Mode & Beauty alle pijlers

Goede lingeriewinkel

12-10-2019 22:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede lingerie winkel, waar ze heel goed kijken naar je lichaam en alle tijd voor je nemen. De lingerie winkel hier in het dorp vind ik niet fijn en ik heb echt nieuwe beha' s nodig.

Ik ben pril zwanger, dus het is misschien wel handig als ze ook zwangerschapsbeha's verkopen en bij voorkeur provincie overijssel (liefst in of om zwolle)

Wie heeft een goede tip?
Kijk eens bij Belle lingerie in Meppel. Gezellige dames met veel verstand van zaken. Ik weet niet of je borstvoeding wil gaan geven. Destijds kocht ik eerst een bh maatje groter. Later in de zwangerschap een voedingsbh die ik toen ook al droeg. Die van mammae en Anita zijn erg fijn.
Heeft Zwolle geen speciaalzaak (meer)?
Ik woon in de buurt van zwolle, niet zwolle zelf. En vanaf internet vind ik lastig. Ik hoor liever persoonlijke ervaringen met een winkel.

Ik ga geen borstvoeding geven, maar ik geloof dat mijn borsten wel weer beginnen te groeien.

Bedankt voor je tip van Meppel, ga ik naar kijken.
Als je borsten zo veranderen is online kopen helemaal lastig
Ook na je zwangerschap of borstvoedingsperiode, veranderd er ook weer vanalles (helaas)
Ja, ik weet er alles van, van de vorige keer. Vandaar dat ik ook bedacht heb, om dit keer maar direct te investeren in goede beha's..
Gezusters De Lange, Harderwijk.
Meer uit de buurt, maar: Chilly, Hilversum. Echt een topzaak.
Lincherie in Apeldoorn. Online, maar ook een winkel. Erg fijn!
Zelf heb ik een grote cupmaat en als je geen borstvoeding gaat geven, zou ik ook niet aan een zwangerschapsbh beginnen. Als je een grote maat hebt, geven deze veel te weinig steun!
Dus ga voor een gewone bh alleen dan cupmaat (of meer) groter. Vertel in de winkel dat je zwanger bent, en dan kijken ze naar een goede oplossing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven