Welke fles voeding?

26-09-2019 11:20 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben momenteel 33 weken zwanger en twijfel nog wel merk flesvoeding ik ga geven, eigen merk kruidvat of ah, of nutrilon of hero, ik zou graag wat ervaringen willen weten en wat uberhoupt het verschil is evt.
Welke geven jullie?
Groetjes :)
Qua kwaliteit is het allemaal hetzelfde, en kun je net zo goed een huismerk kopen. Ik heb wel Nutrilon gegeven (en nog steeds), omdat ik het handig vond dat dat internationaal goed verkrijgbaar is. En omdat ik weet dat zij daadwerkelijk veel onderzoek doen naar flesvoeding en de verbetering daarvan. Dat kost geld, en bv Kruidvat doet dat niet, dus ik snap het prijsverschil. Ik vind onderzoek belangrijk én ik heb de financiële middelen, vandaar Nutrilon. Maar dus niet omdat ik denk dat het qua voeding beter is.
Dochter kreeg nutrilon omneo comfort nadat de voeding van het Kruidvat (Kruidvat extra care) eind 2017 werd teruggeroepen wegens salmonella.

Zoon krijgt gewoon de standaard Kruidvat.
Gebruik al 8 maanden zonder problemen Hero voeding. Gaat prima. Ik roer wel met een vork de voeding erdoor maar dat is ook omdat ons mannetje reflux had en last had met schudden dat er luchtbellen in de voeding zaten. Ik gebruik een philley en daar komt de voeding ook prima uit.
Oudste kreeg altijd Hero maar ik vond het zo’n gedoe met max 1 pak per keer mogen kopen dat jongste huismerk kreeg. En hij heeft vanalles gehad; jumbo, ah en meestal kruidvat. Een keer op vakantie dronk hij ineens meer dan verwacht en moesten we bijkopen en dat werd toen wel Nutrilon.
Ik zou ook voor het huismerk van de drogist/supermarkt gaan waar je het meeste komt.
Bij zoon begonnen met kruidvat eigen merk. Dat was toen vaak uitverkocht/niet leverbaar, dus overgestapt naar jumbo eigen merk.
Nu bij dochter AH eigen merk, handig omdat het in een blik zit en niet in een zak, en omdat de AH hier alle dagen open is tot 22.00 uur.
Musje1989 schreef:
26-09-2019 19:10

Nu bij dochter AH eigen merk, handig omdat het in een blik zit en niet in een zak, en omdat de AH hier alle dagen open is tot 22.00 uur.
Precies! Handig ook dat blik. Eventueel hebben ze een bio variant mocht de gewone uitverkocht zijn (heb ik een keer gehad).
Onze zoon krijgt Kruidvat en groeit er goed op. Je kan er los een handige bewaardoos bij kopen.
ShaunTheSheep schreef:
26-09-2019 14:34
Oudste kreeg altijd Hero maar ik vond het zo’n gedoe met max 1 pak per keer mogen kopen dat jongste huismerk kreeg. En hij heeft vanalles gehad; jumbo, ah en meestal kruidvat. Een keer op vakantie dronk hij ineens meer dan verwacht en moesten we bijkopen en dat werd toen wel Nutrilon.
Ik heb vandaag nog zonder problemen 4 blikken Hero gekocht bij Jumbo. Wat gek dat daar verschil in zit.
Hero nutrasense hebben wij. Handig in blik. Hero omdat we het gewend waren van dochter toen nutrilon maar per 1 verkocht werd.

Ik vind btw wel geurverschil in huismerken en merken zitten!
Kruidvat! echt een prima en betaalbaar merk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven