Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
woensdag 18 september 2019 om 14:48
Als je dat "makelaar" nou had weg gelaten in je sms, dan had je "Oh, sorry, was niet voor jou bedoeld!" kunnen sms-en, maar nu zou dat ongeloofwaardig zijn.
(En dan sms-t hij meteen terug: "O, jammer!")
Zolang je niets gehoord hebt, is er hoop.
woensdag 18 september 2019 om 14:53
woensdag 18 september 2019 om 15:03
woensdag 18 september 2019 om 15:56
Ja, dat zou kunnen, behalve dat het vandaag woensdag is, maar voor het idee maakt het niet uit.chentolove schreef: ↑18-09-2019 15:49Hij wilt toestemming vragen aan zijn baas die donderdag niet werkt?![]()
Of hij vindt het netter om voordat hij reageert zijn huidige relatie te beëindigen en moet daar even een goed moment voor afwachten.
woensdag 18 september 2019 om 16:05
Mijn man is makelaar en die wordt regelmatig gevraagd om te komen barbecueën, borreltje/theetje te drinken als een huis eenmaal af is. Ik ga ook wel eens mee.
Waarschijnlijk leest jouw makelaar er helemaal geen flirt/date vraag in en leest ‘ie gewoon een bedankje en wacht ‘ie op de uitnodiging van het champagne moment.
(Ik zal overigens vanavond mijn man’s telefoons eens checken of ‘ie niet toevallig een berichtje van ene murrmurr heeft ontvangen)
Waarschijnlijk leest jouw makelaar er helemaal geen flirt/date vraag in en leest ‘ie gewoon een bedankje en wacht ‘ie op de uitnodiging van het champagne moment.
(Ik zal overigens vanavond mijn man’s telefoons eens checken of ‘ie niet toevallig een berichtje van ene murrmurr heeft ontvangen)
woensdag 18 september 2019 om 16:09
Snouth schreef: ↑18-09-2019 16:05Mijn man is makelaar en die wordt regelmatig gevraagd om te komen barbecueën, borreltje/theetje te drinken als een huis eenmaal af is. Ik ga ook wel eens mee.
O god Mur, straks komt ie met z'n vriendin!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 18 september 2019 om 16:44
Ik heb je topic niet gevolgd, maar wel net je vraag gelezen die je naar hem hebt gestuurd. Persoonlijk zou ik dat niet opvatten als: Ze vindt me leuk en wil met me daten.
Vind het zelf heel subtiel en zou niet goed weten wat ik daarop zou moeten reageren. En ook totaal niet beseffen dat je daar reactie op wilt, omdat je mij ziet zitten. Ik zou het dan uit vriendelijkheid kunnen accepteren en er geen date achter zoeken.
Vind het zelf heel subtiel en zou niet goed weten wat ik daarop zou moeten reageren. En ook totaal niet beseffen dat je daar reactie op wilt, omdat je mij ziet zitten. Ik zou het dan uit vriendelijkheid kunnen accepteren en er geen date achter zoeken.
woensdag 18 september 2019 om 16:45
Behalve als ie mij ook leuk vond en vrijgezel is, dan grijp je die gelegenheid toch met beide handen aan?Qiyara schreef: ↑18-09-2019 16:44Ik heb je topic niet gevolgd, maar wel net je vraag gelezen die je naar hem hebt gestuurd. Persoonlijk zou ik dat niet opvatten als: Ze vindt me leuk en wil met me daten.
woensdag 18 september 2019 om 16:48
Misschien wel inderdaad. Dan alsnog vind ik hem subtiel en heel voorzichtig. Dus misschien vindt hij je leuk, maar heeft hij geen idee of hij jouw vraag serieus moet nemen of dat het van jouw kant uit een vriendelijk gebaar is.
woensdag 18 september 2019 om 16:59
Maar van zon vriendelijk gebaar kun je toch gebruik maken? Of denk je dat hij bang is dat als hij serieus terug smst, dat niet de bedoeling was? We waren wel een hoop onzin aan het praten, hij zei ook dat ik geen wiet mocht verbouwen en dus een andere bijverdienste moest gaan zoeken en zo.
woensdag 18 september 2019 om 17:48
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 18 september 2019 om 18:13
Dat is toch gewoon flirten van zijn kant! Klinkt in elk geval hoopvol!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds