Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
18-09-2019 21:29
:cheer2: :cheer2: shiny mewtwo, shiny mewtwo, shiny mewtwo!! :cheer2: :cheer2:

(gewoon eentje hoor, maar ik was wel ff hyper)
Gefeliciteerd. Ik hoop er gewoon een te vangen.
Alle reacties Link kopieren
@Rubble: Speel momenteel wat minder want heb het heel druk met werk en heb hierdoor ook minder gifts.
ririanneke schreef:
19-09-2019 17:51
@Rubble: Speel momenteel wat minder want heb het heel druk met werk en heb hierdoor ook minder gifts.

Snap ik helemaal. Geen probleem!
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier! Allemaal te druk met de nieuwe pokemons? :hyper: :hihi:

Echt leuk om weer wat meer nieuwe te kunnen vangen. Daarstraks bij boodschappen doen zag ik een schaduw bij wat er dichtbij zou zitten. Toch stukje omgefietst om hem te pakken. Weer goed voor de kcal! :yes:

Ik heb ook een shiny mewtoo! Moet alleen nog een hogere mewtoo vangen, dus nog paar raids doen wanneer ik weer tijd heb.
Ik zie nog steeds alleen dezelfde 5 Pokémon als op de eerste avond! Wel wat schaduwen in mijn nearby, maar daar moet ik de deur voor uit, terwijl ik aan de pc gekluisterd heb gezeten voor de Algemene Beschouwingen :popcorn:
Ik wil nog graag die zebra vangen. Die heb ik nog niet. En een klink raid doen! Leuk!

Ik vind het wel jammer dat ik nooit 5* raids kan doen. Met raid hour ga ik weleens door de wijk lopen, maar zie nooit groepjes staan. Jammer, want een mewto of dyoxis (?) lijkt me ook leuk!

Verder ben ik nog steeds bezig 50 steel/psychic te vangen. Nog 13 te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker jammer Emceetje. Zo’n raid red je nooit in je eentje. Bovendien krijg je in de appgroep hier (naast het nodige slappe geklets, maar daar scroll ik snel doorheen) tips waar bepaalde P te vinden zijn, of welke opdrachten voor welke Quests.

Toch maar blijven volhouden om naar buiten te gaan met raid hour, misschien tref je ze wel een keer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Emceetje ik vond het in het begin ook jammer dat ik geen 4 en 5 raids kon doen. Ben ook blij dat ik door een ex raid uitnodiging weet dat er een groep is en ik in hun app groep zit.
Dat hoop ik inderdaad, dat ik een keer een ex raid uitnodiging krijg!
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
19-09-2019 22:46
Ik zie nog steeds alleen dezelfde 5 Pokémon als op de eerste avond! Wel wat schaduwen in mijn nearby, maar daar moet ik de deur voor uit, terwijl ik aan de pc gekluisterd heb gezeten voor de Algemene Beschouwingen :popcorn:
Hier hetzelfde behalve dan dat ik sinds woensdagavond ziek thuis ben en dus niet op pad kan. Hopelijk ben ik morgen weer opgeknapt. We hebben nl uitje van werk man en dat zou jammer zijn om te missen.
Beterschap, Dolfje!
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
18-09-2019 21:29
:cheer2: :cheer2: shiny mewtwo, shiny mewtwo, shiny mewtwo!! :cheer2: :cheer2:

(gewoon eentje hoor, maar ik was wel ff hyper)
Me too, me too! :-D
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
20-09-2019 06:04
Ik wil nog graag die zebra vangen. Die heb ik nog niet. En een klink raid doen! Leuk!

Ik vind het wel jammer dat ik nooit 5* raids kan doen. Met raid hour ga ik weleens door de wijk lopen, maar zie nooit groepjes staan. Jammer, want een mewto of dyoxis (?) lijkt me ook leuk!

Verder ben ik nog steeds bezig 50 steel/psychic te vangen. Nog 13 te gaan.
Ik heb gezocht op google naar een whatsapp groep uit de buurt. Ik kwam uit op facebook waar uitnodigingslinkjes te vinden waren. Misschien lukt dat jou ook?
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
19-09-2019 08:13
Zojuist opende ik een gift van HVM en er kwamen zowaar 2 7 km eieren uit. Ik wist niet dat je er 2 kon krijgen!

@Ririanneke, we kunnen over 6 dagen besties worden maar dan moeten we w wel gifts over en weer sturen :P
Graag gedaan hoor ;-D
Dit is voor mij trouwens ook nieuw!

Dolfje, beterschap gewenst!

Hier heb ik een shiny Tauros uit een ei gekregen (voor het eerst dat ik een shiny uit een ei kreeg) en kind 1 had een shiny Kangaskahn vandaag.
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
20-09-2019 15:52
Graag gedaan hoor ;-D
Dit is voor mij trouwens ook nieuw!

Dolfje, beterschap gewenst!

Hier heb ik een shiny Tauros uit een ei gekregen (voor het eerst dat ik een shiny uit een ei kreeg) en kind 1 had een shiny Kangaskahn vandaag.
Dankjewel en coole shinies!
Beterschap Dolfje!
hvm schreef:
20-09-2019 15:52
Graag gedaan hoor ;-D
Dit is voor mij trouwens ook nieuw!

Dolfje, beterschap gewenst!

Hier heb ik een shiny Tauros uit een ei gekregen (voor het eerst dat ik een shiny uit een ei kreeg) en kind 1 had een shiny Kangaskahn vandaag.
Haha, blij dat ik niet de enige ben waar soms de info aan voorbij gaat.

Toffe shinies zeg!

Oh, groot universum mag ik ook een mooie shiny? Please?
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
20-09-2019 16:51
Haha, blij dat ik niet de enige ben waar soms de info aan voorbij gaat.

Toffe shinies zeg!

Oh, groot universum mag ik ook een mooie shiny? Please?
En mag ik er dan ook 1? :kneel:
Dolfje, beterschap!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Dolfje. Ik lig compleet uitgeteld op de bank na hectische werkweek. Had eigenlijk nog rondje willen doen om de win 5 raids opdracht te doen en om op schaduwen in de nearby te jagen. Misschien morgen want niemand krijgt me nu nog van de bank af. Kreeg net behalve de bloemtjes Eevee ook een Unova Stone uit de doos. Geen idee waar ik die voor kan gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Die Unova stone is volgens mij voor evoluties die nog moeten komen net als de Sinnoh stone.
Ik zag ook schaduwen maar helaas en man kreeg ik niet zo gek om even daar naar toe te lopen :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn mewtwo. Eindelijk na 4 raids. Iemands anders heeft hem wel voor mij gevangen. Hij zat er pas in na 10 excellent ballen.

Hopelijk binnenkort nog een groene.

Vandaag ben ik op pad geweest om 100% pokemon te vangen. Op de website raids kun je dat voor mijn woonplaats zien waar ze zitten. Heb er drie gevangen rosella, baltoy en Allemaal van een level boven de 28, dus dat was helemaal mooi vooral de rosella.

Ik heb nog steeds geen shiny uit de eieren gekregen hoop dat ik er ook nog een krijg.
Weet iemand wat de huidige ex raid boss is? Ik heb een invite voor volgende week.

Kan het op Google niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
20-09-2019 21:21
Weet iemand wat de huidige ex raid boss is? Ik heb een invite voor volgende week.

Kan het op Google niet vinden.
Er is nog geen nieuwe bekend gemaakt. Het zou nog steeds deoxys kunnen zijn.
nimbus schreef:
20-09-2019 21:32
Er is nog geen nieuwe bekend gemaakt. Het zou nog steeds deoxys kunnen zijn.

Oh ok. Nou ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik had net een blitzl en een snivy ( of zoiets) vanuit mijn bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven