Sterrenbeelden
maandag 7 oktober 2019 om 08:24
maandag 7 oktober 2019 om 08:38
Sowieso kloppen de sterrenbeelden gekoppeld aan een periode niet meer doordat de as van de aarde gedraaid is.
En die eigenschappen van een sterrenbeeld zijn natuurlijk zo geschreven dat er altijd wel iets klopt. Maar het is gewoon onzin.
En die eigenschappen van een sterrenbeeld zijn natuurlijk zo geschreven dat er altijd wel iets klopt. Maar het is gewoon onzin.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 7 oktober 2019 om 08:46
Wat een bijzondere uitspraak.Loekie12345 schreef: ↑07-10-2019 07:29Mijn sterrenbeeld is cancer en mijn zwakke punt is dat ik dat krijg als ik horoscopen serieus zou nemen.
maandag 7 oktober 2019 om 08:54
De eerste die mij kan uitleggen hoe de stand van een paar sterren duizenden lichtjaren verderop je karakter meer kan beïnvloeden dan je genen en de omstandigheden waarin je opgroeit, moet nog geboren worden.
En voor degenen die geloven dat je karakter gevormd wordt doordat de zwaartekracht van zon, maan en sterren aan je 'trekt': ik heb ooit eens een heerlijk boekje gelezen waarin een wiskundige uitlegde dat die zó ver weg staan dat in dat geval de omvang van de vroedvrouw die je ter wereld hielp, nog van meer invloed zou zijn op je persoonlijkheid dan de stand van de sterren.
Kortom, mijn ascendant is de kraamzorg.
En voor degenen die geloven dat je karakter gevormd wordt doordat de zwaartekracht van zon, maan en sterren aan je 'trekt': ik heb ooit eens een heerlijk boekje gelezen waarin een wiskundige uitlegde dat die zó ver weg staan dat in dat geval de omvang van de vroedvrouw die je ter wereld hielp, nog van meer invloed zou zijn op je persoonlijkheid dan de stand van de sterren.
Kortom, mijn ascendant is de kraamzorg.