Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 september 2019 om 20:55
Maar wat is etenstijd? Dat verschilt toch ook heel erg.Betty_Slocombe schreef: ↑26-09-2019 20:37Echt, ik schop je niet de straat op als je hier onverwacht aanbelt (en ik ken je wel en je bent geen zombie), maar als je geen goede bekende of naaste familie bent, vind ik het wel bijzonder als je opzettelijk rond etenstijd komt. En dan bied ik je wel iets aan, maar ik vind het stiekem wel stom.
Maar goed, dat ik onaardig ben was genoegzaam bekend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 26 september 2019 om 20:56
Net een wel onderhoudende zombiefilm gezien : Train to BusanBetty_Slocombe schreef: ↑26-09-2019 19:29Het zal wel weer enorm fout zijn, maar het gastvrij-topic was leuker toen het over zombies ging.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

donderdag 26 september 2019 om 21:08
Dank! Gaat op mijn lijstje.AeonOfWinter schreef: ↑26-09-2019 20:56Net een wel onderhoudende zombiefilm gezien : Train to Busan
Ik vond Zombieland ook leuk, maar vooral omdat Woody Harrelson erin zat.
donderdag 26 september 2019 om 21:12
Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2019 16:33Zijn er hier nog ongelukkigen of depressieven in de zaal? Ik heb zojuist de remedie gelezen: gewoon gelukkig zijn, lachen en dansen. Dus.
Ik mis wandelen. Dat hoort er ook bij toch? Elke dag minstens een half uur. Knap je zó van op (zegt men)
Later is nu
donderdag 26 september 2019 om 21:16
Die was ongelooflijk slecht. Ik heb zowat alle horrorfilms gezien, denk ik. Stom.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 26 september 2019 om 21:17
Koffie niet maar een drankje? Altijd.Betty_Slocombe schreef: ↑26-09-2019 21:07Half zes natuurlijk. Wat denk je wel niet? Anders heb je toch geen zin in koffie met een speculaasje om acht uur.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 26 september 2019 om 21:26
Ligt eraan welke overgang ze bedoelen. Als ze de overgang van 1999 naar 2000 bedoelen, zou het moeten kloppen. Als ze dé overgang bedoelen, waar vrouwen bekend om staan, zou ik zeggen 'ná de overgang' of zoiets.
Later is nu

donderdag 26 september 2019 om 21:27
De overgang bij vrouwen inderdaad. Na, vanaf etc zijn logischer.
donderdag 26 september 2019 om 21:35
Zombieland was serieus leuk ja! Er komt een deel 2 aan. Train to Busan is een stukje serieuzer maar heeft ook zo wat momenten.Betty_Slocombe schreef: ↑26-09-2019 21:08Dank! Gaat op mijn lijstje.
Ik vond Zombieland ook leuk, maar vooral omdat Woody Harrelson erin zat.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

donderdag 26 september 2019 om 21:48
Ik mag toch hopen dat ze geen daadwerkelijke beslissingen mag nemen behalve dan welk koekje er bij de koffie komt.Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2019 21:46Dit is dan weer zo'n moment dat ik blij ben dat ik wasvrouw ben geworden in plaats van orthopedagoog, zoals ik aanvankelijk van plan was. Het zullen je collega's maar zijn zeg![]()
Ik zei al, zo'n topic wordt raar. Maar ik had er zin in, dus opende ik het. Het is alleen een heel ander soort raar dan ik gedacht had.

donderdag 26 september 2019 om 22:26
Owww, daar heb ik niet goed over nagedacht. Zal zeggen dat hij zich daar van de week anoniem moet noemen.Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2019 22:25Dit is helemaal niet leuk hoor. Mijn zoon moet volgende week voor een intake, bij de JGGZ. Stel je voor dat Zussel daar werkt, dan komt ie daar mooi voor piet snot want hij heeft zo'n rare naam, daar kunnen ze niks mee.