Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
prada schreef:
11-10-2019 17:44
Dat had je al gezegd maar je kunt beter de Mods bedanken. Die maken en breken de regels. Het is toch van de zotte dat je geen vraag kunt stellen omdat je bij voorbaat al denkt te weten wat de uitkomst is.
Waarom moet je iets vragen over iets waar nog nooit iemand moeilijk over gedaan heeft?

Dus: Goed gedaan Prada!
prada schreef:
11-10-2019 17:44
Dat had je al gezegd maar je kunt beter de Mods bedanken. Die maken en breken de regels. Het is toch van de zotte dat je geen vraag kunt stellen omdat je bij voorbaat al denkt te weten wat de uitkomst is.

Die hele vraag sloeg als een lul op een drumstel.
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:40
En hoe vind je dat zelf, dat je door een mod verzocht wordt om suggestieve vragen te stellen om via een andere verpakking op hetzelfde uit te komen?

Lekker zinvol beleid? Lekker duidelijk ook om op te modereren?
Ik zit er niet mee, verpak ik het voortaan toch anders. Echt, ik kan me daar niet druk om maken.
Star² schreef:
11-10-2019 17:37
Ach hou toch op, je moet gewoon kunnen linken naar Fok! en zeggen 'hee Kees, hier schrijf je iets heel anders' in plaats van allerlei omslachtige vragen te gaan stellen.

Ja zeg, wat maak je me nou! Op nudistenbowling.nl zei je juist dat het strikt verboden zou moeten zijn om ook nog maar iets te zeggen over wat Kees nu zegt over jou op Fok!
prada schreef:
11-10-2019 17:46
Ik zit er niet mee, verpak ik het voortaan toch anders. Echt, ik kan me daar niet druk om maken.

Je hebt geen mening over een stomme vraag en een nog stommer antwoord?

#suggestievevragen
SHIFTY schreef:
11-10-2019 17:51
Je hebt geen mening over een stomme vraag en een nog stommer antwoord?

#suggestievevragen
Nee ik heb geen mening over het antwoord op mijn vraag. Als ze het op die manier willen doe ik dat toch voortaan op die manier.
prada schreef:
11-10-2019 17:54
Nee ik heb geen mening over het antwoord op mijn vraag. Als ze het op die manier willen doe ik dat toch voortaan op die manier.

Maar waarom moest dat gevraagd worden???
Star² schreef:
11-10-2019 17:58
Maar waarom moest dat gevraagd worden???
Omdat ik niet wist of het wel of niet mocht en ik liever geen ban aan mijn broek wilde.
prada schreef:
11-10-2019 17:59
Omdat ik niet wist of het wel of niet mocht en ik liever geen ban aan mijn broek wilde.
Goed gedaan Prada!
prada schreef:
11-10-2019 17:54

Oh echt? Als mensen andere mensen lastig vallen met stomme dingen omdat ze te beroerd zijn om na te denken heb ik daar juist wel een mening over.
Wat zouden we de mods nog meer kunnen vragen? Misschien kunnen we een soort pool maken?

- Mag je een geannonomiseerde forummer nog wel quoten? Die heeft tenslotte niet meer de gelegenheid gegevens te verwijderen en mogelijk is het niet de bedoeling dat die gegevens nog weer gequoot worden?

- Mag een gepermabande op een ander forum nog wel forummen met dezelfde nick die eerst gebruikt werd op viva? Wat je post op viva wordt tenslotte eigendom van viva?
Je kan anonieme accounts niet quoten, tenzij je echt zelf de tekst kopieert ;-D
¡Apagando las luces!
SHIFTY schreef:
11-10-2019 18:46
Wat zouden we de mods nog meer kunnen vragen? Misschien kunnen we een soort pool maken?

- Mag je een geannonomiseerde forummer nog wel quoten? Die heeft tenslotte niet meer de gelegenheid gegevens te verwijderen en mogelijk is het niet de bedoeling dat die gegevens nog weer gequoot worden?

- Mag een gepermabande op een ander forum nog wel forummen met dezelfde nick die eerst gebruikt werd op viva? Wat je post op viva wordt tenslotte eigendom van viva?
Mag je informatie over een celeb hier zetten? Je weet niet of het waar is en het gaat om iemands privacy.
Iemand adviseert mij om eens wat meer te gaan lezen over de werking van de hersenen m.b.t. (de oorzaken van) autisme.
:biggrin:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik kan je een klankschalensessie aanraden.....
Is er een nieuw beleid dat topics over leren kleding verbiedt?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Solomio schreef:
11-10-2019 19:16
Iemand adviseert mij om eens wat meer te gaan lezen over de werking van de hersenen m.b.t. (de oorzaken van) autisme.

Doet haar nick eer aan.
Solomio schreef:
11-10-2019 19:16
:rofl:

Linkje!
Suðri schreef:
11-10-2019 19:32
:rofl:

Linkje!
psyche/je-onbegrepen-voelen-hoogbegaafd ... p=30484520#

17.49 uur

David Dunning
Ik had je geloept. Gelukkig zei een expert het.
Een professional die proffesionels schrijft, komt niet erg professioneel over.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
11-10-2019 20:01
Een professional die proffesionels schrijft, komt niet erg professioneel over.
Inhoudelijk maakt ze er ook een potje van.

David Dunning
SHIFTY schreef:
11-10-2019 18:40
Oh echt? Als mensen andere mensen lastig vallen met stomme dingen omdat ze te beroerd zijn om na te denken heb ik daar juist wel een mening over.
Laat ik het anders stellen dan. Als de mods het goed vinden doe ik het wel, mag het niet dan doe ik het dus niet. Daar hoef ik geen mening over te hebben anders dan dat ik me wel aanpas. Ik vind er dus geen goed of fout aan aan het antwoord. Het is zoals het is. Ik ga dus niet met mijn hakken in het zand en al die toestanden om mijn gelijk te krijgen of om de discussie aan te gaan waarom iets wel/niet mag. Dat boeit me dus echt niet wat de achterliggende reden is. Ik stel een vraag en krijg een duidelijk antwoord, dan is het voor mij wel klaar.
Suðri schreef:
11-10-2019 19:50
Ik had je geloept. Gelukkig zei een expert het.
Steeds meer mensen noemen zichzelf autisme-deskundige.
Ik wil mezelf niet zo noemen, omdat ik vind dat ik dan toch minstens op universitair niveau geschoold moet zijn.
Maar man-o-man, wat lees ik een hoop onkunde bij die deskundigen.

David Dunning
prada schreef:
11-10-2019 20:07
Laat ik het anders stellen dan. Als de mods het goed vinden doe ik het wel, mag het niet dan doe ik het dus niet. Daar hoef ik geen mening over te hebben anders dan dat ik me wel aanpas. Ik vind er dus geen goed of fout aan aan het antwoord. Het is zoals het is. Ik ga dus niet met mijn hakken in het zand en al die toestanden om mijn gelijk te krijgen of om de discussie aan te gaan waarom iets wel/niet mag. Dat boeit me dus echt niet wat de achterliggende reden is. Ik stel een vraag en krijg een duidelijk antwoord, dan is het voor mij wel klaar.
De mods wisten niet eens dat het bestond totdat jij ging snitchen. Goed gedaan Prada!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven