2019 20:10
Hij werkt bij een woningcorporatie toch? Heb ik ook gewerkt. Je hebt z’n nummer, dat doet niet iedereen want huurders kunnen je dan altijd bellen en dat wil niet iedereen. Kans is dan groot dat ie je nummer niet heeft opgeslagen en hij hem echt alleen als werkmobiel gebruikt en dat hij niet weet van wie het bericht afkomt.
Dat is een goeie!
Daveotion schreef:
18-09-2019 20:23
Hmmmm. Het klinkt alsof hij wel een beetje terug flirtte.
Misschien er nog een berichtje achteraan sturen dat er échte geen doekjes om windt?
Nope I'm done. Ik neem het gewoon op als een nee.
Neeeee. Ik had me zo verheugd op een sappig vervolg!
Ja ik wil jullie ook niet teleurstellen maar ik vind dat het allemaal wel heel erg van mij uit moet komen. Ik ga gewoon weer op me reet zitten en ze komen maar naar mij toe.
Zie je hem normaal SWS nog of niet?
Vast nog wel es, hij is een soort aanspreekpunt en hangt daar blijkbaar een beetje in de buurt of zo. Hij zei dat 'ie er vaak is en dat we elkaar nog wel zouden zien, maar niets concreets.
Tssss...je had hem ook moeten vragen of ie naar je wc wou komen kijken. Zó lok je mannen naar je toe, duhh.
Jij moet echt nog veel leren :there:
Mispoes!
Murrmurr schreef:
18-09-2019 20:35
Ja ik wil jullie ook niet teleurstellen maar ik vind dat het allemaal wel heel erg van mij uit moet komen. Ik ga gewoon weer op me reet zitten en ze komen maar naar mij toe.
:'(
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
18-09-2019 20:41
Tssss...je had hem ook moeten vragen of ie naar je wc wou komen kijken. Zó lok je mannen naar je toe, duhh.
Jij moet echt nog veel leren :there:
Die kon wel een likje verf gebruiken zag ik!
Murrmurr schreef:
18-09-2019 20:43
Die kon wel een likje verf gebruiken zag ik!
Ja daar gaat ie natuurlijk niet voor komen. Hij is makelaar hè, geen schilder...
Sla een gat in je plafond en vraag of hij even naar je wc wil komen kijken omdat het plafond ineens instort.
Mispoes!
Murrmurr schreef:
18-09-2019 20:09
Nee niks concreets, hij zei gewoon dat hij geregeld in de buurt is en toen zei ik goed dat je het zegt, toch maar gordijnen aanschaffen dan. Met mij win je de oorlog wel.
Hahaha ahhh. Dan wel extra stoer dat je het gedaan hebt.

Ik vind je berichtje helemaal niet te subtiel eigenlijk :) Als dat te subtiel is, staat ie niet aan. Next!
Eens met apppie, het berichtje was echt wel duidelijk. Als hij had gewild had hij prima hierop in kunnen haken.
Het enige wat ik een beetje dom vind is dat je er geen naam onder hebt gezet al neem ik aan dat hij bij twijfel vast wel even gekeken heeft van wie het afkomstig was.

Jammer TO!
Rosalind schreef:
18-09-2019 21:56
Eens met apppie, het berichtje was echt wel duidelijk. Als hij had gewild had hij prima hierop in kunnen haken.
Het enige wat ik een beetje dom vind is dat je er geen naam onder hebt gezet al neem ik aan dat hij bij twijfel vast wel even gekeken heeft van wie het afkomstig was.

Jammer TO!
Eens, ik vind het bericht ook duidelijk genoeg. Jammer dat hij niet gereageerd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven