Mode & Beauty alle pijlers

botstructuur gezicht

21-09-2019 17:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurd er eigenlijk met ouderdom met de vorm van je gezicht, word je gezicht juist langer/smaller of ronder/breder?
'Jonge mensen' hebben meer een hartvormig gezicht en als je ouder wordt gaat alles meer zakken (en daardoor minder duidelijke hartvorming).

Denk je tekenen van ouderdom bij jezelf te zien?
Hangt van je genen af. Mijn moeder komt uit een lange lijn oude mensen met enorme bolle hoofden met vooral megawangen (fries/Achterhoeks), ik lijk ook die kant op te gaan :cry: .
Die hoofden worden vanaf 50 steeds boller, en rond de 75 zakt het weer in.
Enorm leuk vooruitzicht, inclusief wangen tot op de sleutelbeenderen want een kort dik nekje zit ook in het pakket.
Mijn ene zusje lijkt op een kant via mijn vader, die hebben een mooi indianen achtig gezicht dat steeds bottiger wordt naarmate de leeftijd, inclusief prachtige jukbeenderen enzo.
Geen idee. Als ik jou was zou ik me minder met ouderdom en uiterlijk gaan bezighouden. Je ziet het allemaal vanzelf wel, en er zijn echt belangrijkere dingen op de wereld. Het komt wat obsessief over, dat is echt niet gezond.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Je kraakbeen wordt weker en zachter, de elasticiteit wordt minder en de zwaartekracht help ook een handje, hierdoor worden neuzen en oren groter.
Dat is wat ik weet. Gelukkig heb ik mini oren en een klein neusje dus hoop nog met een fijn gezichtje te eindigen. :-D
Het-groepje schreef:
21-09-2019 17:24
Hangt van je genen af. Mijn moeder komt uit een lange lijn oude mensen met enorme bolle hoofden met vooral megawangen (fries/Achterhoeks), ik lijk ook die kant op te gaan :cry: .
Die hoofden worden vanaf 50 steeds boller, en rond de 75 zakt het weer in.
Enorm leuk vooruitzicht, inclusief wangen tot op de sleutelbeenderen want een kort dik nekje zit ook in het pakket.
Mijn ene zusje lijkt op een kant via mijn vader, die hebben een mooi indianen achtig gezicht dat steeds bottiger wordt naarmate de leeftijd, inclusief prachtige jukbeenderen enzo.
haha. ik wil juist een wat breder gezicht. Ik vind mijn gezicht te lang.

En ik heb een aantal x deze test gedaan: https://www.prettyscale.com/

en steeeeeds komt er uit dat ik een lang gezicht hebt ''face too long''

bahbahhhh
Ohhhh jij bent het weer! Heb je al meer gelezen over BDD? Je hebt therapeutische hulp nodig. Dit is niet de manier om gelukkig te worden.. jammer om te lezen dat je nog zoveel spanning ervaart rondom uiterlijk.. Je kan hier echt minder last van hebben, als je hulp zoekt.
Sjulia schreef:
21-09-2019 17:30
Ohhhh jij bent het weer! Heb je al meer gelezen over BDD? Je hebt therapeutische hulp nodig. Dit is niet de manier om gelukkig te worden.. jammer om te lezen dat je nog zoveel spanning ervaart rondom uiterlijk.. Je kan hier echt minder last van hebben, als je hulp zoekt.
Ik snap zeker je punt maar niet alles wat ik zie is ingebeeld. Snap dat het obsessief is of klinkt. Maar zulke dingen kunnen me gewoon irriteren :P
Desperatewomen schreef:
21-09-2019 17:28

bahbahhhh
Jij had de waarschuwing ook serieus moeten nemen. Afbeelding Dit is ook direct je ware probleem; je zelfbeeld. Ik weet zeker dat je meer geluk kan ervaren wanneer je hiermee aan het werk gaat. Echt.
Desperatewomen schreef:
21-09-2019 17:33
Ik snap zeker je punt maar niet alles wat ik zie is ingebeeld. Snap dat het obsessief is of klinkt. Maar zulke dingen kunnen me gewoon irriteren :P
BDD heeft niks te maken met ingebeeld. Want ook lelijke mensen kunnen BDD hebben. Het heeft te maken met obsessie, angsten en zelfbeeld problemen. Je uiterlijk hoort niet zoveel invloed te hebben op jouw geluk, echt niet. Je gedrag is niet normaal en gezond. Je uiterlijk doet er niet echt toe, het probleem is je gedrag rondom je uiterlijk. En dat is onbegrijpelijk voor jou, en dat is wat BDD is. Kom op. Zoek een therapeut en bespreek dit. :rose: Laat je leven toch niet zo lang beïnvloed worden door deze angsten. Je bent nog zo jong.
Wat moeten wij hier nu op zeggen? Als ik nu ga zeggen dat je ingevallen wangen krijgt dan heb jij wellicht een rotavond en ga je continue in de spiegel kijken om te checken of ik misschien gelijk heb. Het proces ga je niet tegen en ik hoop oprecht dat je je niet gaat wenden tot botox of wat dan ook want bijna niemand wordt daar mooier door.
Desperatewomen schreef:
21-09-2019 17:28

bahbahhhh
74% Chin to big, had ik. Bij mij in de familie krijgen de vrouwen een rond gezicht met hamsterwangen. Die grote kin is helemaal van mezelf helaas.
Sjulia schreef:
21-09-2019 17:35
Jij had de waarschuwing ook serieus moeten nemen. Afbeelding Dit is ook direct je ware probleem; je zelfbeeld. Ik weet zeker dat je meer geluk kan ervaren wanneer je hiermee aan het werk gaat. Echt.
Dankjewel klopt dat is zeker zo. Ben er wel er wel te veel mee bezig maar ben wel met meer dingen obsessief.

Het is bij mij geen interesse of helemaal doorslaan of iets :P

ga januari es kijken bij de huisarts en doorverwijzing vragen. voor obsessief gedrag.
Wees nou eens blij met hoe je bent en stop met het onzeker zijn over iets dat je niet kunt veranderen. Je verpest je eigen leven door je bezig te houden met onbenulligheden. Je maakt je druk om je uiterlijk en vraagt je continu af of je wel knap genoeg bent. Stel nou dat je poeplelijk bent, dan is dat toch echt waar je het mee moet doen. Richt je eens op de nuttige zaken in het leven, want je bent toch wel meer dan alleen je lichaam?
cappi schreef:
21-09-2019 17:40
Wat moeten wij hier nu op zeggen? Als ik nu ga zeggen dat je ingevallen wangen krijgt dan heb jij wellicht een rotavond en ga je continue in de spiegel kijken om te checken of ik misschien gelijk heb. Het proces ga je niet tegen en ik hoop oprecht dat je je niet gaat wenden tot botox of wat dan ook want bijna niemand wordt daar mooier door.
Nou het rare is juist dat ik op die test (zie het zelf ook hoor) steeds een lang gezicht heb, echt een lang.

niet ovaal maar lang. Maar als ik mensen vraag wat mijn gezichtsvorm is in reallife ( niet op foto) zeggen ze vaak '''rond''?? terwijl ik juist dat totaal niet heb op foto's maar ik heb dus wel een terugwijkende kin. en dikke wangen. Maar dat zie je niet op die fotos per se. die wangen vallen weg of zo?

als ik aan men zou vragen wat voor gezichtsvorm ik heb op fotos zouden ze sowieso lang zeggen. maar reallife lijkt die ronder door teruggetrokken kin en wangen denk ik?
Hatchi schreef:
21-09-2019 17:49
Wees nou eens blij met hoe je bent en stop met het onzeker zijn over iets dat je niet kunt veranderen. Je verpest je eigen leven door je bezig te houden met onbenulligheden. Je maakt je druk om je uiterlijk en vraagt je continu af of je wel knap genoeg bent. Stel nou dat je poeplelijk bent, dan is dat toch echt waar je het mee moet doen. Richt je eens op de nuttige zaken in het leven, want je bent toch wel meer dan alleen je lichaam?
Ik snap het helemaal maar eerlijk is eerlijk het geen waar vrouwen op beoordeeld worden is toch wel vaak hun uiterlijk. (vooral door mannen)

Voor mannen meer druk op ''status''/gedrag etc. voor ons is uiterlijk wel belangrijk vaak.

En ik merk dat ik niet van leven kan genieten als ik me lelijk voel klinkt heel triest. Maar voel me blijer als ik me mooier voel.

ook belangrijk voor eerste indrukken enz.
MinkeDeWit schreef:
21-09-2019 17:44
74% Chin to big, had ik. Bij mij in de familie krijgen de vrouwen een rond gezicht met hamsterwangen. Die grote kin is helemaal van mezelf helaas.
ik vind mensen met een ronder/breder gezicht vaker fotogenieker :P
Desperatewomen schreef:
21-09-2019 17:55
Ik snap het helemaal maar eerlijk is eerlijk het geen waar vrouwen op beoordeeld worden is toch wel vaak hun uiterlijk. (vooral door mannen)

Voor mannen meer druk op ''status''/gedrag etc. voor ons is uiterlijk wel belangrijk vaak.

En ik merk dat ik niet van leven kan genieten als ik me lelijk voel klinkt heel triest. Maar voel me blijer als ik me mooier voel.

ook belangrijk voor eerste indrukken enz.
Volgens mij is een mooie uitstraling veel belangrijker dan een perfect symmetrisch gezicht, of je nou een man of een vrouw bent. Een mooie uitstraling bereik je vooral door fysiek en mentaal gezond te leven en ervoor te zorgen dat je een beetje gelukkig bent.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Spruit86 schreef:
21-09-2019 17:21
'Jonge mensen' hebben meer een hartvormig gezicht en als je ouder wordt gaat alles meer zakken (en daardoor minder duidelijke hartvorming).

Denk je tekenen van ouderdom bij jezelf te zien?
ik heb een slecht botstructuur. Ja dat zie ik sowieso al ja.

Maar vaak zit bij het voorhoofd het breedste punt van je hoofd bij veel mensen. Maar bij mij zit ie bij me jukbeenderen ongeveer.

Terwijl ik wel groot voorhoofd heb:P ( ) < heb het meer zo ( weinig ''hoeken'' dus sowieso al niet hartvormig helaas :P )
Desperatewomen schreef:
21-09-2019 17:57
ik vind mensen met een ronder/breder gezicht vaker fotogenieker :P
Pin je daar ook maar niet op vast. Ik heb een leuk rond koppie in het echt maar ben lelijk als de nacht op elke foto. Gelukkig deert het me geen moer.
Ik wil een miljoen winnen en een perfect lichaam. Iedereen wil zoveel dingen.

Misschien gewoon doen met wat je hebt. En ja dat kan prima met wat kleding en make-up hoor.

Maar je bezig houden met hoe breed je je gezicht wil... Koekoek.
Oh dear, ik ben good looking. :-D

Niet slecht, voor zo'n oud gebouw.. :D
Je krimpt helemaal bij het ouder worden.
Je schedel ook.
Vooral de oogkassen worden groter, waardoor je ogen dieper komen te liggen.( Daar lijk je het oudst door, maar dat duurt nog wel even)
Je jukbeenderen krimpen ( minder breed) waardoor je huid slapper om je gezicht komt te liggen,
En je bovenkaak trekt zich ook terug, en dan komen die rimpels rondom je mond.
Ik zag laatst de eerste tekenen al in de spiegel, en ik kan niet wachten tot ik er schijt aan ga krijgen.
Accepteer het maar gewoon, het gaat gebeuren.
En ga niet allerlei kunst en vliegwerk laten doen om het tegen te gaan, daar wordt men echt niet mooier van.
Er zijn een hoop oudere dames die echt mooi oud worden, en zich er goed bij voelen.
Ik ben van plan het zelfde te doen.
Dat goed voelen moet wel lukken. :-D
De rest zien we dan wel weer.
Hij zegt “mouth too wide”, ik heb juist een kleine mond haha. Die test lijkt me niet betrouwbaar, daarnaast is schoonheid natuurlijk heel erg subjectief. Zorg gewoon goed voor jezelf en krijg wat meer zelfvertrouwen, daar wordt je een stuk knapper van dan van een breder hoofd.
lineola schreef:
21-09-2019 19:36
Je krimpt helemaal bij het ouder worden.
Je schedel ook.
Vooral de oogkassen worden groter, waardoor je ogen dieper komen te liggen.( Daar lijk je het oudst door, maar dat duurt nog wel even)
Je jukbeenderen krimpen ( minder breed) waardoor je huid slapper om je gezicht komt te liggen,
En je bovenkaak trekt zich ook terug, en dan komen die rimpels rondom je mond.
Ik zag laatst de eerste tekenen al in de spiegel, en ik kan niet wachten tot ik er schijt aan ga krijgen.
Accepteer het maar gewoon, het gaat gebeuren.
En ga niet allerlei kunst en vliegwerk laten doen om het tegen te gaan, daar wordt men echt niet mooier van.
Er zijn een hoop oudere dames die echt mooi oud worden, en zich er goed bij voelen.
Ik ben van plan het zelfde te doen.
Dat goed voelen moet wel lukken. :-D
De rest zien we dan wel weer.
hoe weet je of je hoge of lage jukbeenderen hebt? snap dat nooit zo goed.

Hoe oud ben jij dan? :D en gaat de onderkaak niet ook terug wijken? of alleen de boven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven