Twitteren

07-04-2009 21:51 8 berichten
Vorig jaar een account aangemaakt en geen van mijn vrienden voelt zich genoodzaakt om zich ook aan te melden Maarja ik wil ook weten of dit iets voor mij is, maar mis gewoon een 'proefkonijn';-) Dussssss wie wil er met mij twitteren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem, al mijn vrienden vinden twitter 'stom' en 'geen zak aan' terwijl ik het echt best leuk vind. Ik heb zelf ook nog maar een schamel aantal followers, dus wat mij betreft kunnen we elkaar volgen, gezellig!
Wat is het? (Of stel ik nu een hele stomme vraag?)...
Twitter is een soort wie-wat-waar (van Hyves) waarbij iedereen in max 140 tekens zegt wat ie aan het doen is, of welke leuke site ie ontdekt heeft, of dat er een nieuw ietsje op een site of blog is gepost... je kunt mensen volgen en dan krijg je hun updates in je 'timeline'. Je kunt ook op elkaar reageren en zo
Die naam alleen al....
Mischien nog een rare vraag hoor..maar eeeuuhh...als je dan al hyvet, msn't, smst en mailt met je friends ed...waarom dan ook nog 'twitteren'? Wat voegt 't toe?
Ik wil wel met je twitteren hoor .

Als je even een mailtje naar me stuurt op rrrabit@gmail.com, dan geef ik mijn twitternaam wel even aan je door, zodat je me toe kunt voegen.
Hé Rrrrabit, er gaat zo een mail naar je onderweg....Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven