Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 21 september 2019 om 18:53
Misschien heeft hij wel een dikke vrouw maar durft hij er in het echt niet over te mekkeren. En nu heeft hij continu pijn aan zijn estheetklier.herfstappeltaart schreef: ↑21-09-2019 18:47Daar zijn het vast enorme pleasers. Ze durven alleen online te mekkeren.
zaterdag 21 september 2019 om 18:54
Ah, dit dus.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2019 18:07Dat was een grapje. Omdat de betreffende forummer altijd zo hoog opgeeft van haar spellingskunsten maar intussen...
Dat ik dat nog moet uitleggen zeg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 18:55
quattro-stagioni schreef: ↑21-09-2019 18:53Misschien heeft hij wel een dikke vrouw maar durft hij er in het echt niet over te mekkeren. En nu heeft hij continu pijn aan zijn estheetklier.
Precies

zaterdag 21 september 2019 om 18:55
Ikke niet hoor.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 21 september 2019 om 18:57
Ik ben exact het tegenovergestelde, ik ben esthetisch volstrekt ongevoelig.
Heb net een hele verhandeling van mijn zoon gehad, dat ik pan-seksueel ben, omdat ik het totaal onbelangrijk vind hoe iemand eruit ziet.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 19:02
Estheetklier. Waar zitten de kladden en de estheetklier meneer Cactus?quattro-stagioni schreef: ↑21-09-2019 18:53Misschien heeft hij wel een dikke vrouw maar durft hij er in het echt niet over te mekkeren. En nu heeft hij continu pijn aan zijn estheetklier.
Hij gaat vast niet naar Amerika op vakantie.
Ik zou best met hem in vliegtuig willen zitten. Ik schijn daar net in te passen ( nog nooit gevlogen dus geen idee) dat hij een paar uur naast mij moet zitten.
Terwijl ik depressief zit te praten over al mijn ziektes.

Dat gaat hij niet trekken hoor

zaterdag 21 september 2019 om 19:03
Hoe was Shakespeare?benmamma schreef: ↑21-09-2019 19:02Estheetklier. Waar zitten de kladden en de estheetklier meneer Cactus?
Ik zou best met hem in vliegtuig willen zitten. Ik schijn daar net in te passen ( nog nooit gevlogen dus geen idee) dat hij een paar uur naast mij moet zitten.
Terwijl ik depressief zit te praten over al mijn ziektes.![]()
Dat gaat hij niet trekken hoor![]()
![]()

zaterdag 21 september 2019 om 19:50
Achter zijn lurven en schuin tegenover zijn sodemieterbenmamma schreef: ↑21-09-2019 19:02Estheetklier. Waar zitten de kladden en de estheetklier meneer Cactus?
Terwijl ik depressief zit te praten over al mijn ziektes.![]()
Dat gaat hij niet trekken hoor![]()
![]()

zaterdag 21 september 2019 om 19:52
Dat is toch echt zo. Ik heb al twee perma's (eentje op een reservenick en eentje op een Violanick), maar mijn hoofdnick is nog steeds alive and kicking en ik ben in die tijd nooit verhuisd of zo. Ik geloof trouwens dat die IP-adressen ook niet meer zo vast liggen tegenwoordig, maar daar weet Rik meer van dan ik.
zaterdag 21 september 2019 om 20:10
Oh, dus het zijn huisvuistregels?Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2019 19:52Dat is toch echt zo. Ik heb al twee perma's (eentje op een reservenick en eentje op een Violanick), maar mijn hoofdnick is nog steeds alive and kicking en ik ben in die tijd nooit verhuisd of zo. Ik geloof trouwens dat die IP-adressen ook niet meer zo vast liggen tegenwoordig, maar daar weet Rik meer van dan ik.

zaterdag 21 september 2019 om 20:27
Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2019 19:52Dat is toch echt zo. Ik heb al twee perma's (eentje op een reservenick en eentje op een Violanick), maar mijn hoofdnick is nog steeds alive and kicking en ik ben in die tijd nooit verhuisd of zo. Ik geloof trouwens dat die IP-adressen ook niet meer zo vast liggen tegenwoordig, maar daar weet Rik meer van dan ik.
Volgens mij verandert je ip adres ook als je je router reset.

zaterdag 21 september 2019 om 20:29
Ja daar staat mij ook iets van bij. Dus dan is deze hele 'ophef' nergens goed voor.the_Wicked_Witch schreef: ↑21-09-2019 20:27Volgens mij verandert je ip adres ook als je je router reset.

zaterdag 21 september 2019 om 20:38
Erg leuk!
Sfeer in openluchttheater is bijzonder. Al die kussentjes en dekentjes

In de pauze de bakjes met kaas en worst uit de tassen. Geweldig!
En het stuk was leuk! Mooi naar deze tijd getrokken qua taalgebruik. Decor en kleding wel uit Shakespeare tijd.
Ik wil volgend jaar weer!

zaterdag 21 september 2019 om 20:51
Nou zie. Veel gedoe om niks dus.

zaterdag 21 september 2019 om 21:13
Mijn autisten werken niet, omdat ik ermee akkoord ging dat ze thuis rondhingen.
Ja, serieus, zo denken mensen echt.
En omdat het geschreven wordt door een (voor mij) onbekende forummer zou het me niet moeten raken.
Maar dat mislukt nogal.
Ja, serieus, zo denken mensen echt.
En omdat het geschreven wordt door een (voor mij) onbekende forummer zou het me niet moeten raken.
Maar dat mislukt nogal.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 21:15
Ik weet dat je er niks van moet hebben maar ik doe het lekker toch:

zaterdag 21 september 2019 om 21:16
Ik hou d'rvan.Lady*Voldemort schreef: ↑21-09-2019 21:15Ik weet dat je er niks van moet hebben maar ik doe het lekker toch:![]()

David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 september 2019 om 21:18
Het blijft me verbijsteren, hoe mensen denken, hoe mensen gewoon geen enkel respect denken te hoeven hebben voor anderen. Hoe mensen een gebrek aan empathie blijkbaar als volstrekt normaal zien.
En maar blijven roeptoeteren over al die werkschuwe bijstandspiepeltjes en immigranten.
Gatverdegatver.
David Dunning
David Dunning