Ervaring met Steenbok mannen

06-10-2019 23:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brand los :)
Je weet dat bestialiteit sinds enkele jaren verboden is?
Ja, ervaring met allerlei soorten mannen hier. En genoeg ervaring om te garanderen dat de maand waarin ze geboren zijn helemaal niks betekent, en dat horoscopen onzin zijn.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten welk sterrenbeeld mijn exen hadden... nog nooit in verdiept.
http://www.allesterrenbeelden.nl/sterrenbeeld-steenbok/

Hoe is het om een mannelijke Steenbok te daten:

De mannelijke Steenbok is erg fysiek en passievol. Echter is hij niet emotioneel (althans niet van buiten). Diep van binnen smacht hij naar liefde, echter zal het een lange tijd duren voordat dit realiteit wordt.

Hij is erg terughouden wanneer het op het vertrouwen van een ander persoon aankomt. Laat hem zien hoeveel je van hem houdt en je zult gaandeweg zijn vertrouwen verdienen. Hij is erg loyaal, waarschijnlijk het meest loyale van alle sterrenbeelden.

Onder zijn geheimzinnige en mysterieuze aard bevindt zich een romantische man met een sterke sensuele zijde. Deze zijde is compleet verborgen maar wanneer deze echter ontrafelt wordt, zul je versteld staan over de transformatie die deze man heeft ondergaan!

Geduld en vertrouwen zijn de sleutelwoorden wanneer het op de mannelijke Steenbok aankomt, hij heeft erg veel te bieden voor de juiste vrouw die op hem wil wachten.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Als Miertje zou ik een ander beest kiezen. Kleiner vooral.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Jij dan?
Als Miertje zul je weinig goede ervaringen hebben of wel ?
Solomio schreef:
07-10-2019 07:31

De mannelijke Steenbok is erg fysiek en passievol. Echter is hij niet emotioneel (althans niet van buiten). Diep van binnen smacht hij naar liefde, echter zal het een lange tijd duren voordat dit realiteit wordt.

Hij is erg terughouden wanneer het op het vertrouwen van een ander persoon aankomt. Laat hem zien hoeveel je van hem houdt en je zult gaandeweg zijn vertrouwen verdienen. Hij is erg loyaal, waarschijnlijk het meest loyale van alle sterrenbeelden.

Onder zijn geheimzinnige en mysterieuze aard bevindt zich een romantische man met een sterke sensuele zijde. Deze zijde is compleet verborgen maar wanneer deze echter ontrafelt wordt, zul je versteld staan over de transformatie die deze man heeft ondergaan!

Geduld en vertrouwen zijn de sleutelwoorden wanneer het op de mannelijke Steenbok aankomt, hij heeft erg veel te bieden voor de juiste vrouw die op hem wil wachten.
Klinkt als een project waar je als vrouw echt geen zin in moet hebben.
Als man wel ervaring met een Steenbok vrouw dat was geen succes.
Maar niet iedere steenbok man of vrouw is hetzelfde.
Solomio schreef:

en uiteindelijk blijkt hij narcist te zijn
mijn ervaring met mensen die in horoscopen geloven wil ik wel delen, dat waren niet de snuggersten... maar als je dat geen probleem vind heb je in ieder geval iets (doms) om over te praten
Lorem Ipsum
Solomio schreef:

Klinkt als zo'n man uit een Bouquet-reeks-boekje...
Zoals gezegd werd, een projectje. Daar zou ik echt geen zin in hebben.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Horoscopen zijn onzin.
Jesus was a capricorn.
Such fun!1
Ik ken meerdere steenbokken, mannen en vrouwen, en die lijken in geen enkel opzicht op elkaar. En ik heb hetzelfde sterrenbeeld als een van mijn beste vriendinnen, we schelen een paar dagen (ook in hetzelfde jaar geboren) en we zijn hartstikke verschillend, zeker in relaties. Ik geloof er dus ook helemaal niets van.
Ik ga regelmatig naar Artis.
Wat is je eigen sterrenbeeld?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
lilalinda schreef:
07-10-2019 08:20
en uiteindelijk blijkt hij narcist te zijn
Dat dus...
Pluk de dag
Ik ben een man en een echte steenbok (31 december), wat wil je weten...?
Er zijn grote steenbokken en kleine, er zijn humorvolle en er zijn wel-grappige, er zijn saaie steenbokken, stinkende steenbokken, homoseksuele steenbokken, smakeloze steenbokken, sportieve steenbokken, belezen steenbokken, naïeve steenbokken, rokende steenbokken, serieuze steenbokken, steenbokken die wel of niet tegen hun verlies kunnen, reizende steenbokken, burgerlijke steenbokken, rijke en arme steenbokken, gokverslaafde steenbokken, hatelijke steenbokken, aardige steenbokken, narcistische steenbokken dus vast ook steenbokken met borderline, aseksuele steenbokken en seksverslaafde steenbokken, lekkerkunnenkokende steenbokken, roodharige steenbokken, verliefde steenbokken en getrouwde steenbokken, kromlopende en schuifelende steenbokken, gezonde en zieke steenbokken, jonge en oude steenbokken. En nog wat andere steenbokken ook wel. En sommigen hebben combinaties van eigenschappen ook.

En je kunt met allemaal daten. Dus welke ervaring wil je horen?
Mijn ervaring met alle steenbokmannen is dat ze communicatief erg zwak zijn, weinig inlevingsvermogen hebben en erg op zichzelf gericht zijn, dus dat bovengenoemde "narcistische" kan aardig in de buurt komen.
Puz_n_Boots schreef:
08-10-2019 10:20
Mijn ervaring met alle steenbokmannen is dat ze communicatief erg zwak zijn, weinig inlevingsvermogen hebben en erg op zichzelf gericht zijn, dus dat bovengenoemde "narcistische" kan aardig in de buurt komen.
En dat komt allemaal door de periode waarin ze geboren zijn?
dianaf schreef:
07-10-2019 08:33
Klinkt als zo'n man uit een Bouquet-reeks-boekje...
Zoals gezegd werd, een projectje. Daar zou ik echt geen zin in hebben.
En dan moeten alle steenbokken maar vrijgezel blijven? :'(

Er is vast ook wel een ‘handleiding steenbokman’ om je te helpen. Dan valt het vast reuze mee. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
je noemt het een ram en ze zijn niet zo geschikt om te houden. ze houden van klimmen dus je moet ze houden op rotsachtig en bergachtig terrein. Verder: veel hooi maar ik zou liever gaan voor de geiten, die stinken minder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven