Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

donderdag 10 oktober 2019 om 11:19
Ik ben er voor in therapie. Mijn tenen staan er nog krom van.Sabeltandcavia schreef: ↑09-10-2019 19:50Moeten we het nog hebben over het optreden van de gtst-cast bij Dancing with the Stars? Of hebben jullie dat net als ik verdrongen?
donderdag 10 oktober 2019 om 11:23
Domme kut, net goed.Kwebbeltje91 schreef: ↑09-10-2019 15:54https://www.tvgids.nl/nieuws/actualitei ... handeling/
Oi oi..
donderdag 10 oktober 2019 om 11:25
Aha, twee essentiële zaken die ik heb gemist en er daardoor niks meer van begreep. In Meerdijk is het al snel 'uit het oog, uit het hart'. Totdat er een nieuw personage komt, een personage terug komt of een personage vertrekt. Dan hebben ze al die tijd innig contact gehouden met iedereen in het buitenland.Kwebbeltje91 schreef: ↑09-10-2019 20:16Aysen werd gered door een man, toen ze ontvoerd werd door de ontvoerders van Zjanine. (volg je hem nog?) Daarna stuurde ze een berichtje naar Alex dat ze voor onbepaalde tijd wegging.
Dilan vertelde dat ze (tijdelijk) weg wilde uit de serie omdat ze ook bezig is met theater enzo.
Ik hoop wel dat ze terugkomt. Zij was 1 van de redenen dat ik het nog wel eens keek.

donderdag 10 oktober 2019 om 22:57
Ha inderdaad.RoosOpJeHoed schreef: ↑10-10-2019 11:25Aha, twee essentiële zaken die ik heb gemist en er daardoor niks meer van begreep. In Meerdijk is het al snel 'uit het oog, uit het hart'. Totdat er een nieuw personage komt, een personage terug komt of een personage vertrekt. Dan hebben ze al die tijd innig contact gehouden met iedereen in het buitenland.
vrijdag 11 oktober 2019 om 17:30
Weet je wat mij ook steeds opvalt? Dat Nola en Manu kennelijk altijd druk zijn boven, of beneden op banken springen. Tenzij ze ziek zijn. Doe ff iets realistischer denk ik dan.. kleuren of tv, of iPad tegenwoordig, maar niet alsof ze alleen maar van die spring - opwindpoppetjes zijn 
Never stop making wishes♡
vrijdag 11 oktober 2019 om 17:37
Het klinkt wel erg Jip en Janneke inderdaad.
- Hee, hee hee, wat moet dat? Met je schoenen op de bank en springen? Je weet best dat dat niet mag!
- Ja maar ... het regent. En we weten niets te doen!
- Nou, dan spelen jullie vadertje en moedertje.
- Heh nee. Niks leuk!
etc etc
- Hee, hee hee, wat moet dat? Met je schoenen op de bank en springen? Je weet best dat dat niet mag!
- Ja maar ... het regent. En we weten niets te doen!
- Nou, dan spelen jullie vadertje en moedertje.
- Heh nee. Niks leuk!
etc etc
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 12 oktober 2019 om 09:41

woensdag 16 oktober 2019 om 20:44
Wat zou het mooi zijn als de kijkers mochten stemmen over het verdere verloop van de verhaallijnen.
BEL 0909001 Als Valentijn direct op het vliegtuig naar Curaçao gezet moet worden
BEL 0909002 Als Rover met Kimberley moet ophoepelen naar Amerika
BEL 0909003 Als Rik een nekhernia moet krijgen
BEL 0909004 Als Bing .... (ik kan even niets bedenken voor Bing maar weg moet hij)
BEL 0909001 Als Valentijn direct op het vliegtuig naar Curaçao gezet moet worden
BEL 0909004 Als Bing .... (ik kan even niets bedenken voor Bing maar weg moet hij)
Ik vind hier dingen van.
woensdag 16 oktober 2019 om 21:09
Sabeltandcavia schreef: ↑16-10-2019 20:44Wat zou het mooi zijn als de kijkers mochten stemmen over het verdere verloop van de verhaallijnen.
woensdag 16 oktober 2019 om 21:21
Goed idee ik vul aan.Sabeltandcavia schreef: ↑16-10-2019 20:44Wat zou het mooi zijn als de kijkers mochten stemmen over het verdere verloop van de verhaallijnen.
BEL 0909005 Als Nina per direct wordt ontvoerd door aliens.
BEL 090006 Als Lucas moet worden verscheurd door een beer
BEL 0909007 Als Lucas moet worden opgegeten door een haai
BEL 0909008 Als Lucas moet worden gevoerd aan een krokodil
BEL 0909009 Als Lucas een enkele reis naar de Bermuda driehoek moet maken
BEL 0909010 Als Lucas een hele lange wandeling over een korte pier moet maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 17 oktober 2019 om 18:40

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.