Welke fles voeding?
donderdag 26 september 2019 om 11:20
donderdag 26 september 2019 om 13:54
Qua kwaliteit is het allemaal hetzelfde, en kun je net zo goed een huismerk kopen. Ik heb wel Nutrilon gegeven (en nog steeds), omdat ik het handig vond dat dat internationaal goed verkrijgbaar is. En omdat ik weet dat zij daadwerkelijk veel onderzoek doen naar flesvoeding en de verbetering daarvan. Dat kost geld, en bv Kruidvat doet dat niet, dus ik snap het prijsverschil. Ik vind onderzoek belangrijk én ik heb de financiële middelen, vandaar Nutrilon. Maar dus niet omdat ik denk dat het qua voeding beter is.
donderdag 26 september 2019 om 14:33
donderdag 26 september 2019 om 14:34
donderdag 26 september 2019 om 19:10
Ik zou ook voor het huismerk van de drogist/supermarkt gaan waar je het meeste komt.
Bij zoon begonnen met kruidvat eigen merk. Dat was toen vaak uitverkocht/niet leverbaar, dus overgestapt naar jumbo eigen merk.
Nu bij dochter AH eigen merk, handig omdat het in een blik zit en niet in een zak, en omdat de AH hier alle dagen open is tot 22.00 uur.
Bij zoon begonnen met kruidvat eigen merk. Dat was toen vaak uitverkocht/niet leverbaar, dus overgestapt naar jumbo eigen merk.
Nu bij dochter AH eigen merk, handig omdat het in een blik zit en niet in een zak, en omdat de AH hier alle dagen open is tot 22.00 uur.
donderdag 26 september 2019 om 20:15
vrijdag 27 september 2019 om 13:24
Ik heb vandaag nog zonder problemen 4 blikken Hero gekocht bij Jumbo. Wat gek dat daar verschil in zit.ShaunTheSheep schreef: ↑26-09-2019 14:34Oudste kreeg altijd Hero maar ik vond het zo’n gedoe met max 1 pak per keer mogen kopen dat jongste huismerk kreeg. En hij heeft vanalles gehad; jumbo, ah en meestal kruidvat. Een keer op vakantie dronk hij ineens meer dan verwacht en moesten we bijkopen en dat werd toen wel Nutrilon.