Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beetje dramatisch is die OP wel, maar ik ben ook wel eens heel verdrietig geweest om een dooie poes. En toen vond ik het ook fijn als iemand me even over mijn bol aaide. Dus ach.
Betty_Slocombe schreef:
10-10-2019 20:50
Aardbei
:biggrin:
PoesinBoots schreef:
10-10-2019 20:50
Het enige door Nouschi goedgekeurde offtopic onderwerp.
Jij bent zelf ook zo'n zonnetje in huis hè. Man man man, ga er nog even over door.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SHIFTY schreef:
10-10-2019 20:47
Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.

Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?
Oei, dit ligt gevoelig op Viva.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
10-10-2019 20:52
Jij bent zelf ook zo'n zonnetje in huis hè. Man man man, ga er nog even over door.

Sorry?
Ik maak een grapje. Mag ook niet?
Nouschi schreef:
10-10-2019 20:41
Zit iedereen er klaar voor?
Nee.
Betty_Slocombe schreef:
Peter Handke heeft de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen, dat vind ik toch ook best een topic waard. Wat een ellendige schrijver is dat. Ik word gewoon steeds bozer dat onze Harry M. nooit een Nobelprijs gekregen heeft.
Ellendig als in slecht of als in miserabel?
SHIFTY schreef:
10-10-2019 20:47
Ik gun niemand verdriet en ik ga gepast maar niet in dat topic reageren .. maar tering, 'slijt dit ooit nog?' .. werkelijk.

Moet je dan verdrietig zijn want gedeelde smart? Of moet je medelijden hebben omdat ze schijnbaar geen relativeringsvermogen heeft? Of moet je blij voor haar zijn omdat blijkbaar het ergste wat ze daarvoor tot nu toe heeft meegemaakt is het stoten van haar teen? Of moet je boos zijn omdat ze haar poes buiten rond laat struinen?

Je wordt hier ook gecondoleerd als je rat overlijdt dus ik kijk nergens meer van op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
Beetje dramatisch is die OP wel, maar ik ben ook wel eens heel verdrietig geweest om een dooie poes. En toen vond ik het ook fijn als iemand me even over mijn bol aaide. Dus ach.
Het ligt er ook aan hoe lang het lawaaiig lijden duurt en of je begrijpt dat je niet op de uitvaart van een jonge vader gaat huilen dat jij ook zielig bent omdat Poekie-Poezewoes dood is.
Ik ben al verdrietig wanneer mijn lievelingschips uitverkocht zijn, dus ik oordeel verder niet.
PoesinBoots schreef:
10-10-2019 20:53
Sorry?
Ik maak een grapje. Mag ook niet?
Dan sorry. Ik dacht dat je nog even lekker doorging nav gisteravond.
Nouschi schreef:
10-10-2019 20:55
Dan sorry. Ik dacht dat je nog even lekker doorging nav gisteravond.

Dat snap ik. Maar dat was zeker niet mijn bedoeling.
Fijne wedstrijd.
Maud*de*Braose schreef:
10-10-2019 20:54
Ellendig als in slecht of als in miserabel?
Ellendig als in dat ik zijn boeken moest lezen toen ik studeerde en hem echt vervloekt heb omdat ik geacht werd eloquente uiteenzettingen over zijn geneuzel ten beste te geven. Maar smaken verschillen.
Nouschi schreef:
10-10-2019 20:41
Zit iedereen er klaar voor?

Serieus joh, gaan we het nou weer over voetbal hebben?
Ik vind voetbal niet zo leuk, maar gelukkig kan ik tellen hoeveel "jobs" (ik vind dat zo'n mal woord) ik gehad heb voor een leuk topic.
RikM schreef:
10-10-2019 21:00
Serieus joh, gaan we het nou weer over voetbal hebben?
Afbeelding

Ik vind dat we het best een keer over voetbal kunnen hebben.
Betty_Slocombe schreef:
10-10-2019 20:58
Ellendig als in dat ik zijn boeken moest lezen toen ik studeerde en hem echt vervloekt heb omdat ik geacht werd eloquente uiteenzettingen over zijn geneuzel ten beste te geven. Maar smaken verschillen.
Haha, zo heb ik geen goede herinneringen aan "Bezonken Rood". Bah vervelend boek.
Ik vind eigenlijk inmiddels alle 'grapjes' over offtopic wel een beetje flauw worden.
Behalve mijn eigen grapje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
SHIFTY schreef:
10-10-2019 21:02
Afbeelding

Lekker, chocola :kwijl:
Lady*Voldemort schreef:
Ja, ik ook. Kat en ik waren echt maatjes.
SHIFTY schreef:
10-10-2019 21:02

Dat is toch die sport waarbij miljonairs tegen een bal trappen en over de grond liggen te rollen omdat ze zogenaamd pijn hebben?
Lady*Voldemort schreef:

Ik ook, rond de 30 was ik toen. Ik huilde toen al niet vaak maar heb echt jankend op mijn werk gezeten. Inmiddels ben ik wat meer afgehard qua huisdierenleed maar als de 8 kilokater hier het hoekje om gaat zou ik dat ook wel heel erg vinden hoor.
Betty_Slocombe schreef:
Peter Handke heeft de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen, dat vind ik toch ook best een topic waard. Wat een ellendige schrijver is dat. Ik word gewoon steeds bozer dat onze Harry M. nooit een Nobelprijs gekregen heeft.
Maar Harry zat dan ook in Américain. Daar kan geen Nobelprijs tegenop.
(Wat een k*tbediening daar tegenwoordig trouwens)
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
RikM schreef:
10-10-2019 21:09
Dat is toch die sport waarbij miljonairs tegen een bal trappen en over de grond liggen te rollen omdat ze zogenaamd pijn hebben?
Rik, even tussen het voetbal en chocolade door. Dochter wil een microfoon die ze op de iPad kan aansluiten en dan meezingen met nummers. Hoe wat waar? Moet er dan nog een boxje tussen? Zijn er aparte microfoons voor? Kan het überhaupt wel? Weet jij dit?
oudebaas schreef:
10-10-2019 21:11
Maar Harry zat dan ook in Américain. Daar kan geen Nobelprijs tegenop.
(Wat een k*tbediening daar tegenwoordig trouwens)
Ik vrees dat ik vaker bij de Febo ben dan bij Américain, maar ik geloof je op je woord.
Nouschi schreef:
10-10-2019 21:12
Rik, even tussen het voetbal en chocolade door. Dochter wil een microfoon die ze op de iPad kan aansluiten en dan meezingen met nummers. Hoe wat waar? Moet er dan nog een boxje tussen? Zijn er aparte microfoons voor? Kan het überhaupt wel? Weet jij dit?
Hier was een tijdje terug een topic over, weet alleen niet hoe het heette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven