Good Luck 2
dinsdag 7 april 2009 om 21:58
quote:Maleficent schreef op 07 april 2009 @ 21:56:
[...]
het dilemma is schakelen of automaat. Wat vind jij? Schakelen dan. Het is even doorzetten. Bij mij hielp het om het hele autorijden inclusief schakelen als een soort computerspelletje te zien. Klinkt vast heel dom maar hielp echt.
[...]
het dilemma is schakelen of automaat. Wat vind jij? Schakelen dan. Het is even doorzetten. Bij mij hielp het om het hele autorijden inclusief schakelen als een soort computerspelletje te zien. Klinkt vast heel dom maar hielp echt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 7 april 2009 om 21:59
Juud, Lianne helpt graag mee, met van alles (van de week mijn auto gewassen, hup spons in d'r handen en soppen maar). Klompjes aan in de tuin, schepje en klaar. Ze is er wel snel klaar mee, ziet altijd andere beestjes. Van de week liep ze op straat wat rond (doodlopende straat dus te doen), riep ze:"Mama, een spin. Hij zit stil".
Ik was de tuin bezig: - ja, schat....
"Mamá, kom nou kijken".
Ik naar haar toe. Zat er een hele grote spin op de parkeerplaats (Star, een echt Sebastiaan). Zij op haar hurken en ik:"Ja, eh..... laat maar zitten schat"
Suze, J'tje eng gedroomd?
Ik was de tuin bezig: - ja, schat....
"Mamá, kom nou kijken".
Ik naar haar toe. Zat er een hele grote spin op de parkeerplaats (Star, een echt Sebastiaan). Zij op haar hurken en ik:"Ja, eh..... laat maar zitten schat"
Suze, J'tje eng gedroomd?
dinsdag 7 april 2009 om 22:00
dinsdag 7 april 2009 om 22:00
Das dat hij zelf schakelt en dat je dus hoger in de toeren gaat rijden. Het piepende banden en gierende motor effect zeg maar. Maar ja, je rijdt GTI of niet he... (u begrijpt, ik vind het allemaal bullshit, rijden moet jeniet showen)
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 07-04-2009 22:07
Reden: storende spelfouten horen niet....
Reden: storende spelfouten horen niet....
% gewijzigd