Schoonmaakster

25-09-2019 12:48 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zoeken een hulp in de huishouding, maar waar vind je die? Ik zag op internet wel wat, maar weet niet wat echt betrouwbaar is.

Wie heeft er goede tips?:)
Ik heb mijn meeste schoonmaakwerk via-via gekregen. Vraag dus eens rond in je omgeving of iemand een vriend(in) heeft die schoonmaker is, of misschien heeft iemand wel een hulp die op zoek is naar extra adresjes.
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik heb haar via-via. Wil haar nooit meer kwijt.
yasmijn schreef:
25-09-2019 12:50
Ik heb haar via-via. Wil haar nooit meer kwijt.
Hier idem.

Er is recentelijk ook al een topic over geopend.
hebben jullie in holland geen dienstencheques services? die mensen kun je gebruiken voor kuisen en huishouden of gewoon thuishulp!
via-via, heb de mijne al een jaar of? 17?

maar je hebt ook prima witte-werksters, eigenlijk niks duurder
Als mijn zwarte werkster ooit met pensioen gaat of er mee stopt, dan neem ik een witte
De mijne ook via-via gevonden. Daarvoor twee keer een werkster gevonden via een website (dacht iets van werksters.nl). Zal vast niet daaraan gelegen hebben, maar met die twee werksters hadden we geen goede ervaringen. De eerste maakte heel goed schoon, maar was heel vaak ziek (gemiddeld elke twee weken) en kon dan dus niet schoonmaken. De tweede schreef op dat ze drie uur was geweest, terwijl ze al na twee uur wegging. Toen ze dit twee keer had gedaan (waar we dus toevallig achter kwamen omdat ik eerder thuis kwam van mijn werk), hebben we haar 'ontslagen'. Nu heel tevreden over onze nieuwe werkster, hopelijk blijft ze voor altijd!
Tinkerbell1988 schreef:
25-09-2019 12:51
hebben jullie in holland geen dienstencheques services? die mensen kun je gebruiken voor kuisen en huishouden of gewoon thuishulp!
Niet in Holland noch in Nederland.
Helpling. Eerste schoonmaakster kwam niet opdagen, tweede komt hier nu al een jaar.
Oproepje op facebook gezet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Tinkerbell1988 schreef:
In holland niet maar in Nederland wel voor enkele gemeenten maar dat is dan alleen als je een hulp via de gemeente wil regelen.
Via een lokale Facebookgroep.
Ik ben ooit poets geweest, en toen heeft men mij gevonden op MP nadat ik mezelf daar te huur had gezet :D
Ik ook via-via. zou eens in je omgeving rondvragen of mensen nog iemand weten. Dan heb je ervaringen uit eerste hand, vind ik dan toch het fijnst als er iemand in mijn huis rondloopt.
Tinkerbell1988 schreef:
Is dat typisch Vlaams, mensen gebruiken?
Lady*Voldemort schreef:
25-09-2019 16:27
Is dat typisch Vlaams, mensen gebruiken?
En een mens als poets(kuis)lap of dweil gebruiken vind ik ook wat ongebruikelijk.
SallySpectra* schreef:
25-09-2019 13:49
Helpling. Eerste schoonmaakster kwam niet opdagen, tweede komt hier nu al een jaar.
Slechte ervaring mee. Meisje had ervaring (ahum) maar heeft het gepresteerd om de keuken van 3.20 bij 1.75 in 4 uur nog NIET schoon te krijgen. En dan heb ik het nog niet eens over de binnenkant van de kastjes of de ijskast.
Nooit meer.
http://www.dienstencheque.brussels/

dat is wat ik bedoel niet mensen gebruiken he, mensen worden betaald omdat te doen, nog altijd hun keuze dat ze als huishulp aan de slag willen gaan
aloha66 schreef:
25-09-2019 18:34
Slechte ervaring mee. Meisje had ervaring (ahum) maar heeft het gepresteerd om de keuken van 3.20 bij 1.75 in 4 uur nog NIET schoon te krijgen.
Dat zou bij mij ook zo maar kunnen gebeuren. Maar ik ben dan ook echt een enorme smeerpijp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven