Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 oktober 2019 om 21:32

donderdag 10 oktober 2019 om 21:36

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 10 oktober 2019 om 21:47

donderdag 10 oktober 2019 om 22:05
Pas halverwege deze pagina dacht ik ***belg. Daarvoor was ik nog naïef, geloofde ik sprookjesfiguur.
Tsssss!
En die hoeveelheid?
the answer my friend is blohohohohoowing in the wind
Tsssss!
En die hoeveelheid?
the answer my friend is blohohohohoowing in the wind
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 10 oktober 2019 om 22:06
Daar zijn wel microfoons voor ja. Misschien is dit iets? Zie toelichting bij de productinformatie over hoe je het aansluit (je hebt er geloof ik nog een koptelefoon bij nodig, dat is me niet helemaal duidelijk). Er zit volgens mij ook een karaoke-app bij.
https://www.bax-shop.nl/microfoon-en-to ... -microfoon
donderdag 10 oktober 2019 om 22:07
donderdag 10 oktober 2019 om 22:19
RikM schreef: ↑10-10-2019 22:06Daar zijn wel microfoons voor ja. Misschien is dit iets? Zie toelichting bij de productinformatie over hoe je het aansluit (je hebt er geloof ik nog een koptelefoon bij nodig, dat is me niet helemaal duidelijk). Er zit volgens mij ook een karaoke-app bij.
https://www.bax-shop.nl/microfoon-en-to ... -microfoon
Dit ziet er wel goed uit volgens mij. Dank je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 10 oktober 2019 om 22:22
donderdag 10 oktober 2019 om 22:26
Toch ook aangestoken? Meld het even hier:
gezondheid/heerst-er-iets-waart-er-iets ... s/450667/3#
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 10 oktober 2019 om 22:32
iPhone van haar is een oudje maar de iPad is nieuw, dus daar moet ie eigenlijk op aangesloten worden. En dan wil ze ook nog het liefst zo'n ronde microfoon die die youtubemiepjes gebruiken.RikM schreef: ↑10-10-2019 22:22Lees dit ook even:
https://www.iculture.nl/reviews/irig-mi ... ia-review/

donderdag 10 oktober 2019 om 22:34
Solomio schreef: ↑10-10-2019 22:26Toch ook aangestoken? Meld het even hier:
gezondheid/heerst-er-iets-waart-er-iets ... s/450667/3#
Ging even verkeerd met de smileys.