Beboparket?
woensdag 2 oktober 2019 om 14:56
woensdag 2 oktober 2019 om 15:02
PoesinBoots schreef: ↑02-10-2019 15:01Is een betrouwbare zaak hoor.
Ik kon er niet slagen. Wat heel goedkoop is vond ik niet mooi en wat ik wel mooi vond was weer niet heel goedkoop.
Maar ze hebben een grote zaak waar je alles kan bekijken.
Ik las ergens dat het een drukte van jewelste is. Was dat jouw ervaring ook?
woensdag 2 oktober 2019 om 15:03
Hier sluit ik mij eigenlijk wel bij aan. Maar was heel druk, veel mensen konden wel slagen.PoesinBoots schreef: ↑02-10-2019 15:01Is een betrouwbare zaak hoor.
Ik kon er niet slagen. Wat heel goedkoop is vond ik niet mooi en wat ik wel mooi vond was weer niet heel goedkoop.
Maar ze hebben een grote zaak waar je alles kan bekijken.
Verschild volgens mij ook wel een beetje wat er ligt.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:04
Het was nog goed te doen hoor. Ze doen op zaterdag ook nog wel koffie aanbieden of soep.groenbankstel schreef: ↑02-10-2019 15:02Ik las ergens dat het een drukte van jewelste is. Was dat jouw ervaring ook?
Best de moeite waard om even te kijken.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:07
Volgens mij zit het zo: ze adverteren met een paar dingen die echt spotgoedkoop zijn. En dan ben je eindelijk daar in die godvergeten uithoek, met je boedelbak en je kinderen jengelend op de achterbank... dan ga je niet weg zonder vloer.
Maar die spotgoedkope blijkt lelijk, of net niet voldoende meters, dan is er een verkoper die je iets laat zien wat je wel mooi vind, maar ja, dat is dan niet meer spotgoedkoop.
Vervolgens heb je nog een ondervloer nodig, plinten, een afwerkstripje, een schoonloopmat, en voor je het weet betaal je hele schappelijke prijzen en had je je gewoon een rit kunnen besparen naar die godverlaten uithoek en had je hetzelfde betaald bij de Gamma om de hoek.
Maar die spotgoedkope blijkt lelijk, of net niet voldoende meters, dan is er een verkoper die je iets laat zien wat je wel mooi vind, maar ja, dat is dan niet meer spotgoedkoop.
Vervolgens heb je nog een ondervloer nodig, plinten, een afwerkstripje, een schoonloopmat, en voor je het weet betaal je hele schappelijke prijzen en had je je gewoon een rit kunnen besparen naar die godverlaten uithoek en had je hetzelfde betaald bij de Gamma om de hoek.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:07
groenbankstel schreef: ↑02-10-2019 15:02Ik las ergens dat het een drukte van jewelste is. Was dat jouw ervaring ook?
Op zaterdag wel. Maar ik ben ook eens op een ochtend door de week geweest. Toen kon ik rustig kijken.
En dat gratis is niet zo heel gratis hoor. Je moet dan wel de ondervloer en de plinten daar kopen bij laminaat en bij de houten vloeren de lijm, plinten en olie.
En ik vermoed dat dat minder scherp geprijsd is.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:09
Er wonen gewoon mensen in die provincie hé. Niet voor iedereen is het een godvergeten uithoek.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:10
PoesinBoots schreef: ↑02-10-2019 15:09Er wonen gewoon mensen in die provincie hé. Niet voor iedereen is het een godvergeten uithoek.
Het is geen uithoek, het is niet centraal gelegen.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:14
Haha! Tis voor ons een uurtje. En we zouden zonder kids gaan geloof ik.ninanoname schreef: ↑02-10-2019 15:10sorry, je hebt gelijk.
Het is geen uithoek, het is niet centraal gelegen.
Ik zag wel dat de prijzen excl btw zijn. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:19
Als het een uurtje rijden is, doet het niet zoveel pijn om erheen te gaan. Maar zit er dichter in de buurt niet een bouwmarkt waar je ook eens kunt kijken?
Het lijkt me zo zonde als je daar bent en je denkt een koopje te hebben en dat naderhand blijkt dat het helemaal niet zo is.
Bij dit soort bedrijven lopen erg slimme verkopers rond die jou het gevoel geven dat je elders altijd te veel betaald en je hebt al een uur in de auto gezeten, de druk om te kopen is dat best hoog.
Het lijkt me zo zonde als je daar bent en je denkt een koopje te hebben en dat naderhand blijkt dat het helemaal niet zo is.
Bij dit soort bedrijven lopen erg slimme verkopers rond die jou het gevoel geven dat je elders altijd te veel betaald en je hebt al een uur in de auto gezeten, de druk om te kopen is dat best hoog.
woensdag 2 oktober 2019 om 15:23
Het viel zeer zeker niet tegen. Maar Bebo parket heeft ook verschillende kwaliteiten. Misschien moet je je daar dan eens goed voorlichten. Waar woon je ergens?
woensdag 2 oktober 2019 om 16:00
Wij kwamen er terecht nadat we bij heel veel reguliere parket-winkels eigenlijk niet konden vinden wat we wilden. Omdat het dichtbij familie was hebben we een gecombineerd uitje ervan gemaakt. Toevallig vonden we daar wel de vloer die we mooi vonden en we kregen een hele schappelijke offerte (inclusief ondervloer en plinten etc).
Omdat we de vloer voorlopig nog niet nodig hadden, hebben we er toen niks mee gedaan. Later in de verbouwing hebben we gebeld over de exacte meters vloer en plint, werd de offerte iets aangepast en hebben we besteld. Vloer is tegen iets extra kosten thuis gebracht.
De (nagenoeg) gratis vloeren zijn restpartijen die klaar liggen op pallets voor direct meenemen in je eigen aanhanger, exclusief ondervloer en plinten. Als het net de vloer is die je zoekt en je hebt een klein kamertje, dan is het prima.
Wij waren er op een zaterdagochtend vroeg. Het was er druk, maar niet gekmakend druk. Er liepen voldoende verkopers rond en ik vond dat er juist helemaal geen druk was om NU te kopen, je krijgt de offerte voor gekozen vloer en kan rustig nadenken. Tenzij je je droomvloer vindt en meteen in je aanhanger wil leggen natuurlijk. Die mensen waren er ook, maar werden ook in alle rust geholpen.
Omdat we de vloer voorlopig nog niet nodig hadden, hebben we er toen niks mee gedaan. Later in de verbouwing hebben we gebeld over de exacte meters vloer en plint, werd de offerte iets aangepast en hebben we besteld. Vloer is tegen iets extra kosten thuis gebracht.
De (nagenoeg) gratis vloeren zijn restpartijen die klaar liggen op pallets voor direct meenemen in je eigen aanhanger, exclusief ondervloer en plinten. Als het net de vloer is die je zoekt en je hebt een klein kamertje, dan is het prima.
Wij waren er op een zaterdagochtend vroeg. Het was er druk, maar niet gekmakend druk. Er liepen voldoende verkopers rond en ik vond dat er juist helemaal geen druk was om NU te kopen, je krijgt de offerte voor gekozen vloer en kan rustig nadenken. Tenzij je je droomvloer vindt en meteen in je aanhanger wil leggen natuurlijk. Die mensen waren er ook, maar werden ook in alle rust geholpen.
woensdag 2 oktober 2019 om 16:04
Ze hebben de reputatie ongelooflijk duidelijk te zijn. Die goedkope vloeren zijn niet zomaar zo goedkoop (uit de mode/kleine hoeveelheden/mindere kwaliteit), maar als het net is wat je wenst, dan is dat fantastisch natuurlijk. Familie van me (ik woon er ook ongeveer een uur vandaan) heeft zo een heel fijne vloer voor heel weinig gekocht.
Maar ik ben voor de vloerenspeciaalzaak in het eigen dorp gegaan. Die waren qua prijs vergelijkbaar met de bouwmarkt, maar hun service is veel beter. En ik vind het fijn, plaatselijke middenstand steunen. Maar Bebo is echt de moeite waard om even te kijken.
Maar ik ben voor de vloerenspeciaalzaak in het eigen dorp gegaan. Die waren qua prijs vergelijkbaar met de bouwmarkt, maar hun service is veel beter. En ik vind het fijn, plaatselijke middenstand steunen. Maar Bebo is echt de moeite waard om even te kijken.