Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 september 2019 om 10:42
He potverdomme, jullie hebben het door...Het-groepje schreef: ↑22-09-2019 09:51Ja precies. Daar heb je zelfs acteerlessen voor in de opleiding, of de behandelaar is net die afspraak ziek en dan zit er een 'vervanger' van een castingbureau die dat dan op zich neemt.
Zo gaat dat.
zondag 22 september 2019 om 10:47
Gelukkig blijf je er slank bij want het is goedkoop bier.quattro-stagioni schreef: ↑22-09-2019 10:41Groetjes uit de onderkant van de samenleving. Ik heb net mijn drie hoofddoeken opgedaan en ga dadelijk vier kratten Schultenbrau kopen. Gewoon omdat het kan van Jullie Belastingcenten.
![]()
I like being a mess. It's who I am.
zondag 22 september 2019 om 10:51
In my dreams
zondag 22 september 2019 om 10:58
Ja, die term ken ik.quattro-stagioni schreef: ↑22-09-2019 10:40Ken je de term "ziektewinst"?
(ik heb een nogal sarcastische bui vandaag, waarvoor ik me alvast excuseer).
En als ze (behandelaar van mijn jongste) te positief is over mijn opvoedkwaliteiten verwijt ik haar dat ze aan klantenbinding doet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 september 2019 om 11:00
Verwijs je behandelaar maar naar een willekeurig forum, waar allerlei meningen staan over kinderen die zo makkelijk etiketjes krijgen omdat hun ouders te lui zijn om gewoon eens op te voeden
zondag 22 september 2019 om 11:00
Ow, en ik doe het niet eens van jullie belastingcenten, ik heb gewoon eerst een paar jaar gewerkt en premie betaald, dus mijn uitkering heb ik verdiend.
Jaartje of 6 gewerkt, nu 25 jaar afgekeurd, dus ik heb mijn premie er wel uit.
Jaartje of 6 gewerkt, nu 25 jaar afgekeurd, dus ik heb mijn premie er wel uit.
David Dunning
David Dunning
zondag 22 september 2019 om 11:01
Nooit excuseren voor sarcasme.quattro-stagioni schreef: ↑22-09-2019 10:40Ken je de term "ziektewinst"?
(ik heb een nogal sarcastische bui vandaag, waarvoor ik me alvast excuseer).
Life is short. Eat dessert first.
zondag 22 september 2019 om 11:02
Dat doe ik soms, maar ze heeft geen tijd om te forummen, ze werkt dag en nacht. Om goed te maken wat die luie ouders allemaal hebben laten liggen.quattro-stagioni schreef: ↑22-09-2019 11:00Verwijs je behandelaar maar naar een willekeurig forum, waar allerlei meningen staan over kinderen die zo makkelijk etiketjes krijgen omdat hun ouders te lui zijn om gewoon eens op te voeden![]()
David Dunning
David Dunning
zondag 22 september 2019 om 11:12
zondag 22 september 2019 om 11:30
zondag 22 september 2019 om 11:32
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-09-2019 11:30Zeg dat. Ik kan me ook niet goed voorstellen waarom Pumps geHRSt moet worden, trouwens.
Ze wordt aangevallen boehoehoe. Doet zij nou nooit.
zondag 22 september 2019 om 11:53
O, ik ben te lui om op te voeden, dus dat weet ik niet hoor.doornroosje9 schreef: ↑22-09-2019 11:48En dus luie kinderen, want opvoeding. Zo eenvoudig is het tegenwoordig.
Als ze vragen hebben doe ik mijn wekelijkse workout (ik lift dan mijn wenkbrauw) en als ik heel fit vraag ik daarbij “Google stuk?”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 22 september 2019 om 11:54