Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
20-09-2019 21:21
Weet iemand wat de huidige ex raid boss is? Ik heb een invite voor volgende week.

Kan het op Google niet vinden.
Ik onze app groep zeiden ze dat het nog steeds deoxys was in speed form
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: zijn er sites /apps die laten zien welke opdracht bij welke stop zit? Ik las hier raids.nl maar die doet niks voor mijn regio helaas (ziet überhaupt geen stops in mijn buurt stad).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
20-09-2019 21:21
Weet iemand wat de huidige ex raid boss is? Ik heb een invite voor volgende week.

Kan het op Google niet vinden.
De huidige is nog steeds Deoxys. Maar......vanaf 25 september wordt het Shadow Ball Mewto!!! Met kans op shiny!
Shadow Ball is een enorm gewilde move voor Mewtwo. Dus als je een pass hebt, zeker gaan!

https://pokemongolive.com/en/post/exraids-mewtwo-2019/
Zarah schreef:
21-09-2019 01:26
De huidige is nog steeds Deoxys. Maar......vanaf 25 september wordt het Shadow Ball Mewto!!! Met kans op shiny!
Shadow Ball is een enorm gewilde move voor Mewtwo. Dus als je een pass hebt, zeker gaan!

https://pokemongolive.com/en/post/exraids-mewtwo-2019/

Dank je! Ik ga sowieso hoor, maar na zoveel deoxys is een andere ex raid boss ook wel eens leuk.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
21-09-2019 07:21
Dank je! Ik ga sowieso hoor, maar na zoveel deoxys is een andere ex raid boss ook wel eens leuk.
Het wordt mewto lees ik net, helaas geen uitnodiging :|
Hoeveel van Unova hebben jullie. Ik heb er nu 15. Ook al een paar kunnen evolven
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
20-09-2019 21:43
Leuk ik had net een blitzl en een snivy ( of zoiets) vanuit mijn bed.
Das een mooi bed. Handig. Kom niet verder dan dat hondje. Maar die is al weer klaar. Gister wel een punt ontdekt in de stad waar ik in de verte paar keer schaduw van blitzl zag. Gisteren langs gefietst en ja hoor, hij zat er weer. Moet ik vaker langs gaan... wordt komende dagen niet vrees ik. Drukke tijden.
En die shiny mewtwo, die wil niet komen. Geef het maar op. Vorige legends wilden ook niet shiny worden. Hier ook ex raid pasje. Heb zelf al een 100 procent mewtwo met shadowball... maar nog een erbij is niet erg..

Het schiet nog niet heel hard op met die nieuwe, maar zal ze ooit wel eens krijgen hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
21-09-2019 08:28
Hoeveel van Unova hebben jullie. Ik heb er nu 15. Ook al een paar kunnen evolven
Ik heb er 11 waarvan sommige geëvolueerd en nog niet gevangen zijn maar ben dus 2 dagen niet buiten geweest.
Ik heb 8 Unova. 2 kan ik er nog evolven.
Ik zie wel wat schaduwen, maar het is zo druk op mijn werk dat ik al blij ben met 25 km deze week. Ik heb geen puf om speciaal ergens heen te gaan.
Ik loop nu met tranquill om te evolven.
revenna schreef:
21-09-2019 08:28
Hoeveel van Unova hebben jullie. Ik heb er nu 15. Ook al een paar kunnen evolven

Ik heb er 10 inmiddels. Nog wel wat schaduwen gezien, dus misschien vandaag maar eens voor op pad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er inmiddels 18. Ik heb er nog een paar waarvan ik er nog 2 of 3 moet vangen om te kunnen evolueren. Wat bij mij scheelt is dat de pokemon op mijn werk anders zijn dan rond mijn huis.

Ik baal alleen dat een van mijn kinderen mijn 130 rare Candy aan allerlei verschillende pokemon heeft gegeven. Gelukkig de meeste wel aan pokemon hij in cp en iv zijn.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-09-2019 00:56
Vraagje: zijn er sites /apps die laten zien welke opdracht bij welke stop zit? Ik las hier raids.nl maar die doet niks voor mijn regio helaas (ziet überhaupt geen stops in mijn buurt stad).
Niemand een tip?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
21-09-2019 10:21
Niemand een tip?
Nee helaas. Volgens raids.nl woon ik in Zwijndrecht... dat is meer dan 50km hier vandaan.
Als Ik naar mijn woonplaats scrol, zit daar helemaal niks. Heel jammer. Dus ik heb ook wel interesse in een wat meer accurate site.
Alle reacties Link kopieren
Pasjes vanaf de 25ste worden voor mewtwo. Al ontvangen pasjes zijn helaas nog voor deoxys.

https://mobile.twitter.com/PokemonGoApp ... 7565097984
Alle reacties Link kopieren
Haha, daar kwam ik in eerste instantie ook uit ja.
Je kunt vervolgens je locatie ingeven en dan klopt je plaats wel, maar verder zag ik alleen waar gyms zaten, geen stops te zien, laat staan welke opdracht of pokemon in de buurt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Om te laten zien waar quests e.d. zijn heb je mensen of bots nodig. Aangezien Niantic redelijk succesvol is in het bestrijden van bots heb je nu per bot een telefoon nodig. Dat is een redelijk dure manier van scannen. Dekkende scanners zijn er daarom gelukkig niet. (Bot's belasten het netwerk onnodig zwaar en maken het spelen voor normale spelers daardoor lastiger).
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-09-2019 10:21
Niemand een tip?

Hier in de buurt is een appgroep, waar alleen die info gedeeld mag worden. De beheerder maakt ‘s ochtends een lijst met beschikbare opdrachten, en mensen vullen dat dan aan met de betreffende stops.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In mijn woonplaats staan alleen de stops vermeld die er drie jaar geleden, bij de start van PoGo, al waren. En de knop om stops toe te voegen werkt niet op mobiel :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-09-2019 10:21
Niemand een tip?
Bij ons in de appgroep worden speciale opdrachten ( zoals de Spinda quest bijvoorbeeld) gedeeld. Is dat bij jou niet mogelijk?
Of als mensen op zoek zijn naar een bepaalde opdracht dan zegt hij/ zij dat en dan kijkt de rest er naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
21-09-2019 11:18
In mijn woonplaats staan alleen de stops vermeld die er drie jaar geleden, bij de start van PoGo, al waren. En de knop om stops toe te voegen werkt niet op mobiel :facepalm:

Bij mij werkt die knop soms. Ik heb er 2 toegevoegd (je kan er maar 1 per keer indienen, die moet dan goedgekeurd worden). Maar waarom eigenlijk, vraag ik me af. Want raids en Pokemon worden niet gemeld, er staan alleen een paar stops op het kaartje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net even naar de dichtstbijzijnde gym gewandeld want een mede blauwe stond er alleen in en hij wordt er heel vaak snel uitgegooid als hij er alleen in staat. Ben toch aangekleed nu dus hou de raids een beetje in de gaten. Tenminste die hier bij de 3 gyms die ik vanuit huis kan zien. Af en toe naar buiten kan geen kwaad. Nu ben ik wat opgeknapt en man is nu ziek. Hebben nu zijn werkuitje ook maar afgezegd dus heb de hele dag de tijd.
himalaya schreef:
21-09-2019 11:21
Bij mij werkt die knop soms. Ik heb er 2 toegevoegd (je kan er maar 1 per keer indienen, die moet dan goedgekeurd worden). Maar waarom eigenlijk, vraag ik me af. Want raids en Pokemon worden niet gemeld, er staan alleen een paar stops op het kaartje.

Oké, dan ga ik het niet eens meer proberen.
Heeft iemand al een blauwe yanma? Ik vind yanma vreselijk, maar die blauwe wil ik wel hebben :P
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook stom maar wil toch ook een blauwe :P
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-09-2019 11:18
Hier in de buurt is een appgroep, waar alleen die info gedeeld mag worden. De beheerder maakt ‘s ochtends een lijst met beschikbare opdrachten, en mensen vullen dat dan aan met de betreffende stops.
Wat een werk! :O
Oké, geen app dus, jammer.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven