Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
26-09-2019 20:37
Echt, ik schop je niet de straat op als je hier onverwacht aanbelt (en ik ken je wel en je bent geen zombie), maar als je geen goede bekende of naaste familie bent, vind ik het wel bijzonder als je opzettelijk rond etenstijd komt. En dan bied ik je wel iets aan, maar ik vind het stiekem wel stom.

Maar goed, dat ik onaardig ben was genoegzaam bekend.
Maar wat is etenstijd? Dat verschilt toch ook heel erg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
26-09-2019 19:29
Het zal wel weer enorm fout zijn, maar het gastvrij-topic was leuker toen het over zombies ging.
Net een wel onderhoudende zombiefilm gezien : Train to Busan
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
oudebaas schreef:
26-09-2019 20:45
Dit dus. De domheid van de meeste mensen is peilloos diep.

Kun je vaak aan de naam al zien. :devil:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
26-09-2019 20:54
Dit, maal 100. Laat gaan joh. Sommige mensen hebben geen idee. Krijg je ze ook niet uitgelegd.
Precies.

Mensen die niet eens snappen dat ongeschoold thuiswerk alleen bestaat in dromenland zijn niet meer te redden.
Nouschi schreef:
26-09-2019 20:55
Half zes natuurlijk. Wat denk je wel niet? Anders heb je toch geen zin in koffie met een speculaasje om acht uur.
AeonOfWinter schreef:
26-09-2019 20:56
Net een wel onderhoudende zombiefilm gezien : Train to Busan
Dank! Gaat op mijn lijstje.
Ik vond Zombieland ook leuk, maar vooral omdat Woody Harrelson erin zat.
Route 666 ook gezien?

Hilarisch slecht.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2019 16:33
Zijn er hier nog ongelukkigen of depressieven in de zaal? Ik heb zojuist de remedie gelezen: gewoon gelukkig zijn, lachen en dansen. Dus.

Ik mis wandelen. Dat hoort er ook bij toch? Elke dag minstens een half uur. Knap je zó van op (zegt men)
Later is nu
PoesinBoots schreef:
26-09-2019 21:10
Route 666 ook gezien?

Hilarisch slecht.
Die was ongelooflijk slecht. Ik heb zowat alle horrorfilms gezien, denk ik. Stom.
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
26-09-2019 21:07
Half zes natuurlijk. Wat denk je wel niet? Anders heb je toch geen zin in koffie met een speculaasje om acht uur.
Koffie niet maar een drankje? Altijd.
Wist je dat 52% van de vrouwen gewichtstoename heeft sinds de overgang.

Die zin klopt toch niet?
Suðri schreef:
26-09-2019 21:24
Wist je dat 52% van de vrouwen gewichtstoename heeft sinds de overgang.

Die zin klopt toch niet?
Ligt eraan welke overgang ze bedoelen. Als ze de overgang van 1999 naar 2000 bedoelen, zou het moeten kloppen. Als ze dé overgang bedoelen, waar vrouwen bekend om staan, zou ik zeggen 'ná de overgang' of zoiets.
Later is nu
Dreamer schreef:
26-09-2019 21:26
Ligt eraan welke overgang ze bedoelen. Als ze de overgang van 1999 naar 2000 bedoelen, zou het moeten kloppen. Als ze dé overgang bedoelen, waar vrouwen bekend om staan, zou ik zeggen 'ná de overgang' of zoiets.
De overgang bij vrouwen inderdaad. Na, vanaf etc zijn logischer.
Met sinds klinkt het me alsof het elk moment is. Enigszins los geïnterpreteerd zou het dan bijvoorbeeld zijn dat ze sinds de overgang bijvoorbeeld elke dag aankwamen.
Betty_Slocombe schreef:
26-09-2019 21:08
Dank! Gaat op mijn lijstje.
Ik vond Zombieland ook leuk, maar vooral omdat Woody Harrelson erin zat.
Zombieland was serieus leuk ja! Er komt een deel 2 aan. Train to Busan is een stukje serieuzer maar heeft ook zo wat momenten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dit is dan weer zo'n moment dat ik blij ben dat ik wasvrouw ben geworden in plaats van orthopedagoog, zoals ik aanvankelijk van plan was. Het zullen je collega's maar zijn zeg :facepalm:
Ik vin dal die oordelen sowieso bizar.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2019 21:46
Dit is dan weer zo'n moment dat ik blij ben dat ik wasvrouw ben geworden in plaats van orthopedagoog, zoals ik aanvankelijk van plan was. Het zullen je collega's maar zijn zeg :facepalm:
Ik mag toch hopen dat ze geen daadwerkelijke beslissingen mag nemen behalve dan welk koekje er bij de koffie komt.

Ik zei al, zo'n topic wordt raar. Maar ik had er zin in, dus opende ik het. Het is alleen een heel ander soort raar dan ik gedacht had.
Nouschi schreef:
26-09-2019 20:55
18 uur.
Dat verschilt niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
26-09-2019 22:18
18 uur.
Dat verschilt niet.
Ik eet rond 17.00 uur.
Nouschi schreef:
26-09-2019 22:20
Ik eet rond 17.00 uur.
Platteland zeker..... 🤣
Dit is helemaal niet leuk hoor. Mijn zoon moet volgende week voor een intake, bij de JGGZ. Stel je voor dat Zussel daar werkt, dan komt ie daar mooi voor piet snot want hij heeft zo'n rare naam, daar kunnen ze niks mee.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2019 22:25
Dit is helemaal niet leuk hoor. Mijn zoon moet volgende week voor een intake, bij de JGGZ. Stel je voor dat Zussel daar werkt, dan komt ie daar mooi voor piet snot want hij heeft zo'n rare naam, daar kunnen ze niks mee.
Owww, daar heb ik niet goed over nagedacht. Zal zeggen dat hij zich daar van de week anoniem moet noemen.
33, een appclubje beginnen en het loopt nog storm ook. Echt zo gek.
broekrok schreef:
26-09-2019 22:21
Platteland zeker..... 🤣
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven