Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 21 september 2019 om 10:35
Dus eigenlijk is een permaban niet permanent? Want iemand kan dus gewoon een nieuw account aanmaken. Waarom wordt het dan een permaban genoemd?ModeratorViva schreef: ↑21-09-2019 00:34Bij een perma wordt er niet meteen geband op Ip adres, dit gebeurt alleen in uitzonderlijke gevallen. Als er onduidelijkheid is kan er altijd gemaild worden en dan zullen wij het beoordelen. Kortom; geen zorgen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
¡Apagando las luces!
zaterdag 21 september 2019 om 11:03
Dat zou bij het verplaatsen van berichten van hier naar napraat ook al wat schelen. (Verplaatsen naar daar blijft een stupide plan, maar dan is het in ieder geval duidelijk dat de verplaagmods weer bezig zijn)Auberginetje schreef: ↑21-09-2019 10:18Een klein vraagje: waarom komen de goedgekeurde reacties van nieuwe leden niet op het moment van goedkeuren in het topic, maar op het originele moment van plaatsen? In sommige topics wordt er zeer waarschijnlijk over de reactie heen gelezen omdat er al heel veel andere reacties zijn gekomen.
En een permaban is dus geen permaban. Enkel een nickwissel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 21 september 2019 om 11:05
ModeratorViva schreef: ↑21-09-2019 00:34Bij een perma wordt er niet meteen geband op Ip adres, dit gebeurt alleen in uitzonderlijke gevallen. Als er onduidelijkheid is kan er altijd gemaild worden en dan zullen wij het beoordelen. Kortom; geen zorgen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wait...whut?

Dus de nick wordt permanent geband, maar de gebruiker niet. Aha.
zaterdag 21 september 2019 om 11:47
Nou hè.AllyMcBeal schreef: ↑21-09-2019 09:38Een hulphond is een slaaf volgens iemand. Echt zoiets heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Je kan je hier blijven verbazen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 21 september 2019 om 12:12
Betty_Slocombe schreef: ↑21-09-2019 11:55Als je teveel geld uitgeeft aan je boodschappen ben je blijkbaar obees. Best spijtig dat ik het voor elkaar krijg een dikke kont in stand te houden met een ondergemiddeld boodschappen budget.
En als je flinke hoofdmaaltijden eet ook, ook al eet je geen tussendoortjes. Best spijtig dat ik daar moet lezen dat ik overgewicht heb.
zaterdag 21 september 2019 om 12:13
Gezien die redenatie zou ik flink ondergewicht moeten hebben, maar helaasch.Betty_Slocombe schreef: ↑21-09-2019 11:55Als je teveel geld uitgeeft aan je boodschappen ben je blijkbaar obees. Best spijtig dat ik het voor elkaar krijg een dikke kont in stand te houden met een ondergemiddeld boodschappen budget.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 21 september 2019 om 12:15
Ik ben er nog vervelend van. In eigen huis notabene. En die Calimero’s uit die pauperstad maar roeptoeteren op Facebook.
Geen bijzonderheden

zaterdag 21 september 2019 om 12:15
Dat werd geschreven door iemand die al vaker heeft bewezen een obesitasobsessie te hebben met bijhorende waanideeën over overgewicht.Betty_Slocombe schreef: ↑21-09-2019 11:55Als je teveel geld uitgeeft aan je boodschappen ben je blijkbaar obees. Best spijtig dat ik het voor elkaar krijg een dikke kont in stand te houden met een ondergemiddeld boodschappen budget.

zaterdag 21 september 2019 om 12:24
Moooooooooooohoooooood!!!!!!
72.883 x op de man!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 21 september 2019 om 12:29

zaterdag 21 september 2019 om 12:50
Betty_Slocombe schreef: ↑21-09-2019 11:55Als je teveel geld uitgeeft aan je boodschappen ben je blijkbaar obees. Best spijtig dat ik het voor elkaar krijg een dikke kont in stand te houden met een ondergemiddeld boodschappen budget.
Wat een malloot. En ook nog van de drammerige soort.
zaterdag 21 september 2019 om 13:11
Moet ik loepen? Of zit er een linkje aan te komen? Pliezzzzz.....Betty_Slocombe schreef: ↑21-09-2019 11:55Als je teveel geld uitgeeft aan je boodschappen ben je blijkbaar obees. Best spijtig dat ik het voor elkaar krijg een dikke kont in stand te houden met een ondergemiddeld boodschappen budget.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning