Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Haha en je motto
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Duurt het bij jullie ook zo lang voor jullie kunnen typen? En na het typen, duurt het weer eeuwen voor het afgesloten is....

Bah Jac, wat een naar verhaal. Ik kan me soms al ellendig voelen als ik zoiets hoor en lees, vreselijk wat sommige mensen moeten doorstaan.
Heyyy NIWGN hoi! Je komt nét binnen. Ik zou net reageren op Frans.

Jaaa akelig he... het komt inderdaad gelukkig niet vaak voor, en je moet er ook niet al te lang bij stilstaan anders word je helemaal gek.

Maar de moed ontgaat je wel eens hoor. Dat was ook de reden dat ik in dec. met de pil ben gestopt. Zo van, anders durven we niet meer. Je hoort en leest zoveel gekkigheden!

Ben gelukkig totaal niet bang voor de bevalling nog. Helegaar niet. Dat was in 2005 wel anders, toen ik net zwanger was. Zie? Zelfs ík word groot
Was ik ook niet, geloof ik. Je weet nu een beetje hoe het gaat (of zou je dan juist wél bang worden ). Heb je trouwens al kwaaltjes? Misselijk enzo? Heb ik bij beide niet gehad trouwens, ik begon daarmee met 18 weken....haha.
Ben dus alleen erg opvliegerig en de voorgevel wordt mooier en mooier Misselijk niet geweest, wel gammel (is dat Nederlands?)
Klinkt niet nederlands, maar is het wel toch?

Alleen voor die mooie voorgevel zou ik wel weer zwanger willen worden haha. Dat zijn nou de leuke bijkomstigheden hè!

Tygo is net naar huisarts geweest, ik moet morgen maar kijken qua operatie/opname. Misschien gaat het dus wéér niet door!! Hij is namelijk behoorlijk verkouden en dat is niet heel handig met een narcose.
A nee he, dus morgen zou hij anders worden opgenomen? Hoop dat het toch door kan gaan!
Yep, ds morgen naar het ziekenhuis en hopen dat de anesthesist hem goedkeurt...
Hoop het voor je! Veel succes morgen he

*is hier ondanks goede voornemen veel te vaak wezen koekeloeren*
*thuis vrolijk verder forumhangen*

Wat me daarnet in de auto tebinnen schoot? Dat wij altijd dit deden:

12wkn, 2 dgn

En vooral die "2 dgn" he, dat deed het 'm
Ja, je moet nu zo ondertekenen!! Haha, is ook zo!
Hooii!

NIWGN, laat je nog ff weten of de anasthesist het ventje goed genoeg vond voor de narcose?

Zoo pompidom, wat een fijne dag. Tristan naar school en ik heb de boodschappen binnen. Dalijk koffie drinken met alle mama's op de psz, kunnen we gelijk pakezel zijn voor alle paaswerkjes Ik zag vanmorgen al een flesje met zand en paastakjes erin met eitjes eraan

Vind het maar wat angstig om telkens te merken dat ik soms best dom doe Op dat moment voelt het goed en een paar maanden later denk ik, pfffff hoe kón ik dat nou doen. Kan het niet goed uitleggen, maar goed. Pff ben je 31 jaar

Naja, voorbeeldje: zoals die weken onderaan de verhaaltjes, haha!
He? Ik heb helemaal geen sms ontvangen in Egypte. Ruk.

Maar des te meer stuiter ik vandaag! Fantastisch nieuws Jac. Van harte, ook hier. Bij pilstoppers heb ik ook al gehuppeld, maar dit nieuws is zo geweldig, ik doe het nog eens

Super super gaaf voor jullie!
Heyyy meisje, wat leuk je bent terug!!!
Verder nog niet bijgelezen, maar ik zie dat het vandaag een spannende dag is voor Tygo? Laat je het ons weten NIWGN. Spannend allemaal.
Jaaaa niet te geloven he! Echt niet te geloven.
Fantastisch meis. De keuze is voor je gemaakt

Super super super gaaf.
Ja het lijkt er op dat het zo heeft moeten zijn he. Heb ook de hele maand heeeerlijk gehobbyd (koken en prulletjes zoeken voor in de keuken) en totaal de zinnen verzet. Dat deed het 'm vast.
anoniem_62165 wijzigde dit bericht op 08-04-2009 10:32
Reden: d
% gewijzigd
Tygo wordt mss geopereerd idd. Maar hij was verkouden, dus afwachten of hij onder narcose kan.
(wat was het nou ook weer, liesbreuk/waterbreuk?)
Bedankt voor de update!

Ik kom strakjes nog terug, maar ik ga nu even ontbijten met m'n meiske. Vannacht om half vier thuis en nu dus langzaam aan het opstarten. Maar ik zag jouw nieuws Jac en daar Moest ik natuurlijk even op jumpen

tot straks
.
Hoooi!

Morgen vijf weken! Uitgerekend 10 dec.

Verloskundige ( ) nog niet gebeld, heb er niet zo'n haast mee. De echo zal toch pas ergens in de negende week zijn.

Ik moet ff ophouden met het lezen over miskramen enzo, bah.....

Wel lollig dat het hoogstwaarschijnlijk tóch nog een 2009-kindje wordt.
En joh, Punkertje, doe lekker mee dan!
Jongens, wat wordt je daar beroerd van, zo'n late vlucht.

Het is 5,5 uur vliegen vanuit Marsa Alam en Daphne heeft 5 uur bij mij op schoot liggen slapen. Toen we thuis kwamen even wat gedronken en toen weer naar bed, dus Daphne was vanmorgen om half 9 wel weer wakker. Ik nog niet echt, want ik lag er pas om 4 uur in. Maar goed, vanmiddag even een tukkie gedaan en ik begin een beetje bij te trekken nu.

Het was hartstikke gezellig. Het hotel was knudde, maar het was heel gezellig. En warm! Wow. Ik denk dat we de 30 hebben meegemaakt. Gelukkig stond er wel wind, dus het was lekker uit te houden op het zonnebedje Daphne heeft heel veel gezwommen. Leuk hoor, die had dikke pret. Is ook zo bruin geworden, zwembad in - zwembad uit, dat wil wel. Ze heeft van die spierwitte kadetten

Veel gelachen en het was heel bijzonder om met de héle familie op stap te zijn, inclusief m'n broer. Heb me rot gelachen om al die gekke Egyptenaren, want Broer zit Onder de tattoo's en dat vonden ze allemaal maar raar. Daphne ook trouwens, die snapte er helemaal niets van.

Maar goed, het was dus heerlijk. Slecht hotel, dat wel. En dat was echt zonde. Het was natuurlijk voor m'n vaders 60ste verjaardag dus het was enigszins emotioneel geladen. Nog een tikkie extra omdat m'n moeder het gevoel had 'iets' goed te moeten maken met een speciale verjaardag omdat zij de vorige 'speciale' verjaardag van m'n vader (50) half dood lag te gaan in het ziekenhuis en die dus niet gevierd is. Dus m'n moeder moest steeds een beetje huilen omdat ze er zo door van de leg was. Maar, eigenlijk maakte het natuurlijk helemaal niet zo veel uit. We waren met z'n allen en daar ging het om. Maar vervelend was het wel.

Maar we zijn er weer. En man oh man, wat een thuiskomer zeg. Jac zwanger !! Wauw wauw wauw! Super super goed nieuws.

NIWGN, hoe gaat het met Tygo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven