Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
madamzonderm schreef:
19-09-2019 15:59
Lijkt me op zich wel prettig te kunnen praten over dingen van mods, wat niet gaat met zo'n slotje.
Je voert de hele discussie in het mod-topic (waarvan je weet dat ze mee lezen), en als het onderwerp is afgelopen (of er mag niks meer over gezegd worden) dan dump je het.
Maar dan kan het nog wel nagelezen worden, zonder dat je eerst heel napraat hoeft door te spitten.
Maartje2016 schreef:
19-09-2019 16:02
Je voert de hele discussie in het mod-topic (waarvan je weet dat ze mee lezen), en als het onderwerp is afgelopen (of er mag niks meer over gezegd worden) dan dump je het.
Maar dan kan het nog wel nagelezen worden, zonder dat je eerst heel napraat hoeft door te spitten.
Aanvulling: en als het je echt hoog zit meld je je in de napraat. Daar wordt tussen het geklets door namelijk nog wel degelijk nagepraat, en veel vaste schrijvers willen best van gedachten wisselen over de dingen van de mods.
Heb jij als kind wel eens last gehad van een kerstdrama waar menig moederhart van brak?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
19-09-2019 16:08
Heb jij als kind wel eens last gehad van een kerstdrama waar menig moederhart van brak?
Wie, ik? Nee.
Lady*Voldemort schreef:
19-09-2019 16:06
Aanvulling: en als het je echt hoog zit meld je je in de napraat. Daar wordt tussen het geklets door namelijk nog wel degelijk nagepraat, en veel vaste schrijvers willen best van gedachten wisselen over de dingen van de mods.
:thumbsup:
Mods, hoe kan een topic als dit in hemelsnaam door jullie keuring komen?
zwanger/wil-ik-dit-wel/list_messages/44 ... #p30403434
oudebaas schreef:
Nee. Maar ik heb mijn kind dan ook postnataal geaborteerd...
oudebaas schreef:
Elk jaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
ModeratorViva schreef:
19-09-2019 16:17
Beste forummers,

We zullen er even over nadenken maar zullen voor nu de berichten blijven verplaatsen naar het Napraattopic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dat is fijn, dat jullie erover na willen denken.
Maelstrom schreef:
19-09-2019 16:26
Nee. Maar ik heb mijn kind dan ook postnataal geaborteerd...
Ja mooi was ie he.
ModeratorViva schreef:
19-09-2019 15:23
Hi Maartje2016,

Wij proberen het CM overzichtelijk te houden, en dat lukt niet wanneer we offtopic berichten laten staan of leeghalen. Daarom verplaatsen wij ze naar het Napraattopic waar er eventueel verder over gepraat kan worden (waar het topic in eerste instantie voor bedoeld was).

Vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Daar was het topic niet voor bedoeld. Het was bedoelt om over andere topics te praten. Zoals nu ook gebeurt.
Suðri schreef:
19-09-2019 16:34
Daar was het topic niet voor bedoeld. Het was bedoelt om over andere topics te praten. Zoals nu ook gebeurt.
Oja, fouten toegegeven kunnen jullie niet.
Solomio schreef:
19-09-2019 16:30
Elk jaar.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Rosalind schreef:
19-09-2019 16:15
Hoezo is dit verplaatst? Dat hoort toch haske in het modtopic thuis? :rofl:
Ze doen echt maar wat.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dag 2 met kind op de bank, allebei ziek en al 8 Marvels verder.
Suðri schreef:
19-09-2019 16:49
Goed uitzieken en morgen weer helemaal beter. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Suðri schreef:
Veel melk drinken, dat helpt. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
19-09-2019 16:58
Veel melk drinken, dat helpt. :roll:
Ik doe mijn best. Liters tegelijk, ik baad er in, echt alles.
Zazamaenade schreef:
19-09-2019 14:18
Stel je toch niet zo aan.
Er is een oplossing: gewoon een ander topic gebruiken als kletstopic, dan heb je nergens last van.
Is het ook op de man als ik schrijf dat iemand opvalt als erg onaardig tegen anderen?
Zo ja, dan laat ik iemand staan.
Anders zou ik ook “jij” kunnen schrijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
oudebaas schreef:

Nou mijn moeder kan aardig dramatisch doen als ze een kerstdag niet onder de pannen is. Maar dat bedoel je niet denk ik hé
Rosalind schreef:
19-09-2019 16:15

En waarom wordt dit zelfs naar Napraat verplaatst? Volledig ontopic in het modtopic toch.
Wat slaan ze weer door. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Niet lezen, verplaatsten. Ik heb er beeld bij. Een mod met een warm, rood hoofd op de knopjes te rammen.
Suðri schreef:

Die Marvels is dan wel weer fijn.
Beterschap!!
Als al die mensen die vinden dat de bijstand zo'n paradijs is nou zelf eens de bijstand in gingen. Dan kom ik ze tenminste op mijn werk ook niet meer tegen.
Zazamaenade schreef:
19-09-2019 14:18
Stel je toch niet zo aan.
Er is een oplossing: gewoon een ander topic gebruiken als kletstopic, dan heb je nergens last van.
Je reageert op een bericht van mij dat uit het mod-topic verplaatst is en ik heb verzuimd te quoten waar ik op reageerde, dus ik denk dat je niet weet waar ik het over had. Hij was in ieder geval niet voor Napraat bedoeld.
coolpack2 schreef:
19-09-2019 17:51
Je reageert op een bericht van mij dat uit het mod-topic verplaatst is en ik heb verzuimd te quoten waar ik op reageerde, dus ik denk dat je niet weet waar ik het over had. Hij was in ieder geval niet voor Napraat bedoeld.
Het bericht waar jij nu op reageert is ook verplaatst vanuit het CM :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven