Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:Pepernoek schreef op 07 april 2009 @ 12:00:

Wanneer ga je naar Berlijn, Elle?

Jammer Kaatje, dat retro niet in de winkel verkrijgbaar is. Ik ruik graag eerst aan alle producten voordat ik iets koop.

wbt de gingerlotion:

Ik hou wel van gember, maar niet zo van bloemenluchtjes. Op de engelse site staat bij de gingerlotion dattie meer van bloemen dan van gember wegheeft. wat vind jij`?

Eind juli gaan we naar Berlijn!

Dat is wel mooi dat ik dan ook even overal aan kan ruiken, want dat vind ik ook een nadeel.

Net als jij ruik ik ook liever even overal aan voordat ik het koop, maar om nou zo'n eind te rijden voor ik bij een lushstore ben gaat me ook te ver.
quote:elleinspe schreef op 07 april 2009 @ 11:54:

Hmmmm nou hoorde ik net van iemand dat als je een bestelling in Engeland doet er nog een enorm bedrag aan belasting over heen komt als je pakketje door de douane gecontrolleerd wordt, is dat zo?

Was mij niet bekend en heb ik ook niemand over gehoord Elle, ik had een pakket van bijna 90 pond en hoeftde niets te betalen. Ik denk dat het wel meevalt!
quote:Pepernoek schreef op 07 april 2009 @ 12:13:

Ik heb er op het lushforum nog nooit over gelezen en daar bestellen echt veel mensen uit de Uk. Mischien doen ze het soms wel als steekproef, maar het komt zeker niet vaak voor.

Ja dat had ik ook al als antwoord gegeven dat ik ook op het lushforum daar niemand over gehoord heb.

En pinksterbloem heb ik er ook niet over gehoord en die heeft ook pas besteld in de UK.

Misschien dat diegene ook bedoelde uit de VS i.p.v. de UK, kan natuurlijk ook!
quote:Pinksterbloempje schreef op 07 april 2009 @ 12:14:

[...]

Elle, ik had een pakket van bijna 90 pond en hoeftde niets te betalen. Ik denk dat het wel meevalt!Ik zei ook al dat ze vermoedelijk de VS bedoelde!!
eind juni is nog wel lang... gelukkig uds maar dat je besteld hebt. In Berlijn kan je dan met je notitieboekje in de hand alles ruiken en opschrijven wat je nog wil gaan bestellen, haha!
Juli pepernoek, dat duurt dus nog langer..............
Hahahaha dat ga ik zeker doen, alles opschrijven.

Maar ik koop daar ook wel wat hoor, anders lijkt het ook zo raar.

Mijn man wordt nu al maf van me, maar vind het wel heerlijk ruiken.

Vooral als ik de heavanilli heb gebruikt!
ja, je mag dan natuurlijk ook wat kopen.

ik zat zelf al te bedenken dat het in de zomer misschien niet zo handig is om bv. massagebarsof body butters te kopen, die smelten dan nogal makkelijk in je tas (zeker als je je spullen daarna niet direct in je hotelkamer kan zetten), dus er moet bij mij sowieso een bestelling komen!

haha, mijn vriend zei laatst ook dat ik naar een chocolaatje rook toen ik de soft coeur had gebruikt, en dat hij me op wou eten :-)

(dat willie anders ook wel trouwens :-))
Okè, de soft coeur komt ook op mijn lijstje

Ik ben ook gek op chocolade!
Hijs lekker! Ik heb er momenteel twee, vind het ok super om hem in mn kleerkast te bewaren, wordt sochtends helemaal vrolijk als ik mn kast opendoe!
quote:Pepernoek schreef op 07 april 2009 @ 12:39:

ja, je mag dan natuurlijk ook wat kopen.

ik zat zelf al te bedenken dat het in de zomer misschien niet zo handig is om bv. massagebarsof body butters te kopen, die smelten dan nogal makkelijk in je tas (zeker als je je spullen daarna niet direct in je hotelkamer kan zetten), dus er moet bij mij sowieso een bestelling komen!

Vooral geen massagebars etc. kopen als het warm is. Ik neem ze ook niet mee op vakantie. Jammer, maar ze gaan de reis niet overleven. Ik neem wel wat smeerspul in een regulier potje mee.
quote:Pinksterbloempje schreef op 07 april 2009 @ 15:23:

[...]

Vooral geen massagebars etc. kopen als het warm is. Ik neem ze ook niet mee op vakantie. Jammer, maar ze gaan de reis niet overleven. Ik neem wel wat smeerspul in een regulier potje mee.

Ik koop in Berlijn wel een massagebar, die gaat vast wel op daar in die 5 dagen

Oooh en ik bedenk me net dat we een kamer hebben met een bad Yes..............
dat is dus op de eerste dag naar de lushwinkel rennen en evenveel baddingen kopen als het aantal dagen dat je daar bent!

smelten zepen ook als het warm is? nee he? en de solid shampoos?
Hoe ga je naar engeland pepernoek?
quote:Pepernoek schreef op 07 april 2009 @ 11:56:

Ik heb wel een bad, maar nog heel veel badspul staan. Ik hou trouwens het meeste van badolies en die heeft Lush niet. Die van Weleda en van Therme vind ik erg lekker!

Hey Pepernoek, de bathmelts van Lush zijn toch eigenlijk olies?

Maar dan in vaste vorm? Heb ik tenminste altijd gedacht.

Ik gebruik de you've been mangoed ook gewoon onder de douche, hij gaat daardoor wel snel op, beetje zonde van het geld maar dat is puur olie wat daar vanaf komt.

Vanavond lekker uitgebreid met Lush gedouched, haren gewassen met ultimate shine en jungle, gezicht met angels on bare skin en coalface en lijf met mudflats en daarna ook nog met angels delight (kerstzeepje).
Hee Indonees, dat wist ik niet! Nu is de vraag: wilde ik dat weten? :-)

Anyway: Ik ga niet zo vaak in bad, en ik heb nog twee flessen badolie staan. Dus aan de badproducten ga ik nog even niet. Maar heb al eens op de site gespiekt bij de bathmelths, en ze zien er wel heeeel verleidelijk uit!

Welke is jouw favo, Indonees?

Elle, ik ga met de trein. Ga maar drie dagen, dus neem weinig bagage mee en kan dus veel mee terug nemen!! De hele trein zal ernaar ruiken!
Yeahhhh...................

Het pakje van Lush uit de UK is binnen..................

Ga straks even controleren of alles er is maar eerst even eten!
Yeah!

(en nu moet ik potverdorie nog 2 weken wachten voor ik het krijg)
Yeah, die van ons ook, maar vriendin was niet thuis dus morgen nieuwe kans. Echt snel, zaterdag besteld en nu al binnen!

Pepernoek ik ken niet alle bathmelts maar de you've been mangoed is erg lekker. Zit wel meer een zomers geurtje aan.
Alles klopt!!!

Hmpfff..................en nou maar bedenken wat ik ga gebruiken!!!
Badder ze!

Heb je nu genoeg of moet ik nog wat voor je meebrengen zaterdag?
quote:lola68 schreef op 08 april 2009 @ 20:49:

Heb je nu genoeg of moet ik nog wat voor je meebrengen zaterdag?

Tuurlijk moet je nog wat meebrengen

Je moet ook niet voor niets naar een lushstore.

Ik kijk nog wel even wat ik nog wil hebben.

Haal jij ook nog iets?
elle, dat is snel! vertel vertel hoe het je bevalt!
Ja ik denk het wel. Ik wil nog iets van zeep of douchespul. Maar wilde daar eerst aan snuffelen.

Lekker gebadderd gisteren? En hoe ruik je???
quote:elleinspe schreef op 08 april 2009 @ 18:49:

Yeahhhh...................

Het pakje van Lush uit de UK is binnen..................

Ga straks even controleren of alles er is maar eerst even eten!Ze zijn snel nietwaar??? Fijn, dan kom ik mijn deel volgende week halen als dat kan. Ik mail je nog wel even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven