Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 september 2019 om 22:40
Ik denk dat het zeker zo werkt en ik begrijp het ook nog.Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2019 22:25Dit is helemaal niet leuk hoor. Mijn zoon moet volgende week voor een intake, bij de JGGZ. Stel je voor dat Zussel daar werkt, dan komt ie daar mooi voor piet snot want hij heeft zo'n rare naam, daar kunnen ze niks mee.
Zeker binnen jeugdzorg komen bepaalde (soort) namen vaker voor.
Je moet dat alleen niet omdraaien: die bepaalde namen zijn geen zekerheid dat betreffende kind dús in de jeugdzorg terechtkomt.
Maar net doen alsof dat onderscheid er niet is vind ik een beetje doorgeslagen politieke correctheid.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 september 2019 om 22:47

donderdag 26 september 2019 om 22:54
Ter verdediging: Veranderen is zo'n werkwoord wat altijd met een D moet worden geschreven. Je kan niet iets aan het veranderen zijn; 'hij/zij verandert' bestaat niet. Het is hetzelfde of het is veranderd. Als het niet meer hetzelfde is dan is het veranderd. Als het nog niet is veranderd dan is het hetzelfde.
Filosofisch is die 't' echt totaal onverandwoort
Filosofisch is die 't' echt totaal onverandwoort

donderdag 26 september 2019 om 22:55
Tuurlijk verandert iemand wel. Kijk maar naar een shapeshifter.SHIFTY schreef: ↑26-09-2019 22:54Ter verdediging: Veranderen is zo'n werkwoord wat altijd met een D moet worden geschreven. Je kan niet iets aan het veranderen zijn; 'hij/zij verandert' bestaat niet. Het is hetzelfde of het is veranderd. Als het niet meer hetzelfde is dan is het veranderd. Als het nog niet is veranderd dan is het hetzelfde.
Filosofisch is die 't' echt totaal onverandwoort![]()
donderdag 26 september 2019 om 22:56
Met je eens, maar dan moet je er een voltooid deelwoord van maken in je zin.SHIFTY schreef: ↑26-09-2019 22:54Ter verdediging: Veranderen is zo'n werkwoord wat altijd met een D moet worden geschreven. Je kan niet iets aan het veranderen zijn; 'hij/zij verandert' bestaat niet. Het is hetzelfde of het is veranderd. Als het niet meer hetzelfde is dan is het veranderd. Als het nog niet is veranderd dan is het hetzelfde.
Filosofisch is die 't' echt totaal onverandwoort![]()
Filosofisch veel verantwoorder.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 september 2019 om 23:05
Precies.
Friends is nu gewoon nogs steeds grappig

Soms zelfs nog grappiger, omdat ik zelf wat minder groen ben

donderdag 26 september 2019 om 23:08
donderdag 26 september 2019 om 23:11
Waarom ga je ook op een richeltje staan? Dat is heel erg dom.AllyMcBeal schreef: ↑26-09-2019 23:08Ik veranderde net in een lijk toen ik van een richeltje viel en niet op tijd mijn parachute open deed.
Hopelijk word ik geen zombie, maar die ben ik nog niet tegen gekomen in dit spel dus wie weet valt het mee.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 26 september 2019 om 23:12
Had dat hier gedaan en gelijk even mijn ramen gelapt.AllyMcBeal schreef: ↑26-09-2019 23:08Ik veranderde net in een lijk toen ik van een richeltje viel en niet op tijd mijn parachute open deed.
Hopelijk word ik geen zombie, maar die ben ik nog niet tegen gekomen in dit spel dus wie weet valt het mee.
donderdag 26 september 2019 om 23:14
Nog even iets uit het bijstandstopic, het blijft een bron van vermaak:
Ik moet mijn maar kind elke dag naar de universiteit brengen en weer ophalen, want hij kan niet zelfstandig reizen, maar kan wel naar de uni, qua intelligentie.
Nou, gelukkig dan maar dat ik ook afgekeurd ben.
Ik moet mijn maar kind elke dag naar de universiteit brengen en weer ophalen, want hij kan niet zelfstandig reizen, maar kan wel naar de uni, qua intelligentie.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 september 2019 om 23:16
Ja goede moeders doen dat natuurlijkSolomio schreef: ↑26-09-2019 23:14Nog even iets uit het bijstandstopic, het blijft een bron van vermaak:

I like being a mess. It's who I am.

donderdag 26 september 2019 om 23:17
VetAllyMcBeal schreef: ↑26-09-2019 23:15Dat was handig geweest, ik zal nog ff oefenen met die parachute.
donderdag 26 september 2019 om 23:19
Zal zoon ook leuk vinden, door zijn moeder naar school gebracht worden.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 september 2019 om 23:21
Zal wel bus-trein-tram worden.doornroosje9 schreef: ↑26-09-2019 23:20Dan zijn jullie ook buiten, frisse lucht, lekker wandelen. Nu komt alles goed.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 september 2019 om 23:21
doornroosje9 schreef: ↑26-09-2019 23:20Dan zijn jullie ook buiten, frisse lucht, lekker wandelen. Nu komt alles goed.

donderdag 26 september 2019 om 23:22

donderdag 26 september 2019 om 23:23
Ojee, was je weer vergeten om in mogelijkheden te denken?Solomio schreef: ↑26-09-2019 23:14Nog even iets uit het bijstandstopic, het blijft een bron van vermaak: