In de war

29-09-2019 22:37 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hoop hier even mijn verhaal te kunnen doen. Ondertussen is het een half jaar uit met mijn (ex)-vriend. Tijdens onze relatie ben ik de fout in gegaan en heb daar natuurlijk ontzettend spijt van. Toch besloot hij om het nog te proberen na een tijdje, maar we hebben al die tijd geen relatie gehad. Een paar weken geleden hebben we samen besloten om er toch definitief een punt achter te zetten voor nu. Hoe moeilijk dat ook is, het was voor beide beter. Voor hem, omdat hij er nog niet aan toe was. Er was te veel gebeurd, wat natuurlijk ontzettend logisch is. Voor mij, omdat ik het niet meer aan kon om nog langer in onzekerheid door te gaan.

We delen samen dezelfde vriendengroep en zien elkaar dus regelmatig. Ook gaan we met deze groep vaak samen naar festivals. Zo ook 7 september, waar het volgende gebeurde. We hadden afgesproken om er dus een punt achter te zetten en elkaar met rust te laten. Echter op dat festival gebeurde het tegenovergestelde. Hij kon niet van me afblijven, raakte me overal aan etc. Ik gaf duidelijk de indruk dat ik dit niet oké vond en dat zei ik ook. Toen ik ging gaf hij me zelfs meerdere kussen op m’n mond. Na deze dag was ik compleet in de war. Wat wil hij nou? Ik heb hem hier later nog op aangesproken dat ik het echt niet oké vond en dat ik voor mijn gevoel weer opnieuw kon beginnen met het vergeten van hem. Ik heb duidelijk gezegd dat hij me gewoon met rust moet laten en mij ook niet meer moet appen. Hij was het hier mee eens en zou het niet meer doen. Ook op festivals zou hij mij met rust laten.

Gisteravond gebeurde het weer. We gingen wederom met onze vriendengroep naar een festival. We zijn onderhand de hele avond samen geweest en soms werden er ook kusjes gegeven. Hij kon niet van me afblijven. Toen we op de terug weg zaten in de bus, kreeg ik onderhand nog net geen liefdesverklaring. Hij bleef continu zeggen dat hij van me houdt, me lief vindt etc. Ook hier gaf hij mij de hele tijd kusjes en hij knuffelde mij.

Kortom: ik ben zo ontzettend in de war door deze acties. Hij zegt ook dat hij nog van me houdt, maar dat het gevoel er op dit moment niet is. Maar waarom zou hij deze dingen dan doen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen of misschien vertellen wat jullie ervan vinden?

Groetjes
Ik denk dat hij seks wil, maar geen relatie.
Gebruikt hij drugs bij het feesten?
Hij zegt ook dat hij nog van me houdt, maar dat het gevoel er op dit moment niet is.

Dat is een leuke!
zimi schreef:
29-09-2019 22:41
Gebruikt hij drugs bij het feesten?
anoniem_386851 wijzigde dit bericht op 29-09-2019 22:46
7.49% gewijzigd
Tillif schreef:
29-09-2019 22:41
Ik denk dat hij seks wil, maar geen relatie.
Dit gevoel krijg ik zelf ook. Bedankt voor je berichtje
Murrmurr schreef:
29-09-2019 22:43
Hij zegt ook dat hij nog van me houdt, maar dat het gevoel er op dit moment niet is.

Dat is een leuke!
Hoe bedoel je?
Hallo allemaal,

Hoop hier even mijn verhaal te kunnen doen. Ondertussen is het een half jaar uit met mijn (ex)-vriend. Tijdens onze relatie ben ik de fout in gegaan en heb daar natuurlijk ontzettend spijt van. Toch besloot hij om het nog te proberen na een tijdje, maar we hebben al die tijd geen relatie gehad. Een paar weken geleden hebben we samen besloten om er toch definitief een punt achter te zetten voor nu. Hoe moeilijk dat ook is, het was voor beide beter. Voor hem, omdat hij er nog niet aan toe was. Er was te veel gebeurd, wat natuurlijk ontzettend logisch is. Voor mij, omdat ik het niet meer aan kon om nog langer in onzekerheid door te gaan.

We delen samen dezelfde vriendengroep en zien elkaar dus regelmatig. Ook gaan we met deze groep vaak samen naar festivals. Zo ook 7 september, waar het volgende gebeurde. We hadden afgesproken om er dus een punt achter te zetten en elkaar met rust te laten. Echter op dat festival gebeurde het tegenovergestelde. Hij kon niet van me afblijven, raakte me overal aan etc. Ik gaf duidelijk de indruk dat ik dit niet oké vond en dat zei ik ook. Toen ik ging gaf hij me zelfs meerdere kussen op m’n mond. Na deze dag was ik compleet in de war. Wat wil hij nou? Ik heb hem hier later nog op aangesproken dat ik het echt niet oké vond en dat ik voor mijn gevoel weer opnieuw kon beginnen met het vergeten van hem. Ik heb duidelijk gezegd dat hij me gewoon met rust moet laten en mij ook niet meer moet appen. Hij was het hier mee eens en zou het niet meer doen. Ook op festivals zou hij mij met rust laten.

Gisteravond gebeurde het weer. We gingen wederom met onze vriendengroep naar een festival. We zijn onderhand de hele avond samen geweest en soms werden er ook kusjes gegeven. Hij kon niet van me afblijven. Toen we op de terug weg zaten in de bus, kreeg ik onderhand nog net geen liefdesverklaring. Hij bleef continu zeggen dat hij van me houdt, me lief vindt etc. Ook hier gaf hij mij de hele tijd kusjes en hij knuffelde mij.

Kortom: ik ben zo ontzettend in de war door deze acties. Hij zegt ook dat hij nog van me houdt, maar dat het gevoel er op dit moment niet is. Maar waarom zou hij deze dingen dan doen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen of misschien vertellen wat jullie ervan vinden?

Groetjes
Dus hij kust zonder gevoel?
En jij laat dat toe?
Wat is daar zo leuk aan dat jij daar in mee gaat?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
29-09-2019 22:57
Dus hij kust zonder gevoel?
En jij laat dat toe?
Wat is daar zo leuk aan dat jij daar in mee gaat?
Ik vind hem nog te leuk denk ik
Ik ben ook in de war. Op een festival lijkt het me niet echt lastig om hem te ontlopen. Als hij steeds kusjes geeft en knuffelt en zo, dan laat je dat blijkbaar toch toe.
Wordt er drugs gebruikt op zo'n festival?
lisa0508 schreef:
29-09-2019 22:49

Hij kon niet van me afblijven, raakte me overal aan etc. Ik gaf duidelijk de indruk dat ik dit niet oké vond en dat zei ik ook. Toen ik ging gaf hij me zelfs meerdere kussen op m’n mond.

Groetjes

Ik had na 1 waarschuwing hem hier al een dreun verkocht/van me afgeduwd o.d.
Het hele topic maakt op mij de indruk dat je nog verliefd op hem bent.
Hij is waarschijnlijk onder invloed van het een of ander?
Frankly my dear, I don"t give a damn
En jij laat het gebeuren toch of zie ik dat verkeerd? Het klinkt alsof jij hem (ook) nog wel leuk vindt. Wees duidelijk en geef dus ook echt je grenzen aan.

Was er alcohol of drugs in het spel? Zijn verhaal klinkt namelijk als iemand die teveel gedronken heeft. Dan kruip je vaak weer terug in je oude patronen en kan je echt het gevoel hebben iemand te missen etc en de volgende dag heb je daar dan spijt van.
Hoe oud zijn jullie? Het klinkt alsof jullie beiden nog vrij onervaren zijn in relaties.
Geen relatie met je willen hebben, maar dan toch graag met je willen vrijen op festivals. Dat lijkt op een leuk tijdverdrijf op feestjes als hij zin heeft om te zoenen. Onder invloed van alcohol?

Neem wat afstand als je dit niet wil.
had hij xtc gebruikt?
Ik heb niet alles gelezen.
Er zijn nu 2 topics geloof ik.
Als een meisje "nee"zegt, bedoelt ze ook nee. was een slogan een jaar of wat geleden. maar het lijkt dat jij toch Ja bedoelt als je nee zegt.
Ik denk dat hij onder invloed was en klef werd. Ik zou eens nuchter met hem afspreken, bij een bakje koffie en vragen wat het allemaal voorstelde.
lisa0508 schreef:
29-09-2019 22:45
Hoe bedoel je?
simpel lijkt me Houden van = gevoel.
Het een is er niet zonder het ander.
Oh,hij weet niet of ie van je houdt maar je mag hem proberen over te halen door je te laten betasten door hem? Laat maar, hij denkt wel erg makkelijk over je en/of, we weten allemaal wat een festivalpil met je libido kan doen.
Zo te horen is de rem er gewoon vanaf als hij uit gaat of naar een festival.
En laat hij zich dus gaan.
En zeker alcohol zal dit in de hand werken.
Niet op ingaan, jullie hebben er een punt achter gezet!
Doe jezelf een lol en ga er niet in mee. Einde=einde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven