Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 21 september 2019 om 21:18
Kijk, in dit geval zou ik toch graag de gave hebben mensen monddood te maken.
zaterdag 21 september 2019 om 21:19
mij ookSolomio schreef: ↑21-09-2019 21:18Het blijft me verbijsteren, hoe mensen denken, hoe mensen gewoon geen enkel respect denken te hoeven hebben voor anderen. Hoe mensen een gebrek aan empathie blijkbaar als volstrekt normaal zien.
En maar blijven roeptoeteren over al die werkschuwe bijstandspiepeltjes en immigranten.
Gatverdegatver.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 21 september 2019 om 21:22
Als je dan ziet hoe die zoon worstelt met de enorme kloof tussen wat hij wil en wat hij kan.
En hoe hij knokt, om toch dat papiertje te gaan halen zodat hij zijn gedroomde universitaire studie kan gaan doen. En hoe hij daarin zijn beperkingen tegenkomt, en toch doorgaat, in tranen vaak, omdat ie zo graag wil......
Dan hakt zo'n opmerking er best in.
En hoe hij knokt, om toch dat papiertje te gaan halen zodat hij zijn gedroomde universitaire studie kan gaan doen. En hoe hij daarin zijn beperkingen tegenkomt, en toch doorgaat, in tranen vaak, omdat ie zo graag wil......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 21:24
Mensen die zo wereldvreemd zijn, zijn eigenlijk heel erg sneu.
En voor jou.

Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 21 september 2019 om 21:29
Ik zat met open mond te lezen. Dan ben je wel een apart slag, als je dit soort meningen al bedenkt laat staan opschrijft laat staan over mensen die je niet eens persoonlijk kent.
zaterdag 21 september 2019 om 21:32
Ik denk eigenlijk dat best veel mensen zo denken.Het-groepje schreef: ↑21-09-2019 21:29Ik zat met open mond te lezen. Dan ben je wel een apart slag, als je dit soort meningen al bedenkt laat staan opschrijft laat staan over mensen die je niet eens persoonlijk kent.
Mijn zoons zijn slim en lichamelijk gezond. En in de media zie je al die autisten die doodgelukkig worden in die ICT, de hele dag op zoek naar foutjes in computerprogramma's, dus dat kunnen alle autisten.
Tenzij je al van jongs af aan geleerd hebt dat niks doen loont.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 21:39
Een sodemieter is een inwoner van Sodom

zaterdag 21 september 2019 om 21:43
Oh echt? Moet even teruglezen dan.
edit: het bijstand-topic na het boodschappen-topic gelezen, waar ook iemand er een rare kronkelredenering op na hield, hier ook al besproken.
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 21-09-2019 21:52
31.15% gewijzigd

zaterdag 21 september 2019 om 21:52
Het is zo dom en kortzichtig. Dan kun je honderd tegenargumenten geven, het is net een plaat die blijft hangen. Ik kan het steeds moeilijker opbrengen netjes te blijven.Solomio schreef: ↑21-09-2019 21:18Het blijft me verbijsteren, hoe mensen denken, hoe mensen gewoon geen enkel respect denken te hoeven hebben voor anderen. Hoe mensen een gebrek aan empathie blijkbaar als volstrekt normaal zien.
En maar blijven roeptoeteren over al die werkschuwe bijstandspiepeltjes en immigranten.
Gatverdegatver.

zaterdag 21 september 2019 om 21:54
Die onthou ik

Ik ben beelddenker...

zaterdag 21 september 2019 om 21:55
Ik weet hetSolomio schreef: ↑21-09-2019 21:22Als je dan ziet hoe die zoon worstelt met de enorme kloof tussen wat hij wil en wat hij kan.

zaterdag 21 september 2019 om 21:57
Solo, ik hoop toch echt dat je niet serieus bent en twijfelt aan je opvoedingscapaciteiten.Solomio schreef: ↑21-09-2019 21:32Ik denk eigenlijk dat best veel mensen zo denken.
Mijn zoons zijn slim en lichamelijk gezond. En in de media zie je al die autisten die doodgelukkig worden in die ICT, de hele dag op zoek naar foutjes in computerprogramma's, dus dat kunnen alle autisten.
Tenzij je al van jongs af aan geleerd hebt dat niks doen loont.
zaterdag 21 september 2019 om 21:58

zaterdag 21 september 2019 om 22:02
Ik denk dat ik redelijk realistisch ben: natuurlijk had ik dingen beter kunnen doen, maar in de grote lijn heb ik mijn kinderen datgene meegegeven wat zij nodig hadden.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 22:03
Ik vermoed sarcasme, want ik herken wat Solo schrijft. Ik heb ook een nest autisten uitgebroed. Gelukkig zat er wel een geek tussen die met open armen werd verwelkomd op de ICT-werkvloer en zowaar een leven kon krijgen (na jaren drama op school en zo, allemaal mijn schuld natuurlijk).
zaterdag 21 september 2019 om 22:07
Jij bent ook afgekeurd toch?quattro-stagioni schreef: ↑21-09-2019 22:03Ik vermoed sarcasme, want ik herken wat Solo schrijft. Ik heb ook een nest autisten uitgebroed. Gelukkig zat er wel een geek tussen die met open armen werd verwelkomd op de ICT-werkvloer en zowaar een leven kon krijgen (na jaren drama op school en zo, allemaal mijn schuld natuurlijk).
Zie, daar heb je het al........
*sarcasmemodus kan niet meer uit*
David Dunning
David Dunning