Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 15 oktober 2019 om 16:33
Politie zelf twitterde dat het om een man van 58 jaar ging, vader ( die ook eigenaar was van de boerderij) met zijn kinderen.Coconuts12 schreef: ↑15-10-2019 16:26Vreemd.
Wil niet zeggen dat de media vanochtend geen andere dingen schreef. Want dat deden ze wel.
Blij dat het nu duidelijk is![]()
Dus dat mensen ( of de NOS) dat dan voor waar aannemen lijkt me best logisch.
En het heeft verder niks met eventuele ramptoerisme en speculatie in zo'n topic waar ik wat over zei.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 16:38
23.00% gewijzigd

dinsdag 15 oktober 2019 om 16:37
Nou het is nu nog onduidelijker dan wat de kranten allemaal hadden verzonnen

dinsdag 15 oktober 2019 om 16:48

dinsdag 15 oktober 2019 om 16:51

dinsdag 15 oktober 2019 om 17:45
Lucifer2018 schreef: ↑15-10-2019 16:06Nee hoor. Dan vult de nieuwsmedia dat in.
Voel je je een beetje aangesproken ofzo? Schrijf je in dat topic misschien?
Waarom denk je dat ik me aangesproken voelde? Ik was alleen maar aan het laten zien dat speculeren en aannames doen heel normaal is in zo'n geval. Dat het ontzettend lastig is om op dat moment alleen maar feiten te bespreken, aangezien er geen feiten bekend waren nog.
Dat de media ook speculeren is niet nieuw voor je hoop ik?

dinsdag 15 oktober 2019 om 17:46
Lucifer2018 schreef: ↑15-10-2019 16:33Politie zelf twitterde dat het om een man van 58 jaar ging, vader ( die ook eigenaar was van de boerderij) met zijn kinderen.
Dus dat mensen ( of de NOS) dat dan voor waar aannemen lijkt me best logisch.
En het heeft verder niks met eventuele ramptoerisme en speculatie in zo'n topic waar ik wat over zei.
Zei de NOS, of de politie, dan ook dat de vader gestoord was, wat jij ook schreef?

dinsdag 15 oktober 2019 om 18:10
Doe niet zo neerbuigend zeg! Heb je vaker last van de laatste tijd, siert je niet.Lucifer2018 schreef: ↑15-10-2019 17:57Een gezond weldenkend iemand zou daar zitten met zijn kinderen op die manier volgens jou?![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!