Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
poldervrouw schreef:
27-09-2019 10:48
ik begrijp oprecht niet waarom GTST nog steeds bekeken wordt.. Ik heb het weer eens geprobeerd .. een paar weken. Maar jeez.. wat is het toch een verschrikkelijk slecht gebeuren.. Van mij mag het naar RTL 8 (of welke RTL zender is het afvoerputje van RTL4?)

Het is nu ook wel extreem hoor.
Ik kijk het al vanaf het begin, en heb het werkelijk nog nooit zo slecht gezien.
Zelfs in het begin, toen de decors nog te vergelijken waren met die van de musical van een willekeurige groep 8, was het beter dan dit.

Ik kan die Jojo echt niet meer ZIEN!
En mensen lief, wat speelt die Valentijn tergend slecht.
'Dit is toch wat Jojo wilt', zei hij van de week.
Mag die gast er héél snel uit?
Sabeltandcavia schreef:
27-09-2019 10:33
Ja, dat viel mij ook al op. Precies zo'n schaamhaarpruikje als van Bing. Ik zeg: Tijd dat mevrouw Zwart weer langs komt.

Zag er toch niet uit joh.
Dan hadden ze hem nog beter de ontplofte-ragebol-look van Amir aan kunnen meten.
Permanentje en je weet alles.
Alle reacties Link kopieren
Redballoon schreef:
24-09-2019 12:57
Als er mensen verlamd raken of op sterven na dood zijn wordt daar niet zoveel aandacht aan gegeven.
Maar momenteel draait alles om de diabetes van Jojo. Saaaaaaaii!!!
Ik ben daar juist heel blij mee, mijn zoontje heeft Diabetes type 1 en zoals het daar getoond wordt zo is het echt. Ik hoop dat veel mensen die ik ken het zien en zo wat ervan opsteken.
Ik denk dat daar ook de schoen wringt, het is heel erg goed dat er aandacht wordt besteed aan aandoeningen als diabetes. Echter de irriterende manier waarop dat gebeurd in GTST heeft een averechts effect. Dat is gewoon heel erg jammer. En het is nog veel jammerder dat alles rond de pubers lijkt te draaien. Ik mis intriges, de mislopende zakelijke deals, gewoon spanning en sensatie. Op dit moment is het reclamespotje van de Nuon die van naam gaat veranderen nog spannender. De hoofdschrijver heeft een goede bitchslap nodig. Ik snap niet waarom er zo vreselijk slap geschreven wordt.
GinnyJones schreef:
27-09-2019 14:03
Ik denk dat daar ook de schoen wringt, het is heel erg goed dat er aandacht wordt besteed aan aandoeningen als diabetes. Echter de irriterende manier waarop dat gebeurd in GTST heeft een averechts effect. Dat is gewoon heel erg jammer. En het is nog veel jammerder dat alles rond de pubers lijkt te draaien. Ik mis intriges, de mislopende zakelijke deals, gewoon spanning en sensatie. Op dit moment is het reclamespotje van de Nuon die van naam gaat veranderen nog spannender. De hoofdschrijver heeft een goede bitchslap nodig. Ik snap niet waarom er zo vreselijk slap geschreven wordt.
Ja precies dat.
Een soap is geen educatief programma.
En die pubers ja, dit is zo verschrikkelijk slecht dat ik de afgelopen week tijdens GTST kijken ben gaan zappen of er iets anders op tv was. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Ik ben (was) een hele trouwe kijker maar het boeit me niet meer. Ik ben ook eigenlijk boos dat ze de kijkers niet serieus nemen. Niemand zit op deze bullshit te wachten.
Lotte35 schreef:
27-09-2019 11:37
Het is nu ook wel extreem hoor.
Ik kijk het al vanaf het begin, en heb het werkelijk nog nooit zo slecht gezien.
Zelfs in het begin, toen de decors nog te vergelijken waren met die van de musical van een willekeurige groep 8, was het beter dan dit.

Ik kan die Jojo echt niet meer ZIEN!
En mensen lief, wat speelt die Valentijn tergend slecht.
'Dit is toch wat Jojo wilt', zei hij van de week.
Mag die gast er héél snel uit?
Goede tijden slechte tijden
Jojo irritante trien
Wil die kop niet langer zien
En die stomme Valentijn
Sla die gozer koooort en klein
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Er zijn ook te veel en te vaak nieuwe gezichten die vervolgens maar kort blijven. Zo leer je de karakters niet kennen. Daarbij mikken de makers op het verkeerde publiek, namelijk jongeren die toch al weinig tot geen tv kijken. Oudere kijkers, de trouwe fans zeg maar, zijn minder of helemaal niet actief op Instagram, volgen geen vlogs en kunnen zich niet vinden in dat onderwerp. Die voelen zich vervolgens aan de kant geschoven.
Ik vind hier dingen van.
En dan die namen!! Het wordt steeds gekker! Doe eens normáál zeg!
Rover, JoJo, Bing, Tiffy, Shanty, Sjors... (Billy vind ik stiekem een erg leuke stoere naam).

Wat denken jullie? Zouden ze toch tot inkeer komen en gaan ze aan de slag met de bergen kritiek? Of blijven ze deze koers varen?
Ik vraag me ook ontzettend af wat de oudere GTST acteurs hier nu van vinden. Die zien toch ook dat het nergens over gaat en dat het acteerwerk van hun collega's om te huilen is?

Charlottew88 hahahaha hij is weer fantastisch!
De tijd van goed acteren is voorbij.
Dus laten we maar zelf gaan auditeren.
Voor schrijven komt een vacature vrij
Dat hoop ik, want dan kan ik solliciteren

Kom geef ons dan maar die baan
Zo kan het niet voortbestaan

Niemand die de soap nog ziet
Veel beroerder kan het niet
Ik vind hier dingen van.
GinnyJones schreef:
Ik hoop en vermoed dat zodra die verhaallijn van Billy, Rob, dat gezeik klaar is, er plaats is voor een spannendere betere verhaallijn! Of zodra Amir de straat weer op durft..
🤔🤔
Never stop making wishes♡
GinnyJones schreef:

Helemaal met je eens.
Ooit keek ik ook Spangas (toen de oude cast er nog was) maar als ik soms naar GTST kijk is het echt alsof ik weer naar Spangas zit te kijken.
Rukkie is aangehouden. Althans, de actrice die haar speelde:
https://www.ad.nl/show/actrice-robin-ma ... ~a84b75a5/

Zou ze tijdens de aanhouding ook zo irritant hebben gebruld, zoals ze in gtst altijd deed?
AbsoFabso schreef:
30-09-2019 08:54
WoW! Las het net! Wat een nieuws...
AbsoFabso schreef:
30-09-2019 08:54

Zou ze tijdens de aanhouding ook zo irritant hebben gebruld, zoals ze in gtst altijd deed?

Dat heeft ze, er was een filmpje van.
Lotte35 schreef:
30-09-2019 09:52
Waar?
Gisteravond bij Shownieuws op SBS6.
Filmpje gemaakt met een telefoon.
Je zag Robin krijsen tegen de agenten.
Gênant.
Lotte35 schreef:
30-09-2019 09:52
Oh dat heb ikniet gezien. Misschien speelde ze dan gewoon zichzelf in gtst. Een brullende dame.
Nee, nee .... dat zien jullie verkeerd. Dat was een voorbereiding voor een rol in een film. Dat doen actreutels tegenwoordig. Als de politie erin trapt dan is het goed.
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 30-09-2019 11:32
0.60% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... opgedoken/
Even tussendoor: Elke keer, ja echt élke keer, als ik in de OP de zin lees 'Bing krijgt van Amir een beeb' moet ik lachen. Ik vind hem briljant! :D

Dat wilde ik even kwijt. :P
Ik vind hier dingen van.
:bigkiss:

Lieve cavia ben jij.
Zo, dat was het hoofdstuk ‘Rob’
Zoutte Lucas ook maar op

Amirs handje dat is lam
Wanneer vat Janiiiiiiiiiine eens vlam
Valentijn 🤥🤥🙄🙄
Lotte35 schreef:
01-10-2019 18:41
Zo, dat was het hoofdstuk ‘Rob’
Zoutte Lucas ook maar op

Amirs handje dat is lam
Wanneer vat Janiiiiiiiiiine eens vlam
:applause:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
01-10-2019 20:50
:applause:

Geïnspireerd door jullie hoor.
Jij kan er ook wat van :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven