Herkend iemand dit?

25-09-2019 09:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,

Het is nu 4 maanden uit met m’n ex (7.5 jaar een relatie gehad). Ik heb het uitgemaakt na lang wikken en wegen. Ik merk dat ik me rustiger voel & steeds beter in m’n vel (voel meer vrijheid). Dus ik denk dat het een juiste beslissing is geweest. Tuurlijk heb ik echt nog wem verdriet en mis ik hem soms, maar ik probeer me op het positieve te focussen en geluk uit andere dingen te halen.

Het enige is, is dat ik continue droom over m’n ex. Van zwanger zijn van hem tot ruzie. Echt elke nacht. Word er echt gek van. Mensen die dit herkennen?
Ja heel erg, vooral in het begin na een breuk. Enge, beklemmende en levensechte dromen. Het betekent dat je aan het verwerken bent.

Sterkte, het is niet makkelijk, ook al was het je eigen keus.
Heel herkenbaar. Helaas niets aan te doen, dit is je verwerking. Het wordt minder na een tijdje gelukkig.

Sterkte!
Toevallig laatst een droom over mijn ex gehad, was enkele jaren bij haar. Inmiddels is het iets meer dan een jaar uit. De eerste maanden droomde ik veel vaker over haar, ik bedoel, het is toch een onderdeel van je leven geweest, een vrij lange periode. Na een aantal maanden (van verwerken en afleiding en rust zoals je al omschreef) zal dit minder worden. :)

Bij mij, persoonlijk, heeft soms praten met vrienden ook wel geholpen bij de vewerking. :)
Nee, je bent heel speciaal. ;)
Heel herkenbaar, ik droomde in het begin ook vaak over mijn ex. Hier nog een linkje met de betekenis van dromen over ex.. (Of het allemaal klopt is een tweede ;))

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sp ... je-ex.html
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 25-09-2019 09:55
1.53% gewijzigd
Thanks voor de reacties! De herkenning van jullie stelt me gerust haha.
lijkt me heel normaal, en vooral niks om een topic over te openen :)
Als je ergens voor kiest verlies je het andere.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Herkenbaar! Relatie van vijf jaar gehad, en droomde in begin ook heel veel over hem. Nu alweer bijna 15 jaar verder, en al lange tijd nieuwe relatie (veel langer dan die vijf jaar) en hij duikt soms nog op in m'n dromen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven