Draagjas voor een boba drager

03-09-2019 15:31 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke boba drager tweedehands gekocht en wil nu ook eigenlijk een draagjas er bij kopen. ik ben een beetje aan het rondkijken en ik denk dat het een softshell draagjas gaat worden. De tweedehands drager kostte mij € 20,- :-) maar ik zie dat die draagjassen echt heel erg duur zijn. Ik ga zeker niet bijna 300 euro betalen voor zo'n jas.

Wie heeft er tips of wie kan mij aan een mooie tweedehandse softshell draagjas helpen?

Update het is deze https://www.allesmama.nl/shop/draagjas/ ... ell-grijs/ geworden. Bedankt voor de tips👍🏻 ervaring deel ik nog
anoniem_389600 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 21:09
Reden: Update
16.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit dat met die fleece draagjas dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel hoe dat zit met als het regent?
Alle reacties Link kopieren
Zag ook een hele dure fleece draagjas... mag dan aannemen dat zo'n ding waterdicht is toch of werkt dat niet zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus een Mam 2 Way Deluxe en dat is ook een soort fleece. Tot op zekere hoogte houdt dat wel de eerste nattigheid buiten (regen blijft er als druppeltjes op liggen en rolt er uiteindelijk af). Maar het is voor zo ver ik weet niet waterdicht. (nu heb ik het nooit geprobeerd want dan had ik meestal wel een paraplu mee of ik bleef gewoon binnen).

Daarbij moet je nooit zo maar iets aannemen. When you assume, you make an ass of u and me.
Dus als je het wil weten, gewoon navragen.
Alle reacties Link kopieren
Biebeltje schreef:
16-10-2019 08:56
Ik heb dus een Mam 2 Way Deluxe en dat is ook een soort fleece. Tot op zekere hoogte houdt dat wel de eerste nattigheid buiten (regen blijft er als druppeltjes op liggen en rolt er uiteindelijk af). Maar het is voor zo ver ik weet niet waterdicht. (nu heb ik het nooit geprobeerd want dan had ik meestal wel een paraplu mee of ik bleef gewoon binnen).

Daarbij moet je nooit zo maar iets aannemen. When you assume, you make an ass of u and me.
Dus als je het wil weten, gewoon navragen.
Ik heb de fleece van Arbol nu geprobeerd en ik vind het echt verbazend hoe droog je blijft. Zou je niet zeggen als je deze draagjas zo aan trekt. Buitenkant is dan echt compleet helemaal drijfnat, binnenkant niets vochtig. Toch is zo’n fleece denk ik niet bedoeld voor dit weer
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmm bedankt voor de tips meiden
Alle reacties Link kopieren
Denk ook dat het er helemaal aan ligt wat je aan een draagjas uit wil geven
Alle reacties Link kopieren
Mam 2 Way deluxe waarom is dat een 2 way? Of ben ik een beetje dom :-)
Alle reacties Link kopieren
Denk dat 2 way staat voor buikdragen en rugdragen.
Alle reacties Link kopieren
Wel vaag want meeste draagjassen zijn 3 of 4 in 1 en geen two way toch
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik er wel achter....:-)
Alle reacties Link kopieren
Softshell draagjas werkelijk ideaal. Vandaag de hele dag regen en we waren echt drijfnat, maar onder de jas absoluut niet. Ik ben er echt super blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde voordat we weggingen nog of ik de fleece draagjas of de softshell mee zou nemen. Gelukkig dus toch de softshell gedaan. Aan het eind van de dag zijn we nog naar een duitse kermis geweest nadat we de hele dag al in de regen hadden gelopen. toen we in de auto zaten de draagjs uit gedaan en die was helemaal droog aan de binnenkant. Sávond dan zonder kindjes naar de kermis geweest en weer de softshell zonder insert gedragen. Ik vind het ook gewoon een hele praktische jas om zo te dragen en warm genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Dat was voor mij ook de reden om uiteindelijk voor de Minomana te gaan, omdat ik die draagjas zonder insert ook heel mooi vindt. Draag hem nu ook regelmatig zo. Zou toch anders ook zonde zijn... uiteindelijk kost het ook wat
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd wat dan de ervaringen met andere softshell draagjassen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Steldatikje schreef:
20-10-2019 20:58
Softshell draagjas werkelijk ideaal. Vandaag de hele dag regen en we waren echt drijfnat, maar onder de jas absoluut niet. Ik ben er echt super blij mee.
Welke draagjas heb je gekocht, Stekdatikje? (Ik ben wakker van een middernachtelijke voedsessie ;-D)
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
ronja_de_roversdochter schreef:
24-10-2019 04:48
Welke draagjas heb je gekocht, Stekdatikje? (Ik ben wakker van een middernachtelijke voedsessie ;-D)
Ik heb er inmiddels 2 😁... een Softshell en een fleece.
Alle reacties Link kopieren
ronja_de_roversdochter schreef:
24-10-2019 04:48
Welke draagjas heb je gekocht, Stekdatikje? (Ik ben wakker van een middernachtelijke voedsessie ;-D)

Uuuh ik was niet helemaal wakker denk ik. Ik heb de softshell draagjas van Minomana en een fleece draagjas van Arbol de Amor. Omdat ik beide jassen ook zo gebruik en ik ze erg mooi vind denk ik dat het een prima keus was. Drager gaat prima in beiden, alhoewel de Minomana met de 2 inserts wel iets handiger is.
Alle reacties Link kopieren
De keus is echt enorm vind ik maar @steldatikje ... denk dat je goede koop hebt gedaan
Alle reacties Link kopieren
ronja_de_roversdochter schreef:
24-10-2019 04:48
Welke draagjas heb je gekocht, Stekdatikje? (Ik ben wakker van een middernachtelijke voedsessie ;-D)
Wil je er ook een aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
Hahahah die voedsessie moet eerst werk komen voordat je antwoord geeft zeker
Alle reacties Link kopieren
Mocht je willen dan kan ik inmiddels prima wat tips geven over de draagjas
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je het niet snapt @hoogsammie😂
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk verhaal dit.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je? Dat de draagjas niet tijdens voeden gebruikt kan worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven