Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 26 september 2019 om 18:05
Ik vind eigenlijk al die gespierde taal van 'zeik niet zo, ga werken en hou van jezelf' veel erger dan die ene opmerking over die magere kont.alongwiththesunshine schreef: ↑26-09-2019 17:59Stoer ben je hoor. Mijns inziens heeft het voornamelijk met respect te maken. En sommige forummers kunnen dat alleen opbrengen als het om hun forumvriendinnetjes gaat. #triest
donderdag 26 september 2019 om 18:14
Ja, zulke simpliciteit vind ik ook nergens op slaan. En dat als je werkt opeens wel wat voorstelt als mens ook niet. Maar het is wel goed om een dagbesteding te hebben. Maar de lat moet vooral in het begin niet te hoog worden gelegd. En kan best zijn dat werken voor betreffende TO nog veel te hoog gegrepen is.Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2019 18:05Ik vind eigenlijk al die gespierde taal van 'zeik niet zo, ga werken en hou van jezelf' veel erger dan die ene opmerking over die magere kont.
wij slapen nooit.
donderdag 26 september 2019 om 18:17
Hoe lang zijn die 10 afleveringen? Toevallig zo ongeveer de helft van "onze" 5 afleveringen? In de omschrijving staat geen verhaallijn die ik niet ken en het staat me bij dat het om erg lange afleveringen ging.Suðri schreef: ↑26-09-2019 16:31Ontbreken nog 5 afleveringen.
https://www.imdb.com/title/tt6800294/episodes
donderdag 26 september 2019 om 18:18
Marana schreef: ↑26-09-2019 18:04Oh dat heb ik ook regelmatig geadviseerdNaja ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen gelukkig wordt van hardlopen, maar 'niemand is een binnenmens': regelmatig naar buiten gaan is echt goed voor je lijf en je geest. Ik zal dat die TO eens adviseren, aangezien een baan blijkbaar een brug te ver is
![]()

Life is short. Eat dessert first.
donderdag 26 september 2019 om 18:26

donderdag 26 september 2019 om 18:26
Ik heb het niet zelf verzonnen he

donderdag 26 september 2019 om 18:27
Nou precies.alongwiththesunshine schreef: ↑26-09-2019 18:14Ja, zulke simpliciteit vind ik ook nergens op slaan. En dat als je werkt opeens wel wat voorstelt als mens ook niet. Maar het is wel goed om een dagbesteding te hebben. Maar de lat moet vooral in het begin niet te hoog worden gelegd. En kan best zijn dat werken voor betreffende TO nog veel te hoog gegrepen is.
En als dat het geval is (wat ik dus denk) zal TO van dat soort aanbevelingen nog veel minder opknappen dan van die magere kont. Dus ja, ik vind je stafje op zijn minst wat overgevoelig.
donderdag 26 september 2019 om 18:34
'Een trap tegen je magere kont', nee sorry, vind ik respectloos, totaal niet grappig ook. Maar jij mag daar anders over denken. Net zo goed dat ik mag staffen. Zal het de volgende keer wel weer anoniem doen.Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2019 18:27Nou precies.
En als dat het geval is (wat ik dus denk) zal TO van dat soort aanbevelingen nog veel minder opknappen dan van die magere kont. Dus ja, ik vind je stafje op zijn minst wat overgevoelig.

wij slapen nooit.
donderdag 26 september 2019 om 18:43
Marana schreef: ↑26-09-2019 18:04Oh dat heb ik ook regelmatig geadviseerdNaja ik kan heel goed begrijpen dat niet iedereen gelukkig wordt van hardlopen, maar 'niemand is een binnenmens': regelmatig naar buiten gaan is echt goed voor je lijf en je geest. Ik zal dat die TO eens adviseren, aangezien een baan blijkbaar een brug te ver is
![]()

Ik vond je echt leuk.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 september 2019 om 18:54
Misschien?

Solo en Roosje, geeft niks, ik kan als niet-binnenmens jullie natuurlijk ook gewoon opzoeken he? Ik durf wel buitenlangs bij jullie naar binnen

donderdag 26 september 2019 om 19:00
donderdag 26 september 2019 om 19:01
Gastvrij voor zombies ofzo?
Verder ben ik rete-ongastvrij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning