Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:36

donderdag 10 oktober 2019 om 20:37
Wat is het toppunt van geduld?ClumsyNinja schreef: ↑10-10-2019 20:22Weten jullie niet hoe een olifant door de brievenbus past dan?
Olie er uit laten lopen en het fantje opvouwen.
Een olifant dood gooien met een watje en het stoffelijk overschot begraven met een theelepel.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:38
Ik heb het niet over hem en wat ie wel of niet heeft geschreven.
Ik zeg dat ik niet begrijp waarom jij vraagt of je zoiets mag melden, Het is altijd gewoon gedaan en nu ga jij er de aandacht op vestigen en wordt het dus banwaardig. Gewoon een dome actie.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:40

donderdag 10 oktober 2019 om 20:40
Nou ja, omdat het nogal eens wisselt wilde ik het risico van een ban niet nemen.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:41
Lady*Voldemort schreef: ↑10-10-2019 20:38Dan maak je op dat andere forum toch een account aan om hem van advies te dienen?
Dat ook.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:43
Nope.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:45

donderdag 10 oktober 2019 om 20:47
Dinsdag is ons lieve poesje doodgereden. Ze was slecht anderhalf jaar. En ik ben er zo kapot van. Ik kan niet stoppen met huilen, het gemis en verdriet is vreselijk. Slijt dit ooit nog....
Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.
Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?

donderdag 10 oktober 2019 om 20:48
SHIFTY schreef: ↑10-10-2019 20:47Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.
Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?
Of je bemoeit je er niet mee en maakt het ook niet ergens anders belachelijk.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:48
Of gewoon niets.SHIFTY schreef: ↑10-10-2019 20:47Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:49
Ik las het ook.SHIFTY schreef: ↑10-10-2019 20:47Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.
Tja.....iedereen heeft recht op trauma zullen we maar zeggen.
donderdag 10 oktober 2019 om 20:49

donderdag 10 oktober 2019 om 20:50
Het enige door Nouschi goedgekeurde offtopic onderwerp.