kind noemt mij lelijk (geen OP)

02-10-2019 16:10 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-10-2019 00:13
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
0.00% gewijzigd
hiske2020 schreef:
02-10-2019 19:11
Doe niet zo dramatisch mens. Als mijn dochter mij uitscheld en gaat duwen, pak ik inderdaad spullen af want dat gedrag tolereer ik niet.
Werkt het?
Wat een draak van een kind! Dat hoefde ik vroeger niet te proberen, ook niet toen ik 8 was. Ze moet zich maar eens leren te beheersen.
Alle betweters verzámelen...
wij slapen nooit.
hiske2020 schreef:
Doe niet zo dramatisch mens. Als mijn dochter mij uitscheld en gaat duwen, pak ik inderdaad spullen af want dat gedrag tolereer ik niet.

Je hoeft het niet te tolereren dat ze zich zo gedraagt natuurlijk. Maar leer je haar ook andere manieren om haar emoties te uiten, of ben je meer bezig met hoe vervelend / manipulerend je haar vindt? Ik heb het gevoel dat jouw beeld van jouw dochter erg negatief is. Kinderen gaan zich ook gedragen naar de verwachtingen van hun ouders.
hiske2020 schreef:

Daar kom je nog hooguit twee jaar mee weg.
Newsflash, de jaren 50 zijn al een poosje voorbij, óók qua opvoeding.
Suðri schreef:
02-10-2019 19:15
Werkt het?
Werkt jouw benadering en die van je kakelclubje ook?
:facepalm: Het kwartje valt maar niet.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
02-10-2019 19:22
Werkt jouw benadering en die van je kakelclubje ook?
:facepalm: Het kwartje valt maar niet.
: :lips:
anoniem_389813 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 19:36
1.30% gewijzigd
02-10-2019 19:18
Alle betweters verzámelen...
Je hoeft echt geen betweter te zijn om te snappen dat TO zelf een heel groot aandeel heeft in de problemen met haar kind. Gewoon even loepen is genoeg.
TO, jij en je ex hebben voortdurend conflicten over jullie dochter. Ze is niet dom, blind en doof. Als jullie je niet eens volwassen kunnen gedragen, hoe kun je dat dan van een kind verwachten.
Lady*Voldemort schreef:
02-10-2019 19:26
Je hoeft echt geen betweter te zijn om te snappen dat TO zelf een heel groot aandeel heeft in de problemen met haar kind. Gewoon even loepen is genoeg.
Het doosje zeikt graag op mij. Mag hoor,a ls ze zich dan een grote meid voelt.
hiske2020 schreef:
Je lijkt niet te begrijpen waar het gedrag vandaan komt. De hele (thuis)situatie is niet best. Denk je nou echt dat ze haar lesje zal leren als jij haar spullen afpakt? Probeer eens verder te kijken dan het gedrag wat ze laat zien. Ze uit het niet voor niets. In plaats van dat je jezelf gaat verdedigen en passief-agressieve reacties plaatst, kun je de tips die je krijgt ook meenemen en er iets mee doen. Waarom open je een topic als je anderen dramatisch vindt?
Rosebloom schreef:
02-10-2019 19:35
Je lijkt niet te begrijpen waar het gedrag vandaan komt. De hele (thuis)situatie is niet best. Denk je nou echt dat ze haar lesje zal leren als jij haar spullen afpakt? Probeer eens verder te kijken dan het gedrag wat ze laat zien. Ze uit het niet voor niets. In plaats van dat je jezelf gaat verdedigen en passief-agressieve reacties plaatst, kun je de tips die je krijgt ook meenemen en er iets mee doen. Waarom open je een topic als je anderen dramatisch vindt?
Ligt ook aan de manier hoe ze wordt aangesproken. Sommige mensen prikken nu eenmaal graag. Op een bepaalde manier. Die niet heel behulpzaam is.
wij slapen nooit.
Suðri schreef:
02-10-2019 19:27
Het doosje zeikt graag op mij. Mag hoor,a ls ze zich dan een grote meid voelt.
Wees me dankbaar, dan hebben jullie ook weer een gespreksonderwerp voor in het nakwettertopic.
wij slapen nooit.
02-10-2019 20:01
Wees me dankbaar, dan hebben jullie ook weer een gespreksonderwerp voor in het nakwettertopic.
Hadden we dat weer nodig dan na 2 dagen grote mensen praat. Dank je meiske :lips: Breng jij het daar in?
Suðri schreef:
02-10-2019 16:13
Dan ben je echt lelijk. Kinderen spreken de waarheid.
:HA: :HA:
02-10-2019 20:01
Nah, zo interessant ben je nou ook weer niet.
Lady*Voldemort schreef:
02-10-2019 20:03
Nah, zo interessant ben je nou ook weer niet.
Goddank
wij slapen nooit.
02-10-2019 20:04
Goddank

Vertrek zelf ff naar napraat ipv hier te gaan zitten zieken zeg.
the_Wicked_Witch schreef:
02-10-2019 20:05
Vertrek zelf ff naar napraat ipv hier te gaan zitten zieken zeg.
Ik neem het voor TO op. Sinds wanneer geldt dat als zieken?
wij slapen nooit.
02-10-2019 20:10

Oh. Ik wist niet dat opnemen en afzeiken hetzelfde waren.
02-10-2019 20:10
Ik struikel inderdaad over al je ontopic adviezen.
plantiful schreef:
02-10-2019 16:24
Wauw, net je andere topics gelezen..

Slechte relatie tussen jou en de vader van het kind, jij die date maar wat iedere keer misloopt.. 1 na andere topic met problemen van jouw kant..

Je gaat mij niet vertellen dat zij daar niks van mee krijgt..
Mee eens
Dus A. Dit kind hoort enkele woorden blijkbaar al bij vader,, en B. Dit is NIET TE DOEN voor dit kind!! Voelt zich nergens veilig zo!
chardo wijzigde dit bericht op 02-10-2019 20:20
0.98% gewijzigd
Never stop making wishes♡
Foutje 2x gedaan
Never stop making wishes♡
Een topic voor in het plakboek, als ik me een keer een slechte ouder voel

TO zoek.hulp , het leven kan veel eenvoudiger zijn dan het nu voor je is
Sorry hoor maar lees toch eens hoe je over je eigen dochter praat. Je gaat mij niet vertellen dat ze niet merkt dat je van haar baalt. Je lijkt me geen liefdevolle moeder naar aanleiding van je teksten hier.

Daarnaast vind ik je ex ook een respectloze hufter door zo tegen jou te praten. Lekker voorbeeld zeg.... krijgt ze echt een fijn zelfbeeld van. Je gaat vast zeggen dat jij er niets aan kan doen maar je zou haar moeten beschermen tegen zo iemand of in elk geval communiceren met ex dat dit niet door de beugel kan; niet voor jouw gevoel maar dat van je dochter. En voortaan maar niet meer geluidsopnames openen waar je dochter bij is...
Heb je een duidelijk ouderschapsplan opgesteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven