Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
21-09-2019 11:55
Heeft iemand al een blauwe yanma? Ik vind yanma vreselijk, maar die blauwe wil ik wel hebben :P
Ja die heb ik al. Ook meteen geëvolueerd. Die ziet er nog beter uit
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-09-2019 12:27
Wat een werk! :O
Oké, geen app dus, jammer.

Valt wel mee hoor, de opdrachten blijven een paar weken hetzelfde, dis knippen en plakken. En de deelnemers van die groep vullen dan de aan. Vaak alleen de bijzondere opdrachten, waar je een Pokemon voor krijgt, of rare Candy. Niet als je 5 besjes krijgt :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier post iemand ook elke ochtend de lopende acties etc dus welke raid bosses, welke eieren , community day, raid hours etc. Heel handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een mewto raid gedaan maar helaas weer geen shiny. Ik voel me niet fit genoeg om er nog eens op uit te gaan vandaag dus morgen weer een kans.
dolfje schreef:
21-09-2019 13:39
Ik heb net een mewto raid gedaan maar helaas weer geen shiny. Ik voel me niet fit genoeg om er nog eens op uit te gaan vandaag dus morgen weer een kans.
Balen zeg, ook balen van het uitje dat niet doorgaat nu.

Wij gaan zo nog een raid doen, hopelijk heb ik nu wel een shiny.
Alle reacties Link kopieren
Er was er toch nog eentje heel dichtbij dus kon het niet laten maar weer geen shiny. Een iemand maar in een groep van 20 man. De raid daarvoor had niemand een shiny.
Ook nog steeds geen shiny Yanma tegengekomen.

Nu ga ik er echt niet meer op uit. Blijf nu lekker op de bank maar was het 2 dagen hangen en liggen wel beu. Ben wel 1,5 kilo kwijt dus een geweldig dieet dat buikgriep :P
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-09-2019 12:57
Valt wel mee hoor, de opdrachten blijven een paar weken hetzelfde, dis knippen en plakken. En de deelnemers van die groep vullen dan de aan. Vaak alleen de bijzondere opdrachten, waar je een Pokemon voor krijgt, of rare Candy. Niet als je 5 besjes krijgt :P
Oh, ik dacht welke opdracht er die dag bij welke stop zat!
Zo'n lijstje als jij bedoelt is toch gewoon te vinden op leekduck ofzo? (of ben ik nu een partypooper)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Helaas geen shinies vandaag, hopelijk morgen dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Oh, daarom zie ik zoveel Yanma ineens, haha. Ben langzaamaan weer Pokémon aan het doen. Ik vergeet het elke keer :(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-09-2019 15:58
Oh, ik dacht welke opdracht er die dag bij welke stop zat!
Zo'n lijstje als jij bedoelt is toch gewoon te vinden op leekduck ofzo? (of ben ik nu een partypooper)

Ik zie dat daar een lijst staat met welke field researches er zijn. Maar dan weet je toch niet bij welke stop in jouw dorp/stad die zijn? Het handige aan de betreffende appgroep is dat je ziet dat bij stop X de opdracht ‘catch 3 grass type P’ te vinden is. Waar je dan een (ik noem maar wat) Snorlax te scoren is. Mogelijk Shiny.

Je zal hem maar willen/nodig hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vreemd: ik deed net een Gengar-raid in m'n eentje, moest die opdracht (win een 3 tier raid) nog voor de Jump Start Research. Het lukte net niet om 'm te verslaan, maar hij telt wel gewoon! Als ik dat had geweten had ik deze opdracht al wel eerder gedaan, haha. Voor de 'Win 5 raids' in de huidige research telde hij dan weer niet mee, dus die moet ik nog vijf...
Ik heb een shiny Farfetch'd!! Uit Den Haag! Ik weet zo gauw even niet wie van hier ik mag bedanken, maar je hebt mij heel blij gemaakt! :yes:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
En ik heb een shiny mewtwo. Jippie!
Gefeliciteerd, Eze! :cheer2:

Wij hebben vandaag met een groepje een kleine 20 Mewtwo raids gedaan, maar daar zat voor mij geen shiny meer bij. Maar ik mag dus niet klagen!
Gefeliciteerd met de shinys!

Universe mag ik dan een kangaskhan uit één van mijn laatste 7km eieren? Het hoeft niet eens een shiny te zijn :kneel: 🙌

Ik heb wel vandaag mijn eerste tepig gevangen. Supercute!
Alle reacties Link kopieren
Wat is Yanma een rot Pokémon om te vangen, zeg. Lijkt wel alsof ie veel verder weg is dan andere Pokémon.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
21-09-2019 21:36
Gefeliciteerd met de shinys!

Universe mag ik dan een kangaskhan uit één van mijn laatste 7km eieren? Het hoeft niet eens een shiny te zijn :kneel: 🙌

Ik heb wel vandaag mijn eerste tepig gevangen. Supercute!
Ik zou willen dat we pokemon konden ruilen. Ik heb er inmiddels zoveel gekregen. Had er al 3 uitgedeeld aan de kinderen. Zat ik nog met 9 van die kangoeroes. Heb er nu maar eens paar getransferred. Mocht het ooit eens kunnen dan mag je er absoluut wel 1 of 2 van me hebben.
@ hvm, bospaddestoeltje en Ririanneke onze vriendschapslevels gaan omhoog!

Hvm, wij kunnen morgen besties worden.
Bospaddestoeltje, wij kunnen vandaag ultra friends worden.
Ririanneke, wij kunnen overmorgen besties worden.

Ik zou dit heel graag met een ei combineren! Kunnen we voor dinsdag afspreken? Wat is een handig tijdstip?
Alle reacties Link kopieren
Rubble, roep maar een tijd. Ik zal de wekker zetten dan.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
21-09-2019 17:41
Ik zie dat daar een lijst staat met welke field researches er zijn. Maar dan weet je toch niet bij welke stop in jouw dorp/stad die zijn? Het handige aan de betreffende appgroep is dat je ziet dat bij stop X de opdracht ‘catch 3 grass type P’ te vinden is. Waar je dan een (ik noem maar wat) Snorlax te scoren is. Mogelijk Shiny.

Je zal hem maar willen/nodig hebben.
Dat is dus precies wat ik zoek, maar aangezien dat elke dag verandert lijkt me dat heel arbeidsintensief.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook heel jammer dat je niet op afstand kunt ruilen. Doe alleen raids die ik alleen kan spelen dus zo mis ik al veel pokemons.
Ik kan ook met meerderen levelen en heb veel eieren dus zet toch ook maar eentje aan. Zeg maar wanneer dan probeer ik er rekening mee te houden maar op het moment zijn mijn dagen erg onvoorspelbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon gewoon 28 pakjes open maken net. Dacht dat 20 de limiet was maar heb ze nog eens geteld. Nou want kwam ballen tekort. Jammer dat je niet onbeperkt per dag kan open maken. Of in elk geval zoveel als dat je vrienden hebt.
Hvm, Ririanneke en bospaddestoeltje, kunnen jullie dinsdagavond 20.00 uur?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dinsdagavond 20.00 is goed. Ik stuur jou wel kadootjes dan.
hvm schreef:
22-09-2019 10:21
Ja hoor dinsdagavond 20.00 is goed. Ik stuur jou wel kadootjes dan.

Vandaag open ik jouw pakje, dan hoeven we nog 1 dag. Dat is dan dinsdagavond. Klopt, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven