Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Zo, het bezinkt heus wel De trillerij is er vanaf. Nu baal ik dat je dan eerst een paar weken moet wachten totdat iedereen het mag weten. Goh spannend weer, he!
.
Ah wat lief verwoord, dank je!
man man, watndag

Heb DDDJ gesmsd hoor! Haha het begint ook bij man te bezinken
.
.
Hoi!

Allemaal lekker buiten vandaag, zeker! Wij ook, lekker gewandeld, Tris op de tractor+bak.

Nu beetje rommelen, dozen uitpakken van de verhuizing (4 jaar geleden ). Kom ik de babygym tegen, die wilde ik even schoonmaken en in de verpakking netjes opruimen. Tris vindt 'm reuze-interessant, dus die ligt nu voor de tv, onder de babygym naar Knofje te kijken , met zijn hoofd op het hoofd van de schildpad haha.

Alle vakantiegangers ook weer thuis?
Oooooh Jac, WAUW!!! Ik heb geen sms gehad, sorry!! Maar ik ben helemaal blij hier. Wat super super leuk en wat fijn dat je er nu helemaal niet meer over hoeft na te denken: wel of niet. Het móest dus gewoon wel zijn!!! Echt superblij voor je, lekker genieten nu!!

Weekend was super, alleen geen aanzoek. Alles leek erop en toen ik aan vriend bekende: Ik dacht dat je me ging vragen!, zei hij gelijk dat hij me niet ging vragen als ik het verwachtte.

Mmmm, afwachten dus. Maar we gáán trouwen volgend jaar, dat is zeker! Dat stomme aanzoek ook, haha.
Hebbie mss een nieuw nummer dan? Wat stom haha, dan heeft iemand anders mijn sms gehad.

Jammer dat je (nog) niet bent gevraagd! Maar eh, ik ben ook niet gevraagd
Een nummer met drie x een 2 erin....Anders is hij bij iemand anders terecht geomen inderdaad. Nou ja, goed nieuws is voor iedereen leuk, toch?

Het is ook een principe kwestie. Ik heb hem ooit gevraagd en toen wilde hij niet (klinkt vreselijker dan het is) en toen heb ik gezegd: als we ooit trouwen, moet je me toch eerst zelf vragen. Dus ook al gaan we trouwen, hij moet me vragen!!
oehh in dat nummer zitten helemaal geen tweeën

Oud nummer dus. Naja maakt het uit!

Hey en die vent van je moet jou gewoon vragen, zo is dat! Is het niet linksom dan wel rechtsom, ha! (zie het al voor mij: en jij maar hinten )
.
Pff zijn die komende vier weken nóóóg niet om? *lipjes op elkaar*
hey tegelijk! zwaaaaii!
Ik voel me best een doos. Eerst al lichtelijk teleurgesteld toen we niet een bruidssuite hadden, toen verwachtte ik het bij het diner....gatver! Nu ik er ineens over nadenk zouden dat best afgezaagde momenten zijn. En het had me niks kunnen schelen, want dan had hij me tenminste gevraagd. Waarom ben ik van de principes?

Jac, je loopt straks ik mooie zomer zwangerschaps kleding!!
Ook nog zwaai voor Sje!! Jij schiet ook behoorlijk op, spannend zeg!
Aaach NIWGN, je kunt je vriend nu eenmaal niet aan- en uitzetten (wauw kon dat maar he ) Hij gaat je vast nog wel vragen op een moment dat je het helemaal niet verwacht!

Heh, als ik normaal op schaal van 1 tot 10 productief was van eeeeen cijfertje 8/9, dan ben ik dat nu ... een mager zesje Nog nét geen onvoldoende. Tjonge.
Maar nú kun je het op hormonen gooien, 2 x 9 maanden lang! Dat is pas handig!!

Lijkt me inderdaad handig zo'n aan- en uitknop voor vriend, maar vooral een soort van teletekst, zodat je kan zien wat er allemaal in dat hoofd omgaat!!
.
*ligt in deuk om Teletekstfunctie*

Lekker weertje he, Punkertje! Word er zó gelukkig van! Kan er helemaal van gaan dagdromen, en dan stiekem denken aan het geheimpje
Weet je wat ik stom genoeg ook moeilijk vind? Om nog niets aan Tristan te mogen vertellen!
Up! Met een productievere werkdag dan gisteren hoor, dat moet Hormonen of niet.

Trouwens, wauw, ik ben me daar af en toe een partij opvliegerig! Dat had ik met Tris niet zo vroeg al, maar jeminee, ik schrik van mezelf! Zelfs op mijn werk

*probeert hier eerst niet weer te koekeloeren*

Doeg!! *smak*
*koekeloer*

Ben akelig van verhaal hier op werk. Kindje doodgeboren na 7 mnd zwangerschap....

Yep, die zogenaamde safetey zone bestaat gewoon niet
He bah wat een naar verhaal Jas. Voor dat soort verhalen moet je maar even gaan struisvogelen hoor. Safety zone bestaat niet, maar dit soort verhalen komen gelukkig maar weinig voor!

Ik zou zeggen, ga maar weer lekker stuiteren!

ER GROEIT EEN FRUMMEL IN JE BUIK!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven