Gek berichtje
maandag 14 oktober 2019 om 09:54
Gewoon even benieuwd. Stel, je partner vertrekt 's morgens van huis, er is / lijkt niks aan de hand. Een half uur later krijg je een appje: "het spijt me,lieverd". Je belt terug om erachter te komen waar dat berichtje over gaat en krijgt hem/haar ruim een uur niet te pakken. Wat voor gedachtes zouden er dan bij jou door je hoofd gaan?
Ik had hier even een kleine discussie over met mijn partner, dus ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan zouden maken.
Ik had hier even een kleine discussie over met mijn partner, dus ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan zouden maken.
maandag 14 oktober 2019 om 09:56
Ik zou denken dat hij een discussie met zijn minnares heeft gehad via de app en zodra hij de deur uit ging een bericht stuurde, alleen per ongeluk naar zijn vrouw ipv minnares.
Als er echt geen aanleiding is geweest iig. Geen gesnauw of snel de deur uitrennen of ruzie de avond ervoor waar hij sorry voor zou kunnen zeggen
Als er echt geen aanleiding is geweest iig. Geen gesnauw of snel de deur uitrennen of ruzie de avond ervoor waar hij sorry voor zou kunnen zeggen
anoniem_391194 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 09:57
29.46% gewijzigd
maandag 14 oktober 2019 om 09:56
Ik zou er van maken dat hij ergens spijt van heeft. Waarvan, geen idee. Dat zou ik dan ook graag van hem horen. Dat hij vervolgens een uur de telefoon niet opneemt, zou me zéér irriteren. Dik kans dat ik hem dan op zijn werk opbel. (Dat heb ik slechts 1x eerder gedaan, toen de fysio belde dat hij niet op zijn afspraak was verschenen, terwijl ik wist dat hij daar naar onderweg was geweest. Toen heb ik gecontroleerd of hij niet op zijn werk zat, want ik schrok me de pleuris.)
pergamon wijzigde dit bericht op 14-10-2019 09:58
62.44% gewijzigd
maandag 14 oktober 2019 om 10:00
maandag 14 oktober 2019 om 10:01
Het is vanmorgen daadwerkelijk gebeurt. De ene partij vindt dat de andere partij overdreven reageerde. Dus vandaar dat ik het nu vraag. Ik hou even in het midden welke partij ik was, omdat ik graag neutrale meningen wil weten
maandag 14 oktober 2019 om 10:03
mindervanmij schreef: ↑14-10-2019 10:01Het is vanmorgen daadwerkelijk gebeurt. De ene partij vindt dat de andere partij overdreven reageerde. Dus vandaar dat ik het nu vraag. Ik hou even in het midden welke partij ik was, omdat ik graag neutrale meningen wil weten![]()
Een uur de telefoon niet opnemen na zo'n berichtje zou mij toch behoorlijk in de stress krijgen. Ik had niet direct de associatie met suïcide, maar wel met "iets mis" en zou dan ook willen weten wát.
Die gedachte had ik dus ook. Zeker als er geen ruzie vooraf is geweest.Herfstblaadje19 schreef: ↑14-10-2019 10:00De combinatie van dat berichtje en hem/haar vervolgens niet te pakken krijgen, zou mij doen denken dat hij/zij zelfmoord heeft gepleegd. Beetje luguber misschien.
Maar goed, uiteindelijk kreeg je hem dus toch te pakken. Vreemd, geen idee wat ik ervan zou denken eerlijk gezegd..
wat deed de ene partij dan? wat zo overdreven was?mindervanmij schreef: ↑14-10-2019 10:01Het is vanmorgen daadwerkelijk gebeurt. De ene partij vindt dat de andere partij overdreven reageerde. Dus vandaar dat ik het nu vraag. Ik hou even in het midden welke partij ik was, omdat ik graag neutrale meningen wil weten![]()
als ik partij 1 (sturende) was, zou ik zo'n berichtje Nooit sturen (of heel perongeluk naar de verkeerde)
als ik Partij 2 (ontvangende) was, zou ik geappt hebben "eeuh waarmee'?
maandag 14 oktober 2019 om 10:04
mindervanmij schreef: ↑14-10-2019 10:01Het is vanmorgen daadwerkelijk gebeurt. De ene partij vindt dat de andere partij overdreven reageerde. Dus vandaar dat ik het nu vraag. Ik hou even in het midden welke partij ik was, omdat ik graag neutrale meningen wil weten![]()
Dat kan, het zou mooi zijn als jullie weer gewoon over de inhoud konden hebben in plaats van te focussen op al dan niet overtrokken reacties. Gewoon, met elkaar praten dus, zonder verwijten. Is dat mogelijk?
maandag 14 oktober 2019 om 10:04
Ik zou me rot schrikken en denken dat degene die het berichtje gestuurd heeft óf vreemd is gegaan, óf er een eind aan wil maken (dan wel leven of de relatie), óf dat het berichtje bestemd was voor een minnaar/minnares.
Als ontvanger zou ik dan ook redelijk over de zeik zijn als ik degene dan ook nog eens niet kon bereiken.
Als ontvanger zou ik dan ook redelijk over de zeik zijn als ik degene dan ook nog eens niet kon bereiken.
maandag 14 oktober 2019 om 10:07
1. Hij vraagt de scheiding aan.
2. Hij heeft de auto titel loss gereden
3. Hij stuurt het naar mij ipv zijn moeder
4. Hij stuurt het naar mij ipv zijn minnares
5. Hij springt voor de trein/van de brug
6. Hij heeft iets gesloopt.
Ik zou zoveel gedachte hebben, en dan een uur niet te bereiken dan zou ik me wel een beetje zorgen maken.
2. Hij heeft de auto titel loss gereden
3. Hij stuurt het naar mij ipv zijn moeder
4. Hij stuurt het naar mij ipv zijn minnares
5. Hij springt voor de trein/van de brug
6. Hij heeft iets gesloopt.
Ik zou zoveel gedachte hebben, en dan een uur niet te bereiken dan zou ik me wel een beetje zorgen maken.
maandag 14 oktober 2019 om 10:08
Eens. Hoogstens qua verzenden; Sorry, ik zou de container buiten zetten, maar ben dit vergeten. Wil jij dit alsnog doen?
Als ik zoiets zou ontvangen, zou ik zeker appen wat is er aan de hand. En diegene antwoord vervolgens één uur zijn telefoon niet, ook niet op telefoontjes, zou ik lichtelijk over de zeik zijn, deels uit bezorgdheid, deels uit irritatie dat je zoiets stuurt. En dan zou ik naar het werk van partner bellen of naar een collega waar ik toevallig het nummer van heb. En ja, ik verwacht er een plausibele verklaring voor en niet iets als dat ik overdreven reageer.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.