33 weken zwanger Niet kunnen slapen

25-09-2019 08:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Even klagen hoor ik ben 33 weken zwanger draag me kindje heel erg laag, snachts moet ik er continue uit om te plassen en lig alleen maar wakker.. ik slaap totaal niet dit nu al 2 weken.
Ik weet dat het erbij hoort maar zit er echt door heen en trek dit zo niet meer. Overdags lukt het me ook niet me slaap te pakken. Ook heb ik dat ik snachts vooral me niet goed voel worden(denk door het slaap gebrek) hoe zijn jullie hier mee omgegaan? Ook is deze zwangerschap best zwaar heb overal last van en een lage bloeddruk, ik vraag me af hoe ik dit nog weken zo moet volhouden:( ik ben echt op.
Ik accepteer het en het hoort erbij maar lichamelijk trek ik dit gewoon zo niet meer..
Niet echt tips, wel herkenbaar.
Probeer overdag zoveel mogelijk rust te pakken. Heb je bijna verlof?
.
Is het niet mogelijk om een nachtje in het ziekenhuis te slapen met slaapmedicatie? Dan kun je in ieder geval even een goede nacht maken en hopelijk kun je er dan weer even tegenaan. Weet overigens niet of dit tijdens elke zwangerschap mogelijk is, ik had een medische indicatie dus was sowieso onder behandeling in het ziekenhuis. Maar het is misschien wel de moeite om het te vragen/proberen.

Sterkte!
Shar898 schreef:
25-09-2019 10:00
Ja maar heeft dat geen invloed op de baby? Zo'n injectie?
Blaasontsteking heb ik niet
Haar verloskundige heeft het in gang gezet, lijkt mij dat zij zoiets niet zou doen als het schadelijk is voor de baby/moeder.
Je zou eens iom de huisarts Emesafene kunnen proberen. Dat krijg je voorgeschreven bij misselijkheid tijdens de zwangerschap en kan geen kwaad voor de baby. Bijwerking van dat spul is slaperigheid. Ik heb het de eerste 23 weken gebruikt tegen de misselijkheid en de laatste 8 om een beetje te kunnen slapen.
Vervelend en herkenbaar. Ik was het laatste trimester overgedragen aan de gynaecoloog en heb af en toe temazepam gekregen om een nachtje te kunnen slapen.
Niet slapen maakt het alleen maar moeilijker om wel weer te slapen. Ik zou het met je huisarts overleggen.

Bij mij ging het na de bevalling helaas niet veel beter met slapen, maar ik ben dan ook een slechte (in)slaper.
Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven