Hoe gastvrij ben jij - zombie-editie

25-09-2019 14:59 75 berichten
Bespreek hier hoe gastvrij je bent voor zombies en andere onnatuurlijke verschijnselen, (mogelijk) niet bestaande wezens en schimmige individuen uit de brede entertainmentsector.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 16:10
Wél een beetje mijn hondjes opeten, maar waar moet ik heen met de rekening?
Ja kijk, dan vraag je er toch een beetje om. Je moet je snacks natuurlijk altijd achter slot en grendel bewaren.
COtweepuntnul schreef:
25-09-2019 16:12
Daar erger ik me ook aan. Te duur, me hoela! Dan besparen ze maar op wat anders hoor.
Ook zombies kunnen gewoon werken voor de kost. In de kassen in het Westland zoeken ze altijd mensen.
Kunnen vampieren op de kop lezen? Zo nee, dan draai ik de mat ff.
Zombies weigeren ALTIJD om even netjes niet-druipend binnen te komen. Voor je het weet ligt er overal vel, ingewanden en stukjes hersenen in huis. Veel teveel schoonmaakwerk. Bij mij komen ze er niet in.

Negan mag wel altijd langskomen om spagetti te maken voor me :)
Ik zie een gat in de markt voor een online shop in deurmat- stickers waar m.u v. Zombies en vampiers staat, om op je deurmat met “ welkom” te plakken.

Of een Nee/Nee sticker voor zombies en vampieren.
(totally offtopic, is dit een insidejoke in Viva?)
Altijd wel een hart of wat in de vriezer.
forumfossiel schreef:
25-09-2019 16:23
Ik zie een gat in de markt voor een online shop in deurmat- stickers waar m.u v. Zombies en vampiers staat, om op je deurmat met “ welkom” te plakken.

Of een Nee/Nee sticker voor zombies en vampieren.
Nee, geen zombies die hersenen op willen eten. Ja, wel huis-aan-huis-bladen
Ik dacht meer aan die van geen collectanten, deur-tot-deur- verkopers, colporteurs, jehova’s , zombies...
dianaf schreef:
25-09-2019 15:47
Joh, gewoon een flesje geconcentreerde knoflookolie met verstuiver bij de voordeur. Helpt ook tegen collectanten.
:lightbulb:
Life is short. Eat dessert first.
meid1989 schreef:
25-09-2019 16:26
(totally offtopic, is dit een insidejoke in Viva?)
Zie het andere gastvrijtopic, waar de zombiegrapjes gestaft en weggehaald waren ;-D
juflena schreef:
25-09-2019 16:22
Zombies weigeren ALTIJD om even netjes niet-druipend binnen te komen. Voor je het weet ligt er overal vel, ingewanden en stukjes hersenen in huis. Veel teveel schoonmaakwerk. Bij mij komen ze er niet in.

Negan mag wel altijd langskomen om spagetti te maken voor me :)
Nou, dit inderdaad, in mijn huis geen zombies. Ik moet al zo m'n best doen om het een beetje netjes en schoon te houden en dan kom jij zeker even de boel onder smeren. Ik heb wel buren met rotkinderen en buren die niks liever doen dan schoonmaken, dus we regelen wel wat.

Spaghettikokende Negans kunnen gelijk door naar de keuken, Lucille buiten laten staan graag.
Ik weet niets van deze amusementssector. Mogelijk staat hij nooit op die zender.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 16:31
Nee, geen zombies die hersenen op willen eten. Ja, wel huis-aan-huis-bladen
Haha ja! Gat in de markt !
Ik ben meer van Buffy dan van walking dead maar dat is een generatiedingetje ben ik bang.
forumfossiel schreef:
25-09-2019 19:36
Ik ben meer van Buffy dan van walking dead maar dat is een generatiedingetje ben ik bang.
Buffy is een watje.
Buffy had een rare neus en ik keek er niet naar omdat alle populaire meisjes ernaar keken.
Als Buffy hier aan zou bellen, zou ze niets krijgen.
Valt Buffy onder de schimmige individuen uit de brede entertainmentsector?
Eric Northman mag bij mij wel binnen hoor. Weg niet trouwens.
stokbootje schreef:
25-09-2019 19:43
Valt Buffy onder de schimmige individuen uit de brede entertainmentsector?
Ja. Zij en Steve Urkel.
COtweepuntnul schreef:
25-09-2019 19:17
Haha ja! Gat in de markt !
Maar het kan wel tot dilemma's leiden. Heb je een sticker "Nee, jehova's, Ja, sexy vampieren" en staat er een jehova vampier voor je deur, super sexy. Wat nu?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
25-09-2019 20:07
Maar het kan wel tot dilemma's leiden. Heb je een sticker "Nee, jehova's, Ja, sexy vampieren" en staat er een jehova vampier voor je deur, super sexy. Wat nu?
Sommige mensen maken het leven echt zo ingewikkeld :'(
tonkje schreef:
25-09-2019 20:07
Ligt er aan of hij glittert, denk ik.
Betty_Slocombe schreef:
25-09-2019 20:13
Ligt er aan of hij glittert, denk ik.
Dan krijg je een jongetje.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven