Welke fles voeding?
donderdag 26 september 2019 om 11:20
donderdag 26 september 2019 om 11:38
Bij eerste dochter van de kraamzorg Hero gekregen, toen de borstvoeding niet vlotte.
Bij tweede dochter ( nu 9 weken) begonnen met huismerk AH, maar dat klonterde in mijn beleving veel meer dan de Hero voeding. Omdat we de voeding indikken, zijn we uiteindelijk overgestapt naar Hero, waar meer opties zijn mbt dieetvoeding. Dat heeft het huismerk AH niet.
Nooit gehad dat het klonterde, dat had ik dus juist wel bij de AH voeding. Die laatste klonterde al meer in de poedertoren en Philley, wat ik zelf wel vervelend vond worden.
Bij tweede dochter ( nu 9 weken) begonnen met huismerk AH, maar dat klonterde in mijn beleving veel meer dan de Hero voeding. Omdat we de voeding indikken, zijn we uiteindelijk overgestapt naar Hero, waar meer opties zijn mbt dieetvoeding. Dat heeft het huismerk AH niet.
Nooit gehad dat het klonterde, dat had ik dus juist wel bij de AH voeding. Die laatste klonterde al meer in de poedertoren en Philley, wat ik zelf wel vervelend vond worden.
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 11:44
22.32% gewijzigd
donderdag 26 september 2019 om 11:41
donderdag 26 september 2019 om 11:42
donderdag 26 september 2019 om 13:42
Hier gewoon die van jumbo eigen merk gebruikt. Die was tenminste wel altijd op voorraad en goedkoop. Als je het ging vergelijken met nutrition, zat er bijna hetzelfde in ook. En jumbo heeft ook gewoon de varianten tegen krampjes, voor hongerige kindjes enz. Tenminste, 7 jaar geleden
ik heb ooit Hero gekocht vanwege de bewaardoos. Die klonterde bij ons idd. Op het kdv kreeg ze ook Hero geloof ik. En ik heb ook wel eens AH gegeven als ik toevallig daar een keer boodschappen deed. Maar ik nam altijd huismerk, onzin om voor het merk meer te betalen want qua voedingsstoffen en kwaliteit is het nagenoeg allemaal hetzelfde.