Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle metaltoetsenisten die ik ken zijn klassiek geschoold. Dit is de toetsenist van Dream Theater, waar ik ooit stapelgek op was, al zijn ze nu echt te slim en ingewikkeld voor mij: https://www.youtube.com/watch?v=kpqhA0oKxzE

Ik heb nu een leerling die van metal houdt :heart: En ook echt van Slayer. Ik vind het echt fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
10-10-2019 18:37

Sorry, metal wordt onderschat :)
Eens.
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
10-10-2019 18:51
Alle metaltoetsenisten die ik ken zijn klassiek geschoold.
Ja mooi he.

Mijn zoon is fan van een frenchcore DJ, die in zijn vrije tijd klassieke muziek speelt en eens per week ergens in een klein kutkerkje het carillon bedient. Ik vind het mooi.
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
10-10-2019 18:51
:rofl:
Zee van headbeangende IT’ers met lang haar en een zwart t-shirt. 1 blonde mevrouw met een bloemetjesjurk en dr vinger omhoog ‘eh zeg, hebben jullie ook een metalpianolesboek voor beginners?’

Ik denk dat het goed komt.
:proud: ik reken op je :high5:
Betty_Slocombe schreef:
10-10-2019 18:51
Alle metaltoetsenisten die ik ken zijn klassiek geschoold. Dit is de toetsenist van Dream Theater, waar ik ooit stapelgek op was, al zijn ze nu echt te slim en ingewikkeld voor mij: https://www.youtube.com/watch?v=kpqhA0oKxzE

Ik heb nu een leerling die van metal houdt :heart: En ook echt van Slayer. Ik vind het echt fantastisch.
:heart:

Ik ga naar dream theater volgend jaar. Het is niet helemaal mijn ding, te technisch en te langdradig, maar man is al jaren fan. Dus dit was z’n trouwdagkadootje van mij.

Slayer is ook leuk.

Maar Dimmu Borgir was echt een verrassing voor mij tig jaar geleden live.

En het zijn doorgaans ook nog eens intelligente ontwikkelde mensen.
Geen wonder dat ik aan een metalhead ben blijven hangen :heart:
Ik :heart: bassisten.
Alle reacties Link kopieren
Muziek is voor mij wat chocola is voor Nous. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
En alle pubers vinden tegenwoordig hetzelfde leuk, maar ik kom bijna geen metalpubers meer tegen.

Conversatie van mijn kind met klasgenoot:
Klasgenoot klaagt dat haar vader elk weekend ‘s ochtends schoonmaakt met klassieke muziek op. Dochter: dat doet de mijne ook, maar dan met metal en heel hard :P
Malinois schreef:
10-10-2019 19:00
En alle pubers vinden tegenwoordig hetzelfde leuk, maar ik kom bijna geen metalpubers meer tegen.

Conversatie van mijn kind met klasgenoot:
Klasgenoot klaagt dat haar vader elk weekend ‘s ochtends schoonmaakt met klassieke muziek op. Dochter: dat doet de mijne ook, maar dan met metal en heel hard :P
Mijn net-geen-puber-meer is al jaren fan van Pink Floyd en de Beatles en de Stones en zo. Compleet met fanshirts, en ze kent alle liedjes uit haar hoofd. Als je haar CD-collectie ziet waan je je in de grijze oudheid :love:

Zoon is meer van de frenchcore en K-pop, maar hij wil er ook wel eens ineens een symfonie van Beethoven in gooien of iets van Orff.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 10-10-2019 19:09
9.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Malinois schreef:
10-10-2019 18:58

Ik :heart: bassisten.
Ik ben ook aan eentje blijven hangen. Al bast die al tijd niet meer maar zorgt dat andere muzikanten beter gaan klinken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
10-10-2019 19:06
Ik ben ook aan eentje blijven hangen. Al bast die al tijd niet meer maar zorgt dat andere muzikanten beter gaan klinken.
Mijn is ook in ruste. Al hoor ik zoveel basvideo’s de laatste weken dat ik vermoed dat hij weer wil beginnen.

Al mijn exen waren bassist. En 1 drummer. Groupie ben ik. :proud:
Mijne speelt luchtgitaar als hij een drankje gedaan heeft.
Soms is hij ook de drummer. Of de zanger. Of de achtergronddanseressen :biggrin:
Mijn man kan alleen maar aardig zingen. Hij zingt heel hoog, en ik zing heel laag dus als we een duet doen ben ik altijd Ramses en hij is Liesbeth. Dat doen we trouwens alleen als zoon niet thuis is.
PoesinBoots schreef:
10-10-2019 19:14
Mijne speelt luchtgitaar als hij een drankje gedaan heeft.
Soms is hij ook de drummer. Of de zanger. Of de achtergronddanseressen :biggrin:

:rofl: Droog dit.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
10-10-2019 19:14
Mijne speelt luchtgitaar als hij een drankje gedaan heeft.
Soms is hij ook de drummer. Of de zanger. Of de achtergronddanseressen :biggrin:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
10-10-2019 19:00
Muziek is voor mij wat chocola is voor Nous. :roll:
Ja, maar helaas heb ik geen inlevingsvermogen.

Mijn buurvrouw zet pakketjes die ze voor me aanneemt gewoon binnen. Doe ik ook. Tenzij ze een olifant laat bezorgen, maar dat is nog niet voorgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-10-2019 19:15
Mijn man kan alleen maar aardig zingen. Hij zingt heel hoog, en ik zing heel laag dus als we een duet doen ben ik altijd Ramses en hij is Liesbeth. Dat doen we trouwens alleen als zoon niet thuis is.
Leuk jullie kunnen meedoen met The Voice of Holland.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
10-10-2019 19:21
Leuk jullie kunnen meedoen met The Voice of Holland.
Beter van niet.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
10-10-2019 19:20
Ja, maar helaas heb ik geen inlevingsvermogen.

Mijn buurvrouw zet pakketjes die ze voor me aanneemt gewoon binnen. Doe ik ook. Tenzij ze een olifant laat bezorgen, maar dat is nog niet voorgekomen.
Olifanten kunnen gewoon tegen de regen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
PoesinBoots schreef:
10-10-2019 19:14
Mijne speelt luchtgitaar als hij een drankje gedaan heeft.
Soms is hij ook de drummer. Of de zanger. Of de achtergronddanseressen :biggrin:
:HA:
Nee natuurlijk niet!
Solomio schreef:
10-10-2019 19:40
Olifanten kunnen gewoon tegen de regen.

Scherp.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-10-2019 19:32
Beter van niet.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik val altijd wel op enorme muziekliefhebbers, en zijn vaak DJ geweest.
( als in vroeger in de discotheek, geen Armin dj)

Ik mag thuis niet eens playbacken of dansen van zoon.

Op camping danste ik in het donker voor onze tent...
Zoon: jij wilt echt dat jeugdzorg mij bij je weghaalt he? :biggrin:
Natuurlijk wel. Zo lang het maar geen privacygevoelige informatie is of op een andere manier de forumregels schendt.
Dus als ik jou ken van buiten dit forum mag ik hier aanstippen dat jij de nodige info achterhoudt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven