ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:c_estelle schreef op 06 april 2009 @ 22:11:

Ook goedenavond!

Ik ben helemaal in een JIPPIE stemming want vanmiddag heb ik gehoord dat Luver voor de paasdagen overkomt!

Zal nog even mijn spulletjes spammen!

Zoet, is dat suede jack wat voor jou? Rits is kapot maar het suede is nog mooi. Misschien kun je er nog wat mee?

Mijn mailadres: c_estelle_e@hotmail.com

Marels, had je Biol's boots al verstuurd naar me?

Megdus, was jij er al aan toe gekomen om het lampje te versturen?

Leuk!!

En ineens zie ik de puzzels weer voorbij komen (oeh, en PS2 spellen!) heb je nog iets tussen mijn spulletjeskunnen vinden? heb er wat boeken en dvds bijgezet
quote:c_estelle schreef op 06 april 2009 @ 22:28:

[...]

Ik zie helaas niets wat ik leuk vind tussen jouw spulletjes... hebbie nog een andere optie?Waar hou je van, wat vind je leuk? Kan ik altijd wel ff kijken of ik het heb liggen
quote:sallie68 schreef op 06 april 2009 @ 22:39:

[...]

Ah .. wat lief!

Ik heb hier een dochter die nogal van giraffen houdt. Maar ze komen er niet allemaal in hoor ... ben net blij dat ik van een paar spulletjes af ben.

Als je een foto ervan hebt, stuur 'm dan even naar renealexdartmaar et hotmail.comDit is makkelijker

alleen de giraf dus
trusten ladies!
Leuk vooruitzicht c_estelle!

Ben ik even blij dat ik niks in bestelling heb bij Bambino
quote:Lisey schreef op 06 april 2009 @ 22:46:

[...]

Dit is makkelijker

alleen de giraf dusMmmmm ... vind je 't heel erg als ik zeg dat 't niet helemaal het type giraf is wat wij zoeken Maar bedankt voor je lieve aanbod . Ik zou trouwens de link even verwijderen, voordat je wordt platgebeld door alle forummers.
ik heb me es fatsoenlijk voorgesteld op de hyves haha
Dat werd tijd ook
haha schravel....shat apppppppppp
ladiessssssss ik ga me bed opzoeken....

truste
Stelletje slaapkoppen hier
Truste!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Dat zeg ik
quote:Lisey schreef op 06 april 2009 @ 22:41:

[...]

Leuk!!

En ineens zie ik de puzzels weer voorbij komen (oeh, en PS2 spellen!) heb je nog iets tussen mijn spulletjeskunnen vinden? heb er wat boeken en dvds bijgezet

Jeetje, de boeken en dvd's zijn niet echt mijn smaak. Zit alleen even te kijken naar dat Anne Geddes boek. Dat is misschien wel wat voor mijn zusje.

Maar woon je in de buurt? Dan mag je van mij de puzzels ook zo op komen halen hoor!

@T-rex, ik hou van lezen, dvd's (geen disaster films ) maar wat verfkwasten en/of rollers mag ook hoor. Ik heb hier inmiddels genoeg meubeltjes verzameld om op te knappen!
C_estelle kun je ook iets met gezandstraalde eiken meubels?
Morgen dames!

Summer, jennipher ennn nog iemand mail terug!

Fijne dag vandaag!
Moguh!

Is niet mijn link hoor, op MP

C_estelle, wat is wel jou smaak dan?? Dit is dus ook niet onze smaak, vandaar dat ik ze weg doe
Goedemorgen!
Sterretjee en Jennipher ik heb jullie gemaild.
Goede morgen,

Gister een beetje mee zitten gluren en toch maar besloten zelf ook een 'winkeltje' te maken

Linndaatje's winkeltje

Leeft u uit!

interesse; mail naar linndaatje@hotmail.com
goedemorgen!!

lisey voor jou liggen er hier twee enveloppen klaar en 4HK ik stuur jou vandaag de kussenhoezen.

hondjewoef, wat heb je eventueel te ruil voor de WtP-rompertjes? kinderboeken? nijntje-spullen? iets heel anders mag ook....

Varisha ik denk dat ik vandaag de doos met babyspullen naar je op ga sturen.

spaart er iemand disneyknikkers? krijg je nu gratis bij boodschappen bij de spar. iemand?
Wil iemand zo'n attractiecheque van de Etos, dat het 2e kaartje gratis is bij verschillende attractieparken?
Cum non tum age
noa, ik wil hem wel graag. wat wil je er voor terug?
Zoooo, mogge.

Bam, wil jij mij nog even mailen op marels_@live.nl voor de genante details betreffende onze ruil?
668, the neighbour of the Beast
Goeiemorgen...

zo blij wordt ik van het mooie weer hier.. (dat vier ik met een rokje en een 3kwart legging aan vandaag..ben dus helemaal in lente-stemming..)

LMS, was even benieuwd, heb je de verzendkosten al over gemaakt? heb ze nog niet binnen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven