Mammaatjes gezocht!
woensdag 18 september 2019 om 18:45
Een aantal weken geleden plaatste ik hier (dochter toen twee weken oud) een topic over een verloren gevoel wat ik had als nieuwbakken moeder. Binnen een uur kwamen er uitsluitend lieve en betrokken reacties van andere mama’s, dat heeft zo geholpen! De kracht van het viva-forum... zo leuk! En jullie hadden gelijk, veel dingen gaan steeds makkelijker.
Maar toch, als net-mama van een dochter die één maand oud is, loop ik met zoveel vragen en gedachtes. Hoe doen andere mama’s dat met afspraken buiten de deur? Hoe lopen bij jullie de voedingen en nachten? Maar ook gewoon lekker lowkey kletsen over die eerste drie prachtige en superpittige maanden.
Ik wil niet voor iedere scheet een nieuw topic openen, maar zoek gewoon een clubje meiden die dit gevoel herkennen en het leuk vinden mee te forummen/appen/postduiven over de baby. Vriendinnen met kinderen genoeg, maar die zijn intussen ook weer een stuk verder en beleven deze tijd niet zo intensief natuurlijk!
Dus, voel jij je aangesproken? Laat het me weten - dan kijk ik doe we daar vorm aan kunnen geven!
Maar toch, als net-mama van een dochter die één maand oud is, loop ik met zoveel vragen en gedachtes. Hoe doen andere mama’s dat met afspraken buiten de deur? Hoe lopen bij jullie de voedingen en nachten? Maar ook gewoon lekker lowkey kletsen over die eerste drie prachtige en superpittige maanden.
Ik wil niet voor iedere scheet een nieuw topic openen, maar zoek gewoon een clubje meiden die dit gevoel herkennen en het leuk vinden mee te forummen/appen/postduiven over de baby. Vriendinnen met kinderen genoeg, maar die zijn intussen ook weer een stuk verder en beleven deze tijd niet zo intensief natuurlijk!
Dus, voel jij je aangesproken? Laat het me weten - dan kijk ik doe we daar vorm aan kunnen geven!

woensdag 18 september 2019 om 20:21
Ik vind m leuk hoor!! Buddy’s in deze zware tijd-meandyou- schreef: ↑18-09-2019 19:14Het was inderdaad een woordgrap. Misschien niet de beste, maar ach - ik doe es een poging! Dat babyvragentopic is een goeie!
En praat graag mee met mijn kersverse baby!
bonnieux wijzigde dit bericht op 19-09-2019 09:26
1.36% gewijzigd

zaterdag 28 september 2019 om 16:20